Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Punto MK2 - угасва след като загрее ?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Punto MK2 - угасва след като загрее ?

    Punto 1.2, 60кс, 2001г. След смяна на ремъците когато е студен двигателя си пали и работи без проблем. След като загрее започва да клати оборотите угасва и няма палене. Установих че изключва релето подаващо захранване на бобини, дюзи... То си почва и да трака когато започне да гаснее де. Не е от релето, него го командва ЕКУ-то. Самото то си е захранено, авно по някаква причина започва да подава сигнали за изключване на това реле. Усъмних се в датчика на коляновия вал (пише че взема инфо и за оборотите от там, викам си - мисли че не работи двигателя и гаси релето за да не са под напрежение бобини и дюзи) но на мерене е ОК - 1200 ома. Другите датчици също са в норма и направо се чудим от какво може да е. Някакви идеи?
    Mitsubishi SpaceWagon&Colt MK2

    #2
    кола

    Смени го ако имаш за проба то е едно и също от по старите модели
    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

    Коментар

    Working...
    X