Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Фиат Стило 1.8 16v прекъсва и е мудна

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Фиат Стило 1.8 16v прекъсва и е мудна

    Здравейте проблема ми е следния от както я имам колата си прекъсва на втора предавка като дигна между 2 и 3 хил оборота и върна газта и пак подам почва да прекъсва и да трепери . Обаче от извесно време и на 3та и 4та предавка почна да го прави не компютъра скоро го сменях дюзите са нови погледнах дросела беше зацапан несъм го чистил още ама в събота ще го почистя . Проверени са ламбди сондите паботят перфектно . Закачъл съм я на компютър ма няма нито една грешка и немога да разбера от какво е моля колеги помогнете да реша този проблем че почна много да ме дразниПП.Колата е с газова оредба а проблема го прави на бензин и на газа. А и ако някой знае по каква последователност се чисти дросела да каже и как да сеадаптира след почистване .

    #2
    Смуче въздух след дебитомера
    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

    Коментар


      #3
      S_BANKOV написа:
      Смуче въздух след дебитомера
      Как да реша проблема като почистя дросела ли? или има и друг начин той дебитомера е в дросела нали защотот го няма по тръбите на въздушния филтър.

      Коментар


        #4
        Ако смуче след дебитомера може лесно да се провери, сваляш въздоховода и докато работи мотора си слагаш ръката в/у дросела за да спреш притока на въздух в мотора, би следвало след около 2-3 секунди мотора да изгасне, което е нормално, ако продължи да работи значи смуче въздух след дросела, но си мисля, че ако смуче след дросела това означава, че има пропуск в самия всмукателен колектор, което пък не ми се вярва, но пробвай да видиш какво ще се получи
        punto HGT

        Коментар


          #5
          Ще го проверя и ще кажа благодаря

          Коментар


            #6
            didich написа:
            Ако смуче след дебитомера може лесно да се провери, сваляш въздоховода и докато работи мотора си слагаш ръката в/у дросела за да спреш притока на въздух в мотора, би следвало след около 2-3 секунди мотора да изгасне, което е нормално, ако продължи да работи значи смуче въздух след дросела, но си мисля, че ако смуче след дросела това означава, че има пропуск в самия всмукателен колектор, което пък не ми се вярва, но пробвай да видиш какво ще се получи
            Проверих нямаше и секунда даже не оплатни на цяло ръката и угасна значи не смуче след дебитомера какво друго може да е направо незнам

            Коментар


              #7
              свещи?кабели-бобини?
              Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
              Втората......пак същата!
              (_-_)______////_______(_-_)
              Punto75-Вече на жената!
              Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004

              Коментар


                #8
                Сутрин като палиш как се държи мотора, тресе ли се или пали гладко и си държи обороти?
                punto HGT

                Коментар


                  #9
                  bmahob написа:
                  свещи?кабели-бобини?
                  Свещите са на 200км на бош 4ри полюса бобините са проверени на друго стило работят без проблем а кабелите са цяла инсталация и не подлежат на подмяна освен ако взема от друго стило ама доколкото съм ги поверявал с мултицета няма проблем точно в какви параметри работят немога да кажа защотот неси спомням ама майстора с който ги проверявах каза че са перфектни.

                  Коментар


                    #10
                    didich написа:
                    Сутрин като палиш как се държи мотора, тресе ли се или пали гладко и си държи обороти?
                    Тресе даже много трудно обръщам от бензин на газ ама не винаги има моменти пали без проблем ама през повечето време глъхне една такава и си мени оборотите като поработи малко и се оправя

                    Коментар


                      #11
                      Viktor-stilo1.8 написа:
                      didich написа:
                      Сутрин като палиш как се държи мотора, тресе ли се или пали гладко и си държи обороти?
                      Тресе даже много трудно обръщам от бензин на газ ама не винаги има моменти пали без проблем ама през повечето време глъхне една такава и си мени оборотите като поработи малко и се оправя
                      Това ме кара да си мисля, че не ти е настроена добре газовата уредба и по точно времената, при мен беше така и сутрин падаше едно тресене направо не си искаше тампоните на мотора. След коректна е прецизна настройка на газовите времена спрямо бензиновите след 3-4 цикъла на сутрешно палене нещата се оправиха, просто бензиновото ЕКУ покрай газовото малко се обозва и от там проблема при палене.Няма да е лошо първо да отидеш на газаджия да ти закачи колата и да види как е настроена и непременно да му кажеш да ти нагласи перфектно времената за да не се шашка Хитачито
                      punto HGT

                      Коментар


                        #12
                        didich написа:
                        Viktor-stilo1.8 написа:
                        didich написа:
                        Сутрин като палиш как се държи мотора, тресе ли се или пали гладко и си държи обороти?
                        Тресе даже много трудно обръщам от бензин на газ ама не винаги има моменти пали без проблем ама през повечето време глъхне една такава и си мени оборотите като поработи малко и се оправя
                        Това ме кара да си мисля, че не ти е настроена добре газовата уредба и по точно времената, при мен беше така и сутрин падаше едно тресене направо не си искаше тампоните на мотора. След коректна е прецизна настройка на газовите времена спрямо бензиновите след 3-4 цикъла на сутрешно палене нещата се оправиха, просто бензиновото ЕКУ покрай газовото малко се обозва и от там проблема при палене.Няма да е лошо първо да отидеш на газаджия да ти закачи колата и да види как е настроена и непременно да му кажеш да ти нагласи перфектно времената за да не се шашка Хитачито
                        Благодаря ти ще го направя само да взема заплатата сега ще почистя дроселчето че е мръсно и ще направя диагностика на газовата и да видим дали ще се оправи и пак Благодаря това неми мина през акъла

                        Коментар


                          #13
                          Почисти дросела и пробвай дали проблема го има и без въздушен филтър
                          Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                          (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                          Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                          Коментар


                            #14
                            S_BANKOV написа:
                            Почисти дросела и пробвай дали проблема го има и без въздушен филтър
                            Добре и ще пиша за резултата

                            Коментар


                              #15
                              Останових още един проблем когато са ми слагали ГУ са свързвали газовата с бобините и са споили толкова некадърно кабелите че сега ми окъсява и се прекъсва веригата и понякога работи на три целиндъра ако някой знае одарено стило 1.8 16в да каже ако има инстасталацията от Ecu-то към бобоните и дузите и какжа цена иска ще съм много лагодарен а утре ще пиша как е минало след почистването.

                              Коментар

                              Working...
                              X