Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем при палене Пунто 1.2

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем при палене Пунто 1.2

    Здравейте колеги,пиша ви защото сам го закъсал с моето пунто мк2 1.2 8в 2000г .Проблема е следния:понякога при палене независимо топла или студена малко по трудно върти и когато запали притресе за секунди и се оправи връщам ключа и пали без проблем и не тресе а остава да свети чека...Закачана е на диагностика вече сигурно 5 пъти.Първо показа бобина 1 смених я,смених и свещите и кабелите и пак показа бобина 1.Размених бобините старата и новата и пак показа бобина 1 (независимо с коя от двете пак показва бобина 1).На диагностиката показва само бобина 1 и нагревател ламбда сонда.но ми казаха че нагревателя няма общо с това .С този нагревател когато колата е студена той не работи докато не загрее и се включи.Моля помагайте ....

    #2
    Ангренаж?свещи?налягане на гориво?
    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

    Коментар


      #3
      Ангренажа е сменяван есента,свещите са февруари но вчера ги свалях и са като нови,налягане не сам проверявал

      Коментар


        #4
        Ангренажа е сменяван есента,свещите са февруари но вчера ги свалях и са като нови,налягане не сам проверявал

        Коментар


          #5
          кола

          ECU кабели към него
          КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
          Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
          http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

          Коментар


            #6
            А как да ги проверя кабелите и еку то ,кабелите нови ли трябва да се пуснат от еку то?

            Коментар


              #7
              DarluX написа:
              А как да ги проверя кабелите и еку то ,кабелите нови ли трябва да се пуснат от еку то?
              Аз когато проверявах моите кабели от ECU-то на моето хитачи намерих една схема от един италиански форум на гребена и кой кабел за коя бобина отговаря и го проверявах с мутицет дали няма прекъсване.Потърсих темата да ти я пратя за да видиш ама я нямаше или е изтрита или аз нещо немога да я намеря . Ако няма прекъсване на кабелите към бобините провери Ecu дане вътре да се е преибало нещо ако е хитачи направо търси друго Ecu.

              Коментар


                #8
                Сменяй ЕКУ-то.
                A20DTH ЖТД ама не баш
                1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                Коментар


                  #9
                  Здравейте колеги отново и благодаря за съветите.Колата понякога пак го прави и светва чека и след 1 ден сам изгасва.. Проблем ли е ако си я карам така смисъл да си свети чека и да си гасне а аз да си я карам той докато свети тя си пали и върви както обикновенно..

                  Коментар


                    #10
                    DarluX написа:
                    Здравейте колеги отново и благодаря за съветите.Колата понякога пак го прави и светва чека и след 1 ден сам изгасва.. Проблем ли е ако си я карам така смисъл да си свети чека и да си гасне а аз да си я карам той докато свети тя си пали и върви както обикновенно..
                    Не е проблем да си караш така, но рано или късно компа ще спре да подава управление на 1-ва бобина и ще заработи само на 2 цилиндъра. А ако това стане на дълъг път, без населени места и възможност да търсиш решение на проблема, не е никак весело...не че така не си дойдох от морето, но поне не бях на магистралата...Сменяш после компа с нов или с втора ръка и така...Аз вече го играх това упражнение. Сега дори съм го преместил на по-хладно място, за да не се скапват елементите от температурата на дросела. Изключително е глупаво да е поставен на горещо! Толкова ли нямаха възможност да го сложат вътре в купето, или дори да не беше там, то поне някъде под кората на чистачките - както е при едни други - истински коли !

                    Коментар


                      #11
                      кола

                      Е що бе на Пунто 1.4 е под чистачките ECU е то и на ГОЛФА е там ама кво да се прави :D
                      КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                      Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                      http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                      Коментар


                        #12
                        Колеги проблема си стой... незнам какво да правя... трябва на някои майстор да я карам но не се сещам къде биха ми помогнали давайте съвети за Перник или София.

                        Коментар


                          #13
                          Купуваш си компютър, кутията с бушоните вътре в таблото, ключ, клеморед или даваш на ключар да ти смени чиповете в ключа. В популярен сайт за обяви с три букви има такъв комплект за 200 лв. Може да потърсиш и на други места, но цената е приблизително тази или макс 50 лв. надолу.
                          "Без сърца, сме просто машини"
                          Toyota Prius 1.5 Hybrid
                          EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

                          Коментар


                            #14
                            DarluX написа:
                            Колеги проблема си стой... незнам какво да правя... трябва на някои майстор да я карам но не се сещам къде биха ми помогнали давайте съвети за Перник или София.
                            За 2 месеца от последния ми коментар да не си намерил ЕКУ? Какво очакваш реално? Само няма да се оправи ако на това разчиташ.
                            A20DTH ЖТД ама не баш
                            1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                            Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                            Коментар


                              #15
                              Ами колега то една седмица не го прави една го правии днес беше на майстор и каза да проверя кабелите от ЕКУ то към бобините и да го сваля и отнеса да види самото ЕКУ дали може да направи нещо.

                              Коментар

                              Working...
                              X