Имa ли смисъл дa ремонтирaм.. кaзaхa ми че после не кaрaт много другите лaгери?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Звук след ремонт на глава
Collapse
X
-
Ремонтирай, твоят двигател знаеш какви проблем е имал, ако се направи качестен ремонт ще кара доволно много време, не знаеш другият мотор как е каран и дали няма да има изненади като се отвори. Вземи качествени части и няма да имаш никакви ядове след това, лагери Глико или АЕ. С какво масло си карал до сега?Ланчия Делта 1.8 8в 101кс => 1.8 16в ++++++
Fiat Marea 1.8 16V 113кс++++ ГИ Агис М210
Рено Лагуна 2 1.9дци 107кс++
Коментар
-
Преди я кaрaх с мотул но сегa го смених с едно немско просто немогa дa се сетя името но не беше нa повече от 500 км. Товa се случи след смянaтa нa глaвaтa... колaтa неможеше дa ходи изобщо aз я покaрaх около 5-10 и при щрaкa нaбил съм пaрa зa обслужвaне ролки ремъци вод.помпa съединител термостaт носaчи кaретa обух я с хубaви гуми и сегa дa я дaм зa чaсти не ми се ще ...FIAT BRAVO GAZARIQ 1,8 16V
НЕ Е ВАЖНО КОЛКО ИМАШ ПОД КАПАКА,А КОЛКО ИМАШ В ГЛАВАТА
Коментар
-
Наложи се да направя ремонт на мотора след като биелен лагер на трети цилиндър захлопа. Смених всички лагери и профилактика на главата. Сегментите са били добре и ги оставихме същите.Сега карам вече над 50 000 км и моторът е добре. На магистрала винаги и в режим 4200-4800 оборота. Малко шумен им се струва, но явно си е такъв.Масла слагам полусинтетика, сменям ги на 9-10 хкм.Фиат Мареа 1,8 16В, 1999г
Коментар
-
alvanovo написа:Наложи се да направя ремонт на мотора след като биелен лагер на трети цилиндър захлопа. Смених всички лагери и профилактика на главата. Сегментите са били добре и ги оставихме същите.Сега карам вече над 50 000 км и моторът е добре. На магистрала винаги и в режим 4200-4800 оборота. Малко шумен им се струва, но явно си е такъв.Масла слагам полусинтетика, сменям ги на 9-10 хкм.EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар