Да,пали без букса,и точно затова се чудя и мая как може в сервиз да се съмняват в нея ?Не знам пък......да не би да имат нещо общо двете...Смаян съм..
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Фиат брава.Ту пали,ту не пали
Collapse
X
-
А аз бих покарал без сонда за да видя ефекта, ще влезе в сервизен режим и ако е тя ще си покара без проблем известно време. А иначе колегата писа, че няма грешки в компа, тогава защо го хвърляте в оркестъра със сондата, компа би трябвало да я заече. И още нещо от дефектна сонда защо ту пали, ту не? За мен проблема е другаде, бих го отдал на лош контакт по инсталацията и той да прекъсва я плюс към бобината я към инжектора, ако щете и към помпата. А тези лоши контакти компа е абсурдно да ги засича. Аз бих си закачил по една светулка на тези важни компоненти за да съм сигурен, че като откаже да пали мога да изключа или да засека някой от тях, аз на времето така направих на моята и си реших проблема след 3 месеца ходене по пишман майстори.FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Коментар
-
Когато не иска да запали, извади една свещ и виж дали е мокра ! Ако не е мокра значи нещо не е наред с горивото, ако пък е мокра нещо не е наред със запалването ! Аз 2 седмици се борих със стилото , нямаше палене и това е, а искра имаше имаше и гориво да те удави, оказа се слабо налягане на помпата.Карал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар