Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Няколко въпроса след диагностика МMultipla Bipower

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Няколко въпроса след диагностика МMultipla Bipower

    Здравейте колеги,вчера вече умерих правилният блутут адаптер ELM327 и телефона взе че се върза с бензин компа на Грозила Bipower.Изкара регистрирани 6 грешки: Р0201; Р0202; Р0203; Р0204; Р0325 и P1325;Първите 4 са за инжекторите, а последните две са за детонационния датчик. От какво може да са тези грешки?След изчистване на грешките и работа на колата на място грешки не се регистрираха, ще видим като покарам малко как ще е, но ми направи друго по кофти впечетление:Перката на вентилатора се включи при 102 градуса, което ме навежда на мисълта, че 1-ва степен я няма. Въпроса ми тук е следният:Мога ли да окъся реостата и да видя дали ще се включи перката при по-ниска температура, и ако може и се включи значи е от реостата и мога ли да карам така окъсено докато си купя нов?При каква температура се включва 1-ва и при каква 2-ра степен?Направи ми впечетлени, че когато включа климатика не се включва първата степен веднага, а на старичката ми Брава се включва моментално. Може ли това да е от факта, че не работи тази първа степен?п.п. ако някой колега от Варна иска да си вземе ELM327 за диагностика, мога да му дам на лични телефона на момчето от което го взех аз! Много точен пич и след като с първия адаптер не тръгнаха нещата, момчето изкара още видове и след проба на друг адаптер от друг поизводител нещата се оправиха и се върза към компа!!!
    Всичко което се затяга с ключ по - малък от №27 е нано технология!!!

    #2
    Остави грешките, може да са вадени буксите на инжекторите за проба и за това да ги е записало, както и тази с детонационния датчик.При мен втора степен се пуска на 97 градуса.
    "Без сърца, сме просто машини"
    Toyota Prius 1.5 Hybrid
    EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

    Коментар


      #3
      Еми да, мен ме притеснява най - вече тази перка....
      Всичко което се затяга с ключ по - малък от №27 е нано технология!!!

      Коментар


        #4
        укъси кабелите на реостата и карай смело.много такива коли съм виждал и нямат никакъв проблем

        Коментар


          #5
          nikawr написа:
          Еми да, мен ме притеснява най - вече тази перка....
          до 30 -40 лв с труда и ще имаш прекрасна охл.система

          Коментар

          Working...
          X