Здравейте, както си карах мареата загуби мощност и секунди след това угасна. При опита за палене след това, като дадох на контакт стрелката на температурата закова в червено. Задърпах я до нас и на другия ден студена запали, но като загрее пак същия проблем, загуба на мощност и гаснене. Ходих на сервиз за тест за изгорели газове в охладителната система и теста беше положителен. Разглобих мотора и се шашнах, 2,3,4 цилиндри бяха пълни с антифриз, а на гарнитурата няма следи от прегоряло или пукнато. По главата също няма видим проблем. Ще я занеса да я тестват дали е спукана.Имам две питания към вас..1. Кои дупки са маслените магистрали и кои охладителните? Мисля си че тези, с форма на триъгълник, близо до цилиндрите са маслени, защото другите са пълни с антифриз..2. Има ли начин да се разбере дали е спукан блока, или трябва да се сглоби със здрава глава и гарнитура и да си покаже..?Колата не беше смесила никакви течности, единствено нямаше мощност и имаше бяла пара отзад от ауспуха заради изгарянето на антифриза.Пс. Щях да забравя да кажа че някои от магистралите са запушени със не знам, някакъв боклук или загоряло масло.единствения проблем, който имах с нея преди да спре беше, че перката включваше след 90 градуса и след изключване пада пак до 90..
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Съмнения за пукната глава мареа 1.6
Collapse
X
-
Дупките около цилиндрите са за антифриза, за маслото са две една по малка за мазане и една по-голяма за обратното някъде по средата на главата. Главата се проверява за пукнатини и евентуално се заварява или сменя. По магистралите нищо не се бара. По тях е специалист бати Гойко.LANCIA Y10 1.1 Bosch monomotronik AGU Zavoli Голф 3 1.8
ВАЗ 2101-73г-екс ВАЗ 2101-74г.екс, самара-екс заз 965а екс Опел кадет екс
Коментар
-
lubo_Y10 написа:По магистралите нищо не се бара. По тях е специалист бати Гойко.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар