Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Съмнения за пукната глава мареа 1.6

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Съмнения за пукната глава мареа 1.6

    Здравейте, както си карах мареата загуби мощност и секунди след това угасна. При опита за палене след това, като дадох на контакт стрелката на температурата закова в червено. Задърпах я до нас и на другия ден студена запали, но като загрее пак същия проблем, загуба на мощност и гаснене. Ходих на сервиз за тест за изгорели газове в охладителната система и теста беше положителен. Разглобих мотора и се шашнах, 2,3,4 цилиндри бяха пълни с антифриз, а на гарнитурата няма следи от прегоряло или пукнато. По главата също няма видим проблем. Ще я занеса да я тестват дали е спукана.Имам две питания към вас..1. Кои дупки са маслените магистрали и кои охладителните? Мисля си че тези, с форма на триъгълник, близо до цилиндрите са маслени, защото другите са пълни с антифриз..2. Има ли начин да се разбере дали е спукан блока, или трябва да се сглоби със здрава глава и гарнитура и да си покаже..?Колата не беше смесила никакви течности, единствено нямаше мощност и имаше бяла пара отзад от ауспуха заради изгарянето на антифриза.Пс. Щях да забравя да кажа че някои от магистралите са запушени със не знам, някакъв боклук или загоряло масло.единствения проблем, който имах с нея преди да спре беше, че перката включваше след 90 градуса и след изключване пада пак до 90..

    #2
    кола

    Не е задължително да има видими белези за духнала гарнитура.
    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

    Коментар


      #3
      Re: кола

      kluchar написа:
      Не е задължително да има видими белези за духнала гарнитура.
      А магистралите? Коя каква е и как да ги изчистя?

      Коментар


        #4
        Дупките около цилиндрите са за антифриза, за маслото са две една по малка за мазане и една по-голяма за обратното някъде по средата на главата. Главата се проверява за пукнатини и евентуално се заварява или сменя. По магистралите нищо не се бара. По тях е специалист бати Гойко.
        LANCIA Y10 1.1 Bosch monomotronik AGU Zavoli Голф 3 1.8
        ВАЗ 2101-73г-екс ВАЗ 2101-74г.екс, самара-екс заз 965а екс Опел кадет екс

        Коментар


          #5
          lubo_Y10 написа:
          По магистралите нищо не се бара. По тях е специалист бати Гойко.
          А когато има мръсотия в тях? И на блока и на главата? Някои са напълно запушени, други са стеснени. Една няма, която да е наред и да ми харесва.Обяснявам си че заради това е загрявала колата, не е могла да циркулира антифриза добре...

          Коментар


            #6
            Аз бих проверил термостата след слобяване или направо бих го сменил за сигурност.
            FIAT BRAVO II 1.4 GPL
            FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
            FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
            FIAT UNO 1.5

            Коментар


              #7
              stanleyhacker написа:
              Аз бих проверил термостата след слобяване или направо бих го сменил за сигурност.
              Термостата работи. Отваря на около 70 градуса.Сега питането ми е друго.. мога ли да сложа гаечни болтове на главата, че с тези имбуси ми се еба мамата докато ги развия и съсипах 2..

              Коментар


                #8
                Аз "рибе" накрайника за болтовете на главата го взех за 16лв... не си прави експерименти с обикновени болтове, че скъсаш ли някой става весело, а и ако не са от правилния материал може и да се поразтегнат и скоро пак да правиш упражнението.
                Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

                Коментар


                  #9
                  Здравейте, причината беше кривнала 2 десети глава, шлайфах я и сега съм готов да сглобявам, след като си намеря болтове....

                  Коментар


                    #10
                    кола

                    Къде правиш ремонта и -шлаифането
                    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                    Коментар


                      #11
                      Re: кола

                      kluchar написа:
                      Къде правиш ремонта и -шлаифането
                      Ремота - пред нас.Шлайфането - в сервиз в пазарджик

                      Коментар

                      Working...
                      X