Колата Мареа 1,8 бензин. Онова, което изглеждаше като не съвсем опасен звук, вече изглежда като сериозен проблем. Ходих в сервиза и останах слисан - изобщо нямат идея какво може да е. Слушаха всички по ред, а накрая караха колата в друг сервиз. И там нищо не им казаха и сега се чудят как да се измъкнат от ситуацията. Междувременно закарах колата в два сервиза, които ползвам по принцип, но нямаха физическа възможност да направят ремонта тогава. В единия казаха, че звукът се чува със сигурност от главата и трябва да рекламирам ремонта. В другия(на който повече вярвам), не бяха категорични. Според тях е по-вероятно да е бутален болт, но не изключват възможността да е лошо затегнат разпределителен вал или дори - запошена маслена магистрала към разпределителен вал. Ако някой има предположение, нека каже - записът е приложен като файл за слушане ТУК. Чува се на 2000 оборота и нагоре, като в натоварено състояние мисля, че изчезва. От предположението ще реша дали да рискувам с рекламация в сервиза, който прави ремонта или направо ще закарам колата в другия сервиз, за да приключа с тази глупост.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Звук след ремонт на глава
Collapse
X
-
Да може и да е бутален болт, но може и от долната страна на мотора да е.Примерно да са прецакали някой биелен лагер. Пробвай да идентифицираш от кой цилиндър е.Махай кабелите на свещите един по един и пак пробвай да форсираш мотора. Ако чукането спре то вероятно е биелен лагер на съответния цилиндър. Следователно трябва да ги накараш да махнат картера и да прегледат биелните лагери.Успех!!||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
// Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //
-
може да са обърнали цилиндровата гарнитура на обратно,тогава отвора ,който е на блока за налягане на маслото е запушен от самата гарнитура-следва нулево мазане горе,стопяване на петите на р. валове и т.н.все пак това е само предположение,но много логично,а и съм виждал с очите си такова чудо
Коментар
-
Тогава щеше да вие жестоко, но не и да чука така. И все пак не изкючвай възможността да е лагер. Аз съм жувал лагер да тропа по същия начин. Пробвай по метода който ти описах в горния ми пост. Ти за какво си прави глава, заради това чукане ли ?||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
// Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //
Коментар
-
Глава правих, заради гарнитура. Вкарваше налягане в радиатора. Установи се CO2 в казанчето и така. После като отвориха главата и започнаха да ме убеждават, че двигателят долу е добре(явно не е така), но гумички на клапаните практически няма и повдигачите са износени, все едно не е имало мазане.
Коментар
-
Колата чака диагностика в независим сервиз, като със сервиза, извършил ремонта постигнахме договорка да се провери за проблем по долната страна на двигателя. В случай, че е там проблемът, ще предоставя на втория сервиз да реши нещата. Иначе колата заминава за рекламация. В интерес на истината, никой не може да даде еднозначно предположение какъв е проблемът, затова се започва със сваляне на картера и проверка за хлабини в лагери или бутала. Това, което прави впечатление е, че значително се е повишил разходът на масло след ремонта. Във втория сервиз, пък споменаха за аналогичен случай като признаци, при който ремонтът на главата е бил некачествен и е имало изкривяване на водач/клапан, при което колата е започнала да гори страшно много масло. Всеки момент очаквам резултата от проверка на хлабините и да видим какво следва.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар