Здравейте колеги.Проблемът с фиатчето е от няколко дена.Без никаква закономерност на определени обстоятелства колата не иска да запали.Стартера върти като луд ,но няма никой....Запалва от 5-6 ят път.Докато върти стартера не се мъчи да припалва,просто изведнъж запалва от раз след няколко неуспешни опита.Следва период с нормално запалване,а след това отново от 5-6 ят път.Докато е в движение,няма нито прекъсване,нито губене на мощност....изобщо си върви като пушка.Един приятел ми каза да проверя датчика на коляновия вал.Молбата ми е за напътствия къде да го намеря.Казаха,че на терсене място бил по принцип на всички коли.Благодаря предварително !
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Фиат брава.Ту пали,ту не пали
Collapse
X
-
При мен е долу ниско до асфалта, зад бронята почти,разположен радиално към шайбата на коляновия вал куплунга му е някъде до гредата /лявата гледано отпред/.ПП Към коментара на колегата горе прибавям и контактен ключ.LANCIA Y10 1.1 Bosch monomotronik AGU Zavoli Голф 3 1.8
ВАЗ 2101-73г-екс ВАЗ 2101-74г.екс, самара-екс заз 965а екс Опел кадет екс
Коментар
-
Благодаря за отзивчивостта колеги !Фиат брава 1.4 12v.96гВ понеделник ще мина на диагностика.По таблото всичко си светва и угасва нормално.Никакви индикации за нещо нередно.Днес ще почистя с контактен спрей буксите на датчика на коляновия вал.Ще прегледам свещите .Ще пиша за следсвията.Още ведбъж благодаря за съпричастността.
Коментар
-
Между-другото забелязах една закономерност при отказите за запалване.Когато колата е студена си пали без проблем .Покарам я малко ,спра за около 15-20 мин,и тогава не иска да пали ,та запалва от 5-6 път( но не ми се налага да изчаквам да изстине както срещнах други колеги с подобен проблем ) .Запали ли веднъж обаче след опитите,отново няма проблем .Гася я нарочно,но си пали фиатката....Смаян съм.... Но благодарение на вашите съвети ще започна поетапно да елиминирам причините до колкото мога,а в понеделник ще отида на диагностика.
Коментар
-
Нещо подобно от което съм патил http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...r=asc&start=45 , а другия вариант е датчика и от него съм патил, след загряване угасваше и няма палене докато не изстине. Колкото до диагностиката, може да покаже а може и да не покаже грешки, проблема описан в линка неможе да го хване. Ако искаш обади се да я погледнем.FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Коментар
-
CecoDim написа:Между-другото забелязах една закономерност при отказите за запалване.Когато колата е студена си пали без проблем .Покарам я малко ,спра за около 15-20 мин,и тогава не иска да пали ,та запалва от 5-6 път( но не ми се налага да изчаквам да изстине както срещнах други колеги с подобен проблем ) .Запали ли веднъж обаче след опитите,отново няма проблем .Гася я нарочно,но си пали фиатката....Смаян съм.... Но благодарение на вашите съвети ще започна поетапно да елиминирам причините до колкото мога,а в понеделник ще отида на диагностика.
Коментар
-
Не съм пробвал,защото ме е страх пък да не я задавя нещо и тотално да объркам нещата.(извинявам се ако глупаво звучи това със задавянето,но съм босичак на тази тема )Но казваш да пробвам и това....,ще го пробвам,като е пред къщи, дано помогне в откриването на диагнозата.Благодаря за съвета....
Коментар
-
Вкарах колата в сервиз.Момчетата изключиха почти всичко.Компа нищо не показа и те започнаха поетапно да търсят с очи и ръце проблема.Искра има,бензин качва,не е от паяка или имобилайзера(сваляха го ),не е бобина,не е датчик на хол,не са свещи,кабели и прочие....Стана късно и оставихме за вторник.Те казаха,че най-вероятно е от ламбда сондата...Чудя се възможно ли е да е тя,тъй като колата като запали веднъж,си работи идеално....Или да сменя сервиза ?
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар