Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

алтернатор за пунто 1.2

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    алтернатор за пунто 1.2

    здр. колеги алтернатора ми изгоря и сложих друг който е 62ампера. моя стария мисля че е повече става въпрос за пунто 1.2 с клима. та въпроса ми е дали ще ми върши работа или ще ми е слаб?
    uno-1.5i понто 1.2i

    #2
    На Брава 1.4 с клима е 75А...
    Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

    Коментар


      #3
      Според мен 62А е ОК за това Пунто. Хич недей да го мислиш!
      1990 TEMPRA SX 1.4 Carb

      Коментар


        #4
        И малките автомобили си имат консуматори. Дали ще стига този алтернатор зависи от доста неща и най-вече стила на каране. Само опита ще покаже. системата алтернатор акумулатор се изчислява компромисно между двете. Мърдането извън нея винаги не е много разумно. В случая ако караш всеки ден на по 2-3км. е много съмнителен положителния резултат. Ако обаче изминаваш повече, вероятно няма да има проблем. Защо и как изгоря стария?
        Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

        Коментар


          #5
          Стария , четката беше износена и ламелите много изядени а при опит за демонтаж на релето един (специалист) счупи плочката с диодите
          uno-1.5i понто 1.2i

          Коментар


            #6
            Е това е друго, не е изгорял а се е износил. Покарай така и ще установиш сам дали става. Моя опит показва обаче, че по-мощен алтернатор се отразява добре, но не и по-слабия. Цифричките не са случайни, въпреки че някои автомобили си идват от заводите с грешни алтернатори. Не се шегувам, както и да ги смяташ, баланса не излиза и практиката го затвърждава с непрекъснатите проблеми по системата. Лично съм преработил два мерцедеса, две сузукита, един нисан и ................... с различни двг-та. Смптомите са си класика - акумулаторите не издържат над 2-3 години, прегряват алтерантори и т.н. Давам пример със сузукито за да не става дълго за писане и четене - заводски 50А алтернатор и 35Аh акумулатор - тотална японска простотия Фаровете му мъждукаха на празен ход. Електрониките се рестартираха. Акумулатор 55Аh и алтернатор 90А вече 5 години никакви проблеми.
            Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

            Коментар


              #7
              аз взех ротора плочката с диодите и релето с четките от тоя 65 амперовиа. а от моя само статора използвах и събрахме един. ако сменя плочката от по мощен дали ще му вдигна амперите ?
              uno-1.5i понто 1.2i

              Коментар


                #8
                chapat написа:
                аз взех ротора плочката с диодите и релето с четките от тоя 65 амперовиа. а от моя само статора използвах и събрахме един. ако сменя плочката от по мощен дали ще му вдигна амперите ?
                Диодите само изправят тока на генерираното напрежение. Те не влияят върху неговата мощност.
                Bravo 2.0/20V 1996 г.

                Коментар


                  #9
                  Така е, но и диодите трябва да са поне за тоя ток.Има и друго, този максималния ток който дават алтернаторите не е при 850 об/мин а при някакви по-високи 2000-3000. Възможно е по-слаб алтернатор да се представя по-добре на празен ход от друг по-мощен.
                  FIAT Bravo sx 1.6 16V '97
                  FIAT Punto sx 75 '94

                  Коментар

                  Working...
                  X