Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Фиат Стило Engine Failure

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    eku

    колега купи си вентилаторче за охлаждане на комютър .направи си от алминиева ламарина радиатор , на които да монтираш компа и вентилатора .по трудно е да намериш подходящт термодатчик , които да управлява вентилаторчето . :D

    Коментар


      #32
      Охххххххххххх днеска в жегата изгасна /иначе от както бях сложил изолатора не съм имал проблем :D / изгасна .. беше стояла на слънце доста и изписа след като изгасна Hight coolant после се оправи.... Мамка му май ще се отваря ЕКУ. Тук има момче което отворя и запойва ЕКУ та доста и известен, като отидох да го питам, каза да продавам Каза че е малко вероятно да се оправи от повтаряне на спойките на буксите, но във вторник ще я карам да ги повтори иначе кажете къде в София могат да ми го отремонтират ако не стане със спойките!
      Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
      Втората......пак същата!
      (_-_)______////_______(_-_)
      Punto75-Вече на жената!
      Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004

      Коментар


        #33
        Не подлежи на ремонт. И нов да вземеш от завода и той ще се прецака.

        Коментар


          #34
          Бате що не си..... завреш коментара в аспуха
          Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
          Втората......пак същата!
          (_-_)______////_______(_-_)
          Punto75-Вече на жената!
          Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004

          Коментар


            #35
            Това с изолацията си е пълна Чи..я , просто компа си иска преместване. Ето ти да видиш 2 възможни варианта http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=109032
            Карал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
            И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150
            .

            Коментар


              #36
              Колега на втория ден след покупката е преместен Но забелязах че итам се напича и това екстра осигоровка
              Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
              Втората......пак същата!
              (_-_)______////_______(_-_)
              Punto75-Вече на жената!
              Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004

              Коментар


                #37
                Bane написа:
                Не подлежи на ремонт. И нов да вземеш от завода и той ще се прецака.
                И що реши така случайно да не би да си пробвал ????От личен опит мога да кажа ECU-то МОЖЕ да се ремонтира .Има момче в София казва се Михайл той се справя с спойките и чипа за скромната сума от 300 кинта дава и 6 месеца гаранция.Преди месец и моя беше ремонтнат там , след 2 години мъки. Сега колата е просто пушка.
                Шофирай разумно, на пътя не си сам.
                Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi
                Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D
                Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird

                Коментар


                  #38
                  Сумата съвсем не е скромна а е типичен пример за маркетингово определена цена. Ремонта съвсем не е сложен, изисква само определена апаратура и опит, в читавите сервизи за лаптопи се справят с далеч по-сложни неща.
                  Fiat Brava 1,2 16V SX и колело

                  Коментар


                    #39
                    todorshalev написа:
                    Bane написа:
                    Не подлежи на ремонт. И нов да вземеш от завода и той ще се прецака.
                    И що реши така случайно да не би да си пробвал ????От личен опит мога да кажа ECU-то МОЖЕ да се ремонтира .Има момче в София казва се Михайл той се справя с спойките и чипа за скромната сума от 300 кинта дава и 6 месеца гаранция.Преди месец и моя беше ремонтнат там , след 2 години мъки. Сега колата е просто пушка.
                    Аз се чудя дали да бързам Досега единствено като гасне според мен е заради ГИ не изписвала грешка. Имам само 2 или 3 случая в много големи жеги2 пъти при подаване на контакт Security Failq връщане на ключа и палене без проблем и 1 път онзи ден Hight Coolant tempq пак връщане и каране без проблем.Грешки записвала само при високи скорости 130-140/и то не винаги / p300-misfire detectionp302- cilinder 2 misfire Според мен от бедна смес във високите/скоро сменях свещите и на 1,2,3 цилиндър електрода беше бял, на 4 керемиден/, днес ходих на настройка, карта като ми я показа кривата на газта се отклонява сам в най ниските и в най-високите обороти и то някъде по около 3-4мм на 17"ка екран, газаджията каза че е нещо 1,4 и каза че я вдигнал малко 1,5 /*това някакъв коефициент ли е не знам?
                    Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
                    Втората......пак същата!
                    (_-_)______////_______(_-_)
                    Punto75-Вече на жената!
                    Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004

                    Коментар


                      #40
                      Колега, според мен сам ще усетиш кога е дошъл момент за ремонт на еку. Като започне да ти гасне на всяко каране и останеш на едно две кръстовища, ще разбереш, че е дошъл момента. Така като чета въобще нямаш проблем в момента. Ако трябва да сравнявам с при мен какво беше....

                      Коментар


                        #41
                        Не прочетох всички мнеия от край до край, но ще напиша какво беше при мен при misfire. Оказаха се газовите дюзи, свъшвал им е живота и всяка пускаше количесто сама за себе си.. Смених ги и всичко е наред. При теб доколкот разбрах се случва при висока скорост. Което може да е и филтъра на газта. Само предположение за да се сетиш дали си го сменял скоро.Като цяло дюзите си имат живот. Виж на колко хил. км. са и дали не е време да се чистят или сменят.
                        FIAT BRAVO II 1.4 GPL
                        FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
                        FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
                        FIAT UNO 1.5

                        Коментар


                          #42
                          stanleyhacker написа:
                          Не прочетох всички мнеия от край до край, но ще напиша какво беше при мен при misfire. Оказаха се газовите дюзи, свъшвал им е живота и всяка пускаше количесто сама за себе си.. Смених ги и всичко е наред. При теб доколкот разбрах се случва при висока скорост. Което може да е и филтъра на газта. Само предположение за да се сетиш дали си го сменял скоро.Като цяло дюзите си имат живот. Виж на колко хил. км. са и дали не е време да се чистят или сменят.
                          ГИ е нов слаган като взех колата на 15 000 някъде! За да не отварям нова тема , от известно време сутрин като запаля, пали от раз вдиг аобортите и след 5-6 секунди падат и сами се вдигат! Студена на бензин държи обороти но не може да се изфорсира хубаво.......... като щракне нагаз няма проблем...... Според вас какаво може да бъде!
                          Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
                          Втората......пак същата!
                          (_-_)______////_______(_-_)
                          Punto75-Вече на жената!
                          Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004

                          Коментар


                            #43
                            bmahob написа:
                            Студена на бензин държи обороти но не може да се изфорсира хубаво.......... като щракне нагаз няма проблем...... Според вас какаво може да бъде!
                            Бензинови дюзи,налягане на бензина,адаптации на компа.
                            OVB X18XE1 седан+ГИ

                            Коментар


                              #44
                              Да използвам тази тема, че започва много общо с на колегата, но има и разлика. Вчера карах по магистралата София- Бургас. със скорост 120-140км/ч и обилно количество дъжд и вода излизваща се върху колата по целият път. казвам го въпреки едва ли има връзка. Колата е Стило 1.6 2002-ра с ГИ .Някъде след около 200км светна жълтата лампа изобразяваща двигател и изписа Engine fault. Двигателят изобщо не си промени работата. Така си и карах до Бургас. После я загасих изчаках малко и я запалих на бензин. лампичката остана да свети и пак изписа същото. Днес на студен двигател пробвах, пак същото. Разкачих и акумулатора за малко, но записаната грешка си остава и я изписва веднага щом стартирам двигателя. Проблемът е, че не мога да и направя сам диагности да видя записаната грешка. Някой има ли представа какво може да е, като видимо нищо по работата на двигателя не се е променило и до кога мога да я карам така?

                              Коментар


                                #45
                                stilo_new написа:
                                Някой има ли представа какво може да е, като видимо нищо по работата на двигателя не се е променило и до кога мога да я карам така?
                                Божа работа. Само диагностика може да ти помогне.
                                Opel Astra J B14NET LPG / Daihatsu Terios
                                Chevrolet Aveo

                                Коментар

                                Working...
                                X