Fiat Stilo 1.6 16V 2001, газов инжекцион BRCКарам си Фиата и спирам в Чепеларе да хапна нещо. Хапвам аз, хайде на колата и... не ще да запали. Въртя на акумулатор, въртя - не ще. Идва ми на ум, че може да няма бензин. Аз я карам само на газ и бензина е почти винаги около нулата. А тая пущина не пали на газ - просто BRC-то от 2002 година няма такава възможност. Е, въртях аз стартера, въртях и най-сетне, след толкова въртене някак прехвърли на газ и запали. Дотътрах се до Лукойл-а, сипах 10 литра бензин и... ми не пали. Пуснах я по инерция и след няколко неуспешни опита - запали. И сега съм така - ни напред, ни назад. След телефонна консултация разбрах, че може и да съм скапал бензиновата помпа. Дали някой знае: - мога ли сам, без сервиз, да разбера работи ли помпата?- може ли след дълго въртене при празен (евентуално) резервоар да скапя помпата? - има ли някакви въздушни тапи, възглавници и пр. които да се образуват при "празни" обороти на помпата и ако да - как да ги разкарам?- някой имал ли е подобен проблем и как го е решил?Дали не прекалих?Ще се разбере.БлагодаряКоригирано заглавие.Модераторски екип fiat-bg.org
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Не пали на газ/бензин Fiat Stilo 1.6 16V 2001
Collapse
X
-
Когато си на газ или метан бензиновата помпа работи и тя постоянно.Би трябвало да ти кажат при монтажа че не е здравословно за нея да е оставяш със малко бензин в резервоара или въобще.Хубаво е и бензина да не се застоява много вътре.Дали работи се проверява по няколко начина.Първо се ослушай дали се чува когато си на контакт или на стартер трябва да издава звук дори и трудно доловим.Това не означава че ще подава нужното количество гориво за да работи или запали двигателя.Помпата се проверява като на бензиновата рейка се поставя манометър който измерва какво налягане прави самата помпа при различни режими на работа на двигателя.Провери за всеки случай краш бутона да не се е задействал
-
Ако си с ги трябва и бензин за да запали. Има възможност да си изхорял помпата но на място не знам лак да разберешPunto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
Втората......пак същата!
(_-_)______////_______(_-_)
Punto75-Вече на жената!
Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004
Коментар
-
bmahob написа:Ако си с ги трябва и бензин за да запали. Има възможност да си изхорял помпата но на място не знам лак да разберешFIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Коментар
-
Благодаря колеги.Два дена ме натиснаха ангажименти и не можах да погледна колата. То аз комай не я познавам, та и да я гледам, много не вярвам, че ще видя нещо.Имам някаква надежда, че бензиновата помпа е в ред, щото като я мъчих, мъчих да запали, взе, че замириса на бензин. Все едно както някога ,,давехме
Коментар
-
Помпата, помпата-а-а-а
Тя си беше заминала. Смениха я, сега Фиат-ът пали и... в купето мирише на бензин. Надявам се да се отмирише.А сега да споделя как я подкарах колата и стигнах в сервиз, без работеща бензинова помпа .Ами как - като "превърнах" пълната инжекция в карбураторен двигател.Ето така:1 Купих от аптеката една банка с физиологичен разтвор и система за преливане2. Пробих отвор в дъното, източих съдържанието, налях бензин.3. Окачих банката с един ченгел от тел на вратата на колата.4.Вкарах голямата игла в банката - както го правят докторите5. Вкарах малката игла във въздуховода.6. Е, не стана от раз. Оказа се, че на голямата игла отворът е отстрани - подобно на ухото на игла за шиене. А на малката игла, дето се вкарва във вените, отворът е отпред. И като съм "промушил" въздуховода, съм запушил иглата.7. Купувам от аптеката втора система. Заменям тънката игла с дебелата - с малко приспособяване. Вкарвам дебелата игла във въздухопровода.8. Системите могат да бъдат регулирани колко да пускат с едно приспособление, дето малко пластмасово колелце се движи в улей и като се придвижи към единия край на улея притиска пластмасовата тръбичка и намалява/спира течността. Търкаляш го в обратна посока - "пуска" течността.9. "Отварям" системата, бензинът тръгва по тръбичката, контакт, стартер и... готово. Двигателя запали, след две три минути превключи на газ и вече съм в играта.Мисля, че с малко нагласяване на описаните по-горе части на "карбураторния" двигател, може и на бензин да се придвижи човек. Макар,че съм любопитен да зърна физиономията на катаджия, покрай когото минава такова возило.Ето така изглеждат нещата.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар