Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Теч на масло с неустановен произход Фиат Стило

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Теч на масло с неустановен произход Фиат Стило

    Здравейте. Автомобилът е Стило 1.6 16v 103к.с. 2002-а г. Отскоро забелязах, че след като колата е стояла паркирана, под нея се образува мазно петно. Даже след двудневен престой, беше станала малка локвичка. Преди това всичко отдолу беше сухо. Направих оглед и видях, че вътрешният маншон на лявата полуоска е силно омаслен. Самият маншон е здрав, а маслото идва някъде отгоре над него. Това всичко се вижда при оглед отдолу. Отгоре, като се отвори капака на двигателя, не се забелязва нищо. Нивото на маслото на двигателя не се е променило, поне не мога да установя промяна. Майсторът ми каза, че ще може да ме приеме чак другата седмица и тепърва да търси от къде тече. Искам да попитам дали някой е имал такъв проблем или дали има представа от къде може да е въпросният теч?

    #2
    Стисни маншона с ръка и виж дали ще омазни повече.Помириши маслото, ако мирише на чесън значи е от скоростната кутия.
    Lancia Dedra 1.6 90ks- италианка с характер
    Fiat Uno 1.1 55ks Fire- супер здрава машина, вече бивша

    Коментар


      #3
      Маншона нямах възможност да го достигна в момента. Маслото може да се каже, че наподобява миризмата на чесън. Мирише гадно и със СИГУРНОСТ по-различно от маслото в двигателя.

      Коментар


        #4
        stilo_new написа:
        Маншона нямах възможност да го достигна в момента. Маслото може да се каже, че наподобява миризмата на чесън. Мирише гадно и със СИГУРНОСТ по-различно от маслото в двигателя.
        Да не си сгазил някой убит вампир?

        Коментар


          #5
          u_bo написа:
          stilo_new написа:
          Маншона нямах възможност да го достигна в момента. Маслото може да се каже, че наподобява миризмата на чесън. Мирише гадно и със СИГУРНОСТ по-различно от маслото в двигателя.
          Да не си сгазил някой убит вампир?
          Не. Всичките вампири които срещнах бяха живи.Така, а за маслото, определено мирише гадно, като на чесън. Явно е от скоростната кутия. Сега трябва да установим от къде появи този теч. Почвам да се притеснявам, че ремонта ще е сложен и скъп.

          Коментар


            #6
            Семеринг на полуоска.
            LANCIA Y10 1.1 Bosch monomotronik AGU Zavoli Голф 3 1.8
            ВАЗ 2101-73г-екс ВАЗ 2101-74г.екс, самара-екс заз 965а екс Опел кадет екс

            Коментар


              #7
              lubo_Y10 написа:
              Семеринг на полуоска.
              Дали трудно се сменя?

              Коментар


                #8
                Сваля се гумата с джантата, развива се голямата гайка, разкача се шенкела, вади се полуоската и тогава чак се маха семеринг-а. Тъкмо ще си провериш какъв е цвета на маслото в кутията
                Fiat Croma 1.9 JTD '06 150hp
                Ex. Fiat Bravo SX 1.4 12v '97

                Коментар


                  #9
                  А какъв трябва да е цвета на маслото и какъв не трябва да бъде? Сигурно ще се наложи доливане, какво масло трябва да се долее?

                  Коментар


                    #10
                    "Масло за скорости"-тва му е цялото заглавие.. Ако не си сменял скоро съединител, може да доливаш докато дойде време за свалянена скорости -заради смяна на съеинител. Но щом прай чак гьолче най добре е да я смениш.
                    LANCIA Y10 1.1 Bosch monomotronik AGU Zavoli Голф 3 1.8
                    ВАЗ 2101-73г-екс ВАЗ 2101-74г.екс, самара-екс заз 965а екс Опел кадет екс

                    Коментар


                      #11
                      Съединителя не знам кога е сменян, но засега е добре. Какво е най-добре да сменя?

                      Коментар


                        #12
                        семеринг=семеринга
                        LANCIA Y10 1.1 Bosch monomotronik AGU Zavoli Голф 3 1.8
                        ВАЗ 2101-73г-екс ВАЗ 2101-74г.екс, самара-екс заз 965а екс Опел кадет екс

                        Коментар


                          #13
                          Наистина се оказа, че е от семеринг на полуоската. Днес го смениха: 8 лв. семеринг. 50 лева труд на майстова и два литра долято масло на скоростната кутия. Надявам се, че вече няма да има проблем.

                          Коментар


                            #14
                            Дано, ама и другата полуоска и тя има семеринга, а и на други места има семеринги...
                            LANCIA Y10 1.1 Bosch monomotronik AGU Zavoli Голф 3 1.8
                            ВАЗ 2101-73г-екс ВАЗ 2101-74г.екс, самара-екс заз 965а екс Опел кадет екс

                            Коментар


                              #15
                              Ами надявам се да държат другите. Че има доста разглобяване докато се стигне до тях и парите за труда хич не са малко.

                              Коментар

                              Working...
                              X