Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Фиат брава.Ту пали,ту не пали

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Да,пали без букса,и точно затова се чудя и мая как може в сервиз да се съмняват в нея ?Не знам пък......да не би да имат нещо общо двете...Смаян съм..

    Коментар


      #17
      Ако сондата дава бедна смес то в един момент екуто подава толкова бензин че одавя колата. Проблема се появява когато имаш газ. Не мога да кажа дали повредена сонда може да направи същото нищо че колата е само на бензин. Сондата може да се следи в реално време, така че нека я проверят.
      Fiat Croma 1.9 JTD '06 150hp
      Ex. Fiat Bravo SX 1.4 12v '97

      Коментар


        #18
        Като направиш диагностика трябва да показва сондата или други грешки но и без сонда трябва да работи колата
        КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
        Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
        http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

        Коментар


          #19
          В сервиза ми казаха за някакъв симулатор на сондата,който щял да оправи проблема.Записаха ме за вторник.Нямам представа какво ще стане,но изглеждаха убедени в становището си.Ще пиша за развръзката.Благодаря ви за съпричастността !

          Коментар


            #20
            кола

            Емулатора е 15 лв такъв като за газИди при някой газаджия и ще ти сложи
            КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
            Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
            http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

            Коментар


              #21
              А аз бих покарал без сонда за да видя ефекта, ще влезе в сервизен режим и ако е тя ще си покара без проблем известно време. А иначе колегата писа, че няма грешки в компа, тогава защо го хвърляте в оркестъра със сондата, компа би трябвало да я заече. И още нещо от дефектна сонда защо ту пали, ту не? За мен проблема е другаде, бих го отдал на лош контакт по инсталацията и той да прекъсва я плюс към бобината я към инжектора, ако щете и към помпата. А тези лоши контакти компа е абсурдно да ги засича. Аз бих си закачил по една светулка на тези важни компоненти за да съм сигурен, че като откаже да пали мога да изключа или да засека някой от тях, аз на времето така направих на моята и си реших проблема след 3 месеца ходене по пишман майстори.
              FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
              Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

              Коментар


                #22
                Ще пробвам и сондата и съветите на колегата НикМар и ще пиша за резултатите.Благодаря Ви !

                Коментар


                  #23
                  Когато не иска да запали, извади една свещ и виж дали е мокра ! Ако не е мокра значи нещо не е наред с горивото, ако пък е мокра нещо не е наред със запалването ! Аз 2 седмици се борих със стилото , нямаше палене и това е, а искра имаше имаше и гориво да те удави, оказа се слабо налягане на помпата.
                  Карал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
                  И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150
                  .

                  Коментар


                    #24
                    Благодаря,колега.Ами уж я сервиза го провериха това и изключиха помпата като причина.Не знам вече....Ще видя какво ще стане във вторник със сондата,и ако не се оправи........,в гаража с приятели от начало, с пробване на всички ваши съвети.

                    Коментар


                      #25
                      Оправиха колата.От сервиза казаха,че ламбда сондата обърквала някаква мембранка в карбуратора.Това ми обясниха общо взето

                      Коментар

                      Working...
                      X