Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Бързо загрява - Пунто 1.2 2001г 60к.с. без климатик

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Бързо загрява - Пунто 1.2 2001г 60к.с. без климатик

    Здравейте колеги! Имам следния проблем: паля колата, минавам 2-3км и рязко се повишава температурата на двигателя(стрелката влиза в червеното). Ако някой е имал такъв проблем да не се срамува да разкаже как го е решил. Мерси предварително, поздрави на всички
    Най-тъмно е точно преди изгрева

    #2
    Вероятно е духнала гарнитурата на главата.
    "Без сърца, сме просто машини"
    Toyota Prius 1.5 Hybrid
    EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

    Коментар


      #3
      Виж и термостата да не е спекъл в затворено полпжение (малък воден кръг).
      1995 Fiat Brava 1.8 16V Анти Гравитационно Устройство
      2007 Opel Corsa 1.3 MultiJet 75HP

      Коментар


        #4
        кола

        Махни термостата за проба и покарай така да видиш ако пак загрява гарнитура А надува ли маркучите Обезвъздуши ако е намалял антифриза
        КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
        Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
        http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

        Коментар


          #5
          Щом за 2 км. отива на 130 градуса значи нямаш грам антифриз или датчика или уреда на таблото лъжат
          LANCIA Y10 1.1 Bosch monomotronik AGU Zavoli Голф 3 1.8
          ВАЗ 2101-73г-екс ВАЗ 2101-74г.екс, самара-екс заз 965а екс Опел кадет екс

          Коментар


            #6
            духнал си гарнитура.виж като загрее имаш ли парно,т.е духа ли горещо.също така внимавай каква гарнитура слагаш

            Коментар


              #7
              Аз имах същият проблем преди на Типо. Първоначално, като я запаля, много бързо вдига темпертурата, парно няма, надува маркуча от термостата към радиатора, и опитва да извърля антифриза през капачката на резервоарчето. Дори и при загасена кола, и студена пак изхвърляше антифриз. Оправяше се по два начина: като почваше да загрява помпих много газта и в един момент нещо ставаше, парното идваше и температурата се нормализираше. После като я гася и паля нямаше проблем. Другият начин, който за съжаление по-често се случваше, е че като загрееше много първоначално, колата изгасваше. И после изключително трудно я палих пак. Въртя , въртя много и натискам педала на газта, понякога и над минута. И когато най накрая запали, пак всичко се оправяше. До следващия път, когато трябва студена да я паля...

              Коментар


                #8
                ivel написа:
                духнал си гарнитура.виж като загрее имаш ли парно,т.е духа ли горещо.също така внимавай каква гарнитура слагаш
                Да, духа горещо. Каква гарнитура е препоръчителна?
                Най-тъмно е точно преди изгрева

                Коментар


                  #9
                  Elring. Всичките ми гармитури и семеринги са такива и смея да твърдя, че са добри
                  1995 Fiat Brava 1.8 16V Анти Гравитационно Устройство
                  2007 Opel Corsa 1.3 MultiJet 75HP

                  Коментар


                    #10
                    елринг ,мисля,че не произвеждат за този мотор.остават ти пайен или виктор-ренц,все са си на федерал могул,все качествени гарнитури.преди това иди в сервиз,за да ти дадат диагноза,така от разстояние ние не можем,я си представи,че му няма нищо на мотора,а е нещо друго

                    Коментар


                      #11
                      Мерси момчета! Ходих до сервиза, казаха да сменя термостата, смених го и засега стрелката не минава средата.
                      Най-тъмно е точно преди изгрева

                      Коментар


                        #12
                        Да не правя друга тема. Фиат пунто мк2 1,2 60 коня може ли да му се сложи турбо, примерно перфектно втора ръка турбо от 2,4 jtd + power box - за повишаване на мощността? Става въпрос по най лесния и евтин начин да се сложи турбо от 2,4 jtd, а и някви други скорости примерно от 2,4 jtd ако паснат.Да може да изпреварва бързо фиата. А и може ли да се сложи газов инжекцион -висок клас, да гори 6/100 лева градско+ бензин , докато загрее и превключи на газ??? ESP може ли да се сложи от по-ново пунто,примерно гранде???

                        Коментар


                          #13
                          Колега, не може.
                          "Без сърца, сме просто машини"
                          Toyota Prius 1.5 Hybrid
                          EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

                          Коментар


                            #14
                            M5kov написа:
                            Колега, не може.
                            Какво не може и какво може ?

                            Коментар


                              #15
                              А като пуснеш парното мирише ли на гадно? На мен наскоро ми се спука парното и правете такива номера, но махнах маркучите които влизат в парното и ги съединих (но кофтито е че няма да имаш парно така, макар че за лятото не виждам за какво е нужно парното...моето ще го правя на есен като захладнее но поне закърпих положението малко). После пак ми се появи такъв проблем и се оказа, че където е болта на перката (която е закрепена за радиатора отпред) от там имаше теч...бях в болница и не съм си играл да го гледам какво е но провери и за някакви течове да не би да гълта въздух от някъде.
                              Фиат Стило 1.9 JTD 115
                              Алфа Ромео 147 1.9 JTD 115 (+чип)
                              Не си ли карал Италинка не знаеш какво е романтика.

                              Коментар

                              Working...
                              X