Колеги имам проблем. При обичайното ми седмично оглеждане за проблеми,и проверка на течности открих че има съвсем малко сълзене от резбата между шпилката и гайката на изпускателния колектор. Вчера ми направи впечатление петънцето,и след запалване от време навреме се вижда как пропуска малко течност,която все още незнаех каква може да е. Мислих че може да е конденз някакъв или антифриз,и тази сутрин след нова проверка установих че не е нито едно от двете. Ако беше антифриз щеше да е побеляло ( порозовяло) и изсъхнало, а то си беше мазникаво и все още мокро. След като отново запалих пак леко просълзи,ама съвсем малко,и с клечка за уши която допрях до резбата пред гайката разбрах че е масло. Загуби на течности нямам,така или инак това е съвсем в началото на задаващ се проблем,който се надявам да е минимален. Въпроса ми е дали тази шпилка е преходна,т.е. развива ли се и и в края там където влиза в главата има ли гръб,или дупката е открай докрай.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Пунто мк1 1.2 16v сълзи масло от шпилката на изп. колектор
Collapse
X
-
Беше прегрявана поне 3 пъти,след което мина обичайния ремонт. Ясно се вижда че излиза измежду резбата на шпилката и гайката или леко около нея. Това което не помня е дали таз шпилка като се развърти леглото и е запушено,или е резбована дупка която е между пружините на клапаните. Като беше свалена главата трябваше да я наснимам и сега да си припомня,ама аде ... Щот ако е просто резбована дупка,свалям мажа слагам и готово. Ама ако е с запушено легло,значи има нещо друго което не искам да си мисля. Утре сутрин ще констатирам на 100% дали сълзи само когато е преспала, понеже като е топъл мотора при палене и работа ма място,както и каране не пуска.Fiat PUNTO 176 1.2 85 16V Sporting 99
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар