Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

фиат браво 1,2 16в проблем с уреда за темпер. на охл.течност

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    фиат браво 1,2 16в проблем с уреда за темпер. на охл.течност

    здравейте колегиднес след като пропътувах 100 километра спрях за около 10 минути след като тръгнах няма и минута стрелката на температурата на водата от средно положение отиде директно в червения секторспрях изгасих колата след малко запалих и отново същият проблемкакъв може да е проблема и решението мупредварително ви благодаря
    FIAT BRAVO 1.2 16V

    #2
    забравих да добавя че перката на радиаторане работеше имам усещането че уреда за температурата не отчита вярно
    FIAT BRAVO 1.2 16V

    Коментар


      #3
      Може проблемът да е точно в неработещата перка -> няма кой да охлажда и стрелката отива в червеното.
      Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

      Коментар


        #4
        Уреда си е наредВиж по добре що не работи перката някое реле или датчика -Виж първо буксите на датчика или резистора ако има 1 и 2 степен
        КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
        Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
        http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

        Коментар


          #5
          kluchar написа:
          Уреда си е наредВиж по добре що не работи перката някое реле или датчика -Виж първо буксите на датчика или резистора ако има 1 и 2 степен
          Перката при нормална t° няма да сработи. Релета няма.Виж датчика ако е виновен то би трябвало да е дал на късо или проводниците му са със стопена изолация и се допират.Виж графикта на работа на датчика - висока t° при ниско съпротивление.
          Прикачени файлове
          Bravo 2.0/20V 1996 г.

          Коментар


            #6
            Пробвай да чукнеш таблото където е уреда за температура... ей така от любопитство.

            Коментар


              #7
              А дали ремъка на помпата е здрав? Незнам как се задвижва при твояа кола, но и това е вариант за проблем. Късал съм ремък на ВАЗ и стрелката веднага скача на мах.
              FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
              Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

              Коментар


                #8
                колеги благодаря къде да търся датчика
                FIAT BRAVO 1.2 16V

                Коментар


                  #9
                  кола

                  Дачика за перката трябва да е на радятора Ама твоята е по нова и може да е единНа термостата .
                  КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                  Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                  http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                  Коментар


                    #10
                    благодаря колегаще проверя довечера и ще пиша какво съм направил
                    FIAT BRAVO 1.2 16V

                    Коментар


                      #11
                      При мен, на същия двигател се получи същото, провери реостата да не е заминал.Той се намира като застанеш пред колата от лявата част на радиатора.
                      Fiat Bravo 99' 1.6 GT
                      Fiat Bravo 1.2 16v-Тотализирано
                      Fiat Bravo 99' 1.6 SX

                      Коментар


                        #12
                        здравейте колегиснощи запалих колата на мястозагря си нормално включва си перката всичко е о кне знам какво да правя страх ме е да не ми го на прави пак на пътмисля че открих температурния датчик отзад под дроселовата клапамоля някой да подтвърдиспоред вас да предприемам ли нещо
                        FIAT BRAVO 1.2 16V

                        Коментар


                          #13
                          Загряла кола няма как да я объркаш-антифриза ври, изхвърля през капачката...И това се случва доста преди датчика да отиде в червеното. Просто няма как да объркаш симптомите.Отваряш капака и....той се вижда проблема ако е там. Ако не е там, го търси в инсталацията.Отделно....кола, която се движи няма да ти пусне перка. Освен ако не катериш баир нещо, но ако е нормално всичко по охлаждането и тогава няма да пусне-има си поток въздух през радиатора, достатъчен.

                          Коментар

                          Working...
                          X