Здравейте колеги! Имам следния проблем: паля колата, минавам 2-3км и рязко се повишава температурата на двигателя(стрелката влиза в червеното). Ако някой е имал такъв проблем да не се срамува да разкаже как го е решил. Мерси предварително, поздрави на всички
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Бързо загрява - Пунто 1.2 2001г 60к.с. без климатик
Collapse
X
-
Аз имах същият проблем преди на Типо. Първоначално, като я запаля, много бързо вдига темпертурата, парно няма, надува маркуча от термостата към радиатора, и опитва да извърля антифриза през капачката на резервоарчето. Дори и при загасена кола, и студена пак изхвърляше антифриз. Оправяше се по два начина: като почваше да загрява помпих много газта и в един момент нещо ставаше, парното идваше и температурата се нормализираше. После като я гася и паля нямаше проблем. Другият начин, който за съжаление по-често се случваше, е че като загрееше много първоначално, колата изгасваше. И после изключително трудно я палих пак. Въртя , въртя много и натискам педала на газта, понякога и над минута. И когато най накрая запали, пак всичко се оправяше. До следващия път, когато трябва студена да я паля...
Коментар
-
Да не правя друга тема. Фиат пунто мк2 1,2 60 коня може ли да му се сложи турбо, примерно перфектно втора ръка турбо от 2,4 jtd + power box - за повишаване на мощността? Става въпрос по най лесния и евтин начин да се сложи турбо от 2,4 jtd, а и някви други скорости примерно от 2,4 jtd ако паснат.Да може да изпреварва бързо фиата. А и може ли да се сложи газов инжекцион -висок клас, да гори 6/100 лева градско+ бензин , докато загрее и превключи на газ??? ESP може ли да се сложи от по-ново пунто,примерно гранде???
Коментар
-
А като пуснеш парното мирише ли на гадно? На мен наскоро ми се спука парното и правете такива номера, но махнах маркучите които влизат в парното и ги съединих (но кофтито е че няма да имаш парно така, макар че за лятото не виждам за какво е нужно парното...моето ще го правя на есен като захладнее но поне закърпих положението малко). После пак ми се появи такъв проблем и се оказа, че където е болта на перката (която е закрепена за радиатора отпред) от там имаше теч...бях в болница и не съм си играл да го гледам какво е но провери и за някакви течове да не би да гълта въздух от някъде.Фиат Стило 1.9 JTD 115
Алфа Ромео 147 1.9 JTD 115 (+чип)
Не си ли карал Италинка не знаеш какво е романтика.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар