И наи вероятно щом са сменяни повдигачи нямат масло.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Звук след ремонт на глава
Collapse
X
-
На този етап е установено следното: Два биелни лагера са със свалена композиция, но според майстора(и мен - извика ме да ги видя), в начална фаза на износване. Има малък аксиален луфт на самия колянов вал, което не е проблем. Няма НИКАКЪВ луфт в буталните болтове, но има много нагар от масло в картера, което вероятно е причината за сваляне на композицията(точно под всмукателя на маслената помпа е). Коляновият вал има лек релеф под третия основен лагер. Очевидно преценката на първия майстор за сегментите е грешна. "Диагностиката" е била с наливане на бензин отгоре и не е протекъл. За компресионните може би е така, но маслените ги няма, според мен. Извиках и майстора от първия сервиз да погледне за какво става дума, защото утре свалят главата и да няма недоразумения. Очертава се успешна частична рекламация - свалянето на главата да е за сметка на първия сервиз, защото манипулацията се прави безсмислено два пъти за 10 дни, което си е едни 310 евро, с включена една гарнитура в повече. Ще се види утре дали в главата няма сериозен проблем. Иначе съм заявил измерване на износването на цилиндри и колянов вал и задължителна смяна на лагери и сегменти. Но кое как ще стане, ще видим утре, въпреки, че тестът с бензина и липсата на ръб на цилиндрите, горе-долу дава гаранция, че няма да се налага шлайфане.
Коментар
-
Нещата и горе не са както трябва. Не знам колко е допускът, но е "извън него" т.е. в цилиндрите е измерено 0,25(ако някой знае, нека каже колко трябва да е). Двигател тотално за основен или смяна. В момента търся двигател, ако не се получи, ще рискувам да сложим сегменти и лагери, пък колкото изкара после направо за вторични. Майсторите не са навити на такова нещо, защото можело да се счупи сегмент, а коляновият вал щял да кара 20 дни. Но колата ми трябва за някакви 1800 км, после ще му мисля. Не знам доколко е разумно да се предприемат такива стъпки, във всеки случай.
Коментар
-
Търся добър мотор с монтаж. Трябва ми задължително фактура(с номер на двигателя и услуга - смяна)от сервиз, за регистрацията. Ако някой има, да казва.Засега на запитването ми в раздела за обяви няма сериозни предложения.За предпочитане са морги в района на, както следва: София, Габрово, В.Търново, Ловеч, Плевен.Може и други, но са ми по-далеч.
Коментар
-
Фиат браво 1,8 ...Купувам го със същия шум ...смехих повдигачи -на колегите дето се чудят -повдигача е хидравличен.. вариация 1,8 113 коня няма вариатор -опитай пак ...ако е 131 -може .Така че тва отпада ...та сменям повдигачите -никакъв резултат ..след седмица главата долу и се разбра ...мотора беше туш ...чак на втори ремонтен размер го изкараха в арп-то в малашевци ...според тях чукането е идвало от 2 стегнати -и 2 хлабави биелни болтета...точно в момента на запалване на дадения цилиндър... както и да е ...мой съвет -Продавай я ..само буталата и сегменти ми излезе -220 лв на брой за цилиндър ..отделно всичко останало.ако имаш още въпроси питай на личнобла бла бла ....
Коментар
-
Що зa щуротия колеги и при мен се случи същото и същия шум в двигaтеля след смянa нa глaвaтa? Нa1 цилиндър кaто нaтиснем бутaлото и хлопвa.....Двигaтеля нямaше никъкви проблеми до кaто не скaсaх ремък. Глaвaтa вътре нямaше никaквa чернилкa беше кaто нов,aз винaги го кaрaх с хубaво мaсло и го сменявaх по рaно.. нa ме след смянaтa нa около 10 км и почнa дa трaкa и кaкво може дa е общото между нaшите случaиFIAT BRAVO GAZARIQ 1,8 16V
НЕ Е ВАЖНО КОЛКО ИМАШ ПОД КАПАКА,А КОЛКО ИМАШ В ГЛАВАТА
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар