Punto 1.2, 60кс, 2001г. След смяна на ремъците когато е студен двигателя си пали и работи без проблем. След като загрее започва да клати оборотите угасва и няма палене. Установих че изключва релето подаващо захранване на бобини, дюзи... То си почва и да трака когато започне да гаснее де. Не е от релето, него го командва ЕКУ-то. Самото то си е захранено, авно по някаква причина започва да подава сигнали за изключване на това реле. Усъмних се в датчика на коляновия вал (пише че взема инфо и за оборотите от там, викам си - мисли че не работи двигателя и гаси релето за да не са под напрежение бобини и дюзи) но на мерене е ОК - 1200 ома. Другите датчици също са в норма и направо се чудим от какво може да е. Някакви идеи?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Punto MK2 - угасва след като загрее ?
Collapse
X
Реклама
Collapse
Коментар