Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с палене Фиат Браво 2.0 /20V 96 год.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    nicko написа:
    Нали по-горе каза че преди време, при задействана аларма, не е можела да запали? Провери налягането на бензиновата помпа, не дебита.Най-грубо казано - за да запали трябва бензин и искра. Виж кое се губи при теб и тръгвай по веригата.
    Да, казах го - по спомени. Затова и проверих всяка жица на тази аларма и последното написано по-горе е факт. Явно при този кризис в момента ми е избил и спомен от предишната кола /карах доста време Митсубиши Лансер - имаше подобна италианска аларма/Това което не знам е дали входа на датчик колянов вал /който от няколко дни е нов/ - следва да има постоянно токов режим- при контакт /такъв има всеки вход на операционен усилвател/ - а при мен на входа на този датчик такъв режим не съм измерил- по потоянно напрежение вход 48-49 на ЕКУ винаги е 0. При стартер - има променливо напрежение генерирано от датчика - но се съмнявам това генерирно напрежение изобщо дали се отчита от ЕКУ.Утре пак ще ровя ЕКУ - нищо конкретно по входа в ЕКУ на датчика не намирам в нета - но този му сегашен режим ми е странен.След свещите - се напънах и върнах стария датчик колянов вал - все тая, пак сложих новия - поне да е с него.Ток на свещите- няма. Но не е по причина на датчика, а вероятно нещо се губи в ЕКУ. Или има и друга вероятност - Това че ЕКУ познава код на ключа от ИМО и гаси лампата на таблото е половината му работа - а дали ЕКУ вдига забрана палене, е другата и за сега неясна функция... Търсенето продължава.
    Bravo 2.0/20V 1996 г.

    Коментар


      #17
      А бензиновата помпа? Това което си писал по-горе за нея не ми звучи като изправна помпа, провери и налягането.Пак ще кажа - за да запали трябва бензин и искра. Повърти на стартер, свали някоя свещ и виж дали е мокра, мирише ли на бензин...
      Fiat Brava 1,2 16V SX и колело

      Коментар


        #18
        За мое съжаление - фазовия е дал фира. Сетих се и го мерих с постоянно токов зумер. Новия датчик при подаване на напрежение прави хубава 0 ла - около 0,4VДокато на моя мъртвец нулата му е 4,5V при 9 волтово захр. на зумера.Вече с чиста съвест си чакам ред в бокса.
        Bravo 2.0/20V 1996 г.

        Коментар


          #19
          кола

          С диагностика- лаптоп и програмата за Фита- можеше и да се види че е проблемен датчика
          КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
          Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
          http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

          Коментар


            #20
            Тя грешката я дава, че няма синхронизацията между двата датчика(колянов вал и разпределителен вал). Не казва кой е проблеми, по симптомите се ориентираш.

            Коментар


              #21
              кола

              Ако долния не работи може да каже че и двата не работят при диагностика .Горния ако не работи може да те заблуди че има проблем долния .
              КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
              Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
              http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

              Коментар


                #22
                Грешката при софт диагностика е ясна - фазов сензор. Сензор колянов вал - сменен с нов. Има генерация.Фазовия сензор следва да генерира в момент на процепа напрежение с обратен поляритет и амплитуда почти 5 в. В момента имам обратно поляризиран импулс - но е с вероятно ниско ниво от очкваното от процесора. /сравнимо с еднакъв напрежителен тест с новия - разликата е осезаема/Затова няма палене- не се харесва импулса като ниво.Имам една идея и може би утре ще я пробвам. Вероятност да запали - 50%Всичко по ЕКУ мерено в отворено състояние на ЕКУ- има една сериозна захранваща шина, в която е закачен и Vs на чипа управляващ 5 те полевака /за всяка бобина/Тази шина при безтоково измерване има съпротивление към маса 100 ома - и ме озадачи, но закачих ЕКУ разглобено и мерих - когато ИМО то даде ОК, т.е. изгасне ключа - на тази шина се появяват 5 V. И системата е готова да врътнеш ключа. Ако и импулса от тоя шибан датчик беше в норми - щеше да запали - но е с ниско ниво.Това което имам като идея - така или иначе във вторник съм в бокса, е да добавя външно 1-2 волта, така че в момента на реалния импулс от датчика, да ги сумира.Би могло да излъжа началния момент... Нищо не пречи.
                Bravo 2.0/20V 1996 г.

                Коментар


                  #23
                  Въпрос: На смукателния колектор би трябвало да има маса. Така ли е?Днес се заиграх пак само с чистене на маси. Не че има промяна, но при мерене - на корпуса на този колектор маса нямам. Не открих никъде около и в него кабел за замасяване.Меря 7 кОм към маса. Някой има ли представа?
                  Bravo 2.0/20V 1996 г.

                  Коментар

                  Working...
                  X