Имам Fiat Punto 75 sx 1.2 1994г пълна инжекция MPI .motor 176A8.000CPU IAW 8F.5T/060C-0B на студено сутрин трудно пали .Ходих на диагностика не откриха нищо няма и грешки по CPU .Свешти кабели горивен филтар сам ги сменил.Сички датчици лично сам ги проверил използвах програмата AUTODATA 2004 ,температурните са в нормата слагах и сапротижление с такава стоинос звисимос от температурата на тяхно място но фаида няма. Не сам проверил само налягането на помпата ходих в три сервиза но нямат такъв накраиник нямат но не ми се вярва да е от това заштото само сутрин го прави на студено иначе си пали без проблемно и си има мошнос просто колата си варви.Някои ако мойе да ми кайе от какво може да е това и какво да сменя да ми каже.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Punto на студено трудно пали ?
Collapse
X
-
Re: Punto на студено трудно пали ?
motiff написа:Имам Fiat Punto 75 sx 1.2 1994г пълна инжекция MPI .motor 176A8.000CPU IAW 8F.5T/060C-0B на студено сутрин трудно пали.Fiat Tipo 1.6 AGT
-
Здравеите Измерих (ТРS)-throttle position sensor на A и B дава 5vol на А и С при затворена клапа 4,5vol pri отворена 0,5vol за мене работи.Стъпковия мотор (ISC)idle speed motor дава на двете места по 50oma чувам го че се мести и тои работи.За налягането като дам на контакт дава 2.7 bar при работа на двигателя е 2.3 bar ,като претисна маркуча за обратното гориво отива на 4.8 bar ,претиснява ме че за много бързо пада налягането някаде кам 1 min , интересувам се каде се намира клапана които задърза горижото в резервара ли е и как се разглабя там,има един капак од задната седалка , самата помпа с датчиците на винт ли е или как?FIAT PUNTO 1.2 MPI 75
SKYPE: motiff
Коментар
-
Здравеите останових че проблема ми е в налягането на горивото.Като стисна с клешти маркуча които се жврашта обратно в резервара колата пали без проблем,интересувам се каде се намира клапана.Гледам че там от кадето излиза маркуча има някакъв вакомен клапан тожа ли е клапана или има другFIAT PUNTO 1.2 MPI 75
SKYPE: motiff
Коментар
-
Re:Punto-на студено не пали...
Здравей!Мисля,от това което пишеш,че проблема е задръстени дюзи-като запушиш маркуча за обратното гориво налягането в системата се вдига ,към дюзите отива повече гориво и пали...Опитай с почистване с ултразвук!За клапаните за право и обратно гориво-при мен се намират на двете тръбички на помпата-под капачката под задната седалка-син и червен-със стрелки на корпуса им,но моята система е GM при IAW може да е подобно.Иначе стойностите за налягането,които си измерил са абсолютно нормални.!!!Веско-Пунто-90-1.6iУспех!Ex. Grande Punto Driver
Коментар
-
Re:Punto...
Сваля се капачката под задната седалка-с винтовете...Откача се конектора с жиците...Откачат се горивопроводите с двата клапана-син и червен-на клапаните има ключалки-натискат се навътре за освобождаване.Самата помпа е захваната за резервоара чрез пластмасова фланцева гайка- развива се/в любителски условия/ или с широк ключ тип "гарга" или с тъпа отверка и чук -Внимателно!!!-опасност от счупване!!!След развиване на гайката помпата се вади нагоре...Това е...!!!Успех!Ex. Grande Punto Driver
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар