Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Звук след ремонт на глава

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    И наи вероятно щом са сменяни повдигачи нямат масло.

    Коментар


      #17
      И наи вероятно след като са сменяни повдигачите са празниот към масло.

      Коментар


        #18
        На този етап е установено следното: Два биелни лагера са със свалена композиция, но според майстора(и мен - извика ме да ги видя), в начална фаза на износване. Има малък аксиален луфт на самия колянов вал, което не е проблем. Няма НИКАКЪВ луфт в буталните болтове, но има много нагар от масло в картера, което вероятно е причината за сваляне на композицията(точно под всмукателя на маслената помпа е). Коляновият вал има лек релеф под третия основен лагер. Очевидно преценката на първия майстор за сегментите е грешна. "Диагностиката" е била с наливане на бензин отгоре и не е протекъл. За компресионните може би е така, но маслените ги няма, според мен. Извиках и майстора от първия сервиз да погледне за какво става дума, защото утре свалят главата и да няма недоразумения. Очертава се успешна частична рекламация - свалянето на главата да е за сметка на първия сервиз, защото манипулацията се прави безсмислено два пъти за 10 дни, което си е едни 310 евро, с включена една гарнитура в повече. Ще се види утре дали в главата няма сериозен проблем. Иначе съм заявил измерване на износването на цилиндри и колянов вал и задължителна смяна на лагери и сегменти. Но кое как ще стане, ще видим утре, въпреки, че тестът с бензина и липсата на ръб на цилиндрите, горе-долу дава гаранция, че няма да се налага шлайфане.

        Коментар


          #19
          Колега ivel сега аз ще се въздаржа от коментар.

          Коментар


            #20
            Нещата и горе не са както трябва. Не знам колко е допускът, но е "извън него" т.е. в цилиндрите е измерено 0,25(ако някой знае, нека каже колко трябва да е). Двигател тотално за основен или смяна. В момента търся двигател, ако не се получи, ще рискувам да сложим сегменти и лагери, пък колкото изкара после направо за вторични. Майсторите не са навити на такова нещо, защото можело да се счупи сегмент, а коляновият вал щял да кара 20 дни. Но колата ми трябва за някакви 1800 км, после ще му мисля. Не знам доколко е разумно да се предприемат такива стъпки, във всеки случай.

            Коментар


              #21
              чакай,де ,нека видим как е главата,защото аз си мисля,че звука не е бил от лагера,койта както майсторите са му казали е в начална фаза,макар,че рано или късно е щял да изтрака .според мен ще има поражения по главата

              Коментар


                #22
                Е толкова ли е трудно да се отвори и да се погледне, ебати сервизите.

                Коментар


                  #23
                  Отворен е. Главата е добре. Износен двигател. Толкова.

                  Коментар


                    #24
                    Искам да попитам следното: В случай, че намеря друг двигател, има ли проблем да се постави от "Стило" 1.8 бензин 2002г. или Мареа 1.6 1999г.? Моят е 1.8 1999г. от новия тип - бобините са с по един болт.

                    Коментар


                      #25
                      кола

                      Гори ли масло пуши ли повдигачите ако са без масло не издаваше ли пак такъв звукВсичко може да сложиш различно от твоя двигател ама си е играчка ако е като твоя е по добреТук би трябвало да има глави мотори комплект на добри цени
                      КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                      Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                      http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                      Коментар


                        #26
                        Пуши, но това го знам отдавна и се издържа горе-долу. Но е извън допуска за нормален ремонт и горе, и долу. Понеже ми се налага едно идване, ако не намеря двигател, ще сложим нови лагери и ще опитам да изкарам още 1200-1500 км.

                        Коментар


                          #27
                          Търся добър мотор с монтаж. Трябва ми задължително фактура(с номер на двигателя и услуга - смяна)от сервиз, за регистрацията. Ако някой има, да казва.Засега на запитването ми в раздела за обяви няма сериозни предложения.За предпочитане са морги в района на, както следва: София, Габрово, В.Търново, Ловеч, Плевен.Може и други, но са ми по-далеч.

                          Коментар


                            #28
                            Фиат браво 1,8 ...Купувам го със същия шум ...смехих повдигачи -на колегите дето се чудят -повдигача е хидравличен.. вариация 1,8 113 коня няма вариатор -опитай пак ...ако е 131 -може .Така че тва отпада ...та сменям повдигачите -никакъв резултат ..след седмица главата долу и се разбра ...мотора беше туш ...чак на втори ремонтен размер го изкараха в арп-то в малашевци ...според тях чукането е идвало от 2 стегнати -и 2 хлабави биелни болтета...точно в момента на запалване на дадения цилиндър... както и да е ...мой съвет -Продавай я ..само буталата и сегменти ми излезе -220 лв на брой за цилиндър ..отделно всичко останало.ако имаш още въпроси питай на лично
                            бла бла бла ....

                            Коментар


                              #29
                              Що зa щуротия колеги и при мен се случи същото и същия шум в двигaтеля след смянa нa глaвaтa? Нa1 цилиндър кaто нaтиснем бутaлото и хлопвa.....Двигaтеля нямaше никъкви проблеми до кaто не скaсaх ремък. Глaвaтa вътре нямaше никaквa чернилкa беше кaто нов,aз винaги го кaрaх с хубaво мaсло и го сменявaх по рaно.. нa ме след смянaтa нa около 10 км и почнa дa трaкa и кaкво може дa е общото между нaшите случaи
                              FIAT BRAVO GAZARIQ 1,8 16V
                              НЕ Е ВАЖНО КОЛКО ИМАШ ПОД КАПАКА,А КОЛКО ИМАШ В ГЛАВАТА

                              Коментар


                                #30
                                bravite написа:
                                кaкво може дa е общото между нaшите случaи
                                Силикона, сложен където(и както) не трябва и запушил каквото трябва...
                                Fiat Brava 1,2 16V SX и колело

                                Коментар

                                Working...
                                X