Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с Типо. Светна лампата за маслото и угасна.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с Типо. Светна лампата за маслото и угасна.

    Привет колеги! Колата е Типо 1.6 90к.с. Онзи ден в движение на колата и светнала лампата за маслото и сменила звука на мотора, като веднага и угаснала. Не съм бил там и не мога да кажа точно какъв звук е издавал двигателя, но след като отидох и проверих маслото се оказа че е под минимума, че да не кажа че и нямаше по пръчката. Наляхме масло и се опитахме да я запалим но уви без успех. Стартера върти, но все едно не върти двигателя. Сякаш съм махнал свещите и въртя без тях (на Бравата съм правил така и звука е същия). Какво да правя сега? Не знам въобще от къде да започна. Мисля да проверя компресията днес да видим какво ще покаже. А за малко да забравя да спомена, че масло тече от някоя гарнитура (според мен от капака на клапаните). Моля ако можете да помогнете, ще съм много благодарен

    #2
    Пробвахте ли да завъртите двигателя "на ръка" ?
    1995 Fiat Brava 1.8 16V Анти Гравитационно Устройство
    2007 Opel Corsa 1.3 MultiJet 75HP

    Коментар


      #3
      Не съм, ще пробвам и това, а какво да очаквам?

      Коментар


        #4
        Ако се завърти със сигурност не е затегнал, но като се замисля със същия успех можеш да погледнеш просто дали се върти ангренажния ремък и валовете, докато някой друг върти на стартер. Притеснява ме, че лампата на маслото е светнала от слабо налягане и мотора е затегнал. Ако е така, обаче не би следвало и стартера да върти, но знаеш ли.... по-добре да се изключи това Като вариант по този начин.
        1995 Fiat Brava 1.8 16V Анти Гравитационно Устройство
        2007 Opel Corsa 1.3 MultiJet 75HP

        Коментар


          #5
          Скъсан ремък.
          Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

          Коментар


            #6
            muns61 написа:
            Скъсан ремък.
            Да колега, ангренажа се е скъсал. Имам някакво понятие, но не съм се занимавал с такъв ремонт до сега. Мисля утре да сваля главата да видя в какво състояние е, но ще помоля за допълнителни напътствия да не оплескам нещо.

            Коментар


              #7
              muns61 написа:
              Òêúñàí ðåìúê.
              Г,,Г  êîëåãà, àíãðåíàæà Г±ГҐ ГҐ Г±ГЄГєГ±Г Г«. Г^ìàì Г­ГїГЄГ ГЄГўГ® ïîíÿòèå, Г­Г® Г­ГҐ Г±ГєГ¬ Г±ГҐ çàíèìàâàë Г± ГІГ ГЄГєГў ðåìîíò äî Г±ГҐГЈГ . ГOEèñëÿ óòðå äà ñâàëÿ ãëàâàòà äà âèäÿ Гў ГЄГ ГЄГўГ® ñúñòîÿíèå ГҐ, Г­Г® Г№ГҐ ïîìîëÿ çà äîïúëíèòåëíè Г­Г ГЇГєГІГ±ГІГўГЁГї äà Г­ГҐ îïëåñêàì Г­ГҐГ№Г®.

              Коментар


                #8
                Изкривил си клапани.
                Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

                Коментар


                  #9
                  Коляновия вал върти а разпределителния не мога да го мръдна на ръка. И аз така си помислих за клапаните и сега се чудя дали да правя главата или да търся друга...? И все пак май ще е най-добре да го мисля утре като я сваля де.

                  Коментар


                    #10
                    А дали има вероятност да има някаква защита тая кола? Чудя се дали да не взема един ремък и ролката и да пробвам да превъртя на ръка първо...

                    Коментар


                      #11
                      Не няма защита, щом ти е трудно да въртиш разпределитения значи има крив клапан. Правенето на тая глава няма да ти излезне много. Може би малко повече от това да вземеш глава 2-ра ръка.
                      ||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
                      // Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //

                      Коментар


                        #12
                        Колеги, вчера сжалих капака на разпределителния вал и го завъртях с помощта на ключ. Върти се без да опира никъде. Дали е възможно да не е ударила клапаните или те ако са се изкривили отгоре дали може да се разбере?

                        Коментар


                          #13
                          Това че въртиш разпределителя не е гаранция че не е покривила клапаните.Главата вън и там е истината.
                          Карал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
                          И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150
                          .

                          Коментар


                            #14
                            И такааа... главата вече е свалена. Два клапана за допирали в буталата на първи и втори цилиндър. Не ми се виждат криви но като че ли има малко. Сега как да ги сменя, трябва ли да знам някакви "чалъми" за тази операция? И какво друго ще е добре да сменя освен всички гарнитури?

                            Коментар


                              #15
                              По принцип бих ти препоръчал да я дадеш на шлайфисти да ти направят челен шлайф и да ти напаснат клапаните. Aко си на бюджет то задължително си вземи шлайф паста за клапани и инструмента с вендузите за самата шлайф операция.Главата се изчиства възможно най-добре!! Прегледай си добре и водачите на клапаните, но щом казваш че почти не се забелязва кривина в клапаните може би не са пострадали.
                              ||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
                              // Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //

                              Коментар

                              Working...
                              X