Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Гасне в движение фиат браво

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Гасне в движение фиат браво

    Колеги, помагайте.Става въпрос за фиат браво 2.0 20в ХЖТ. Автомобила пали без проблеми, върви си има мощност, нослед, като загрее, угасва двигателя в движение и няма палене.След, като постои 15- 20 минути и малко изстине, пали, след като отново загрее пак загасва двигателя. Забеляза, че преди да загасне около половин минута работи на много ниски обороти окло 500 и заради ниското налягане присветва лампата на маслото.Моля, ако някой се е сблъсквал с подобен проблем да сподели от какво е.Благодаря, Ви предварително.
    Който нищо не го боли и няма никакви проблеми,значи не е ЖИВ!!!

    #2
    Прилича ми на датчик на коляновия вал, имах същия проблем.
    FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
    Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

    Коментар


      #3
      Или акумулатор... един познат така какво ли не смени, бензинова помпа, датчик КВ... и накрая се оказа новия Монбат на 2 месеца, ама кой да се съмнява в тоя боклук.
      Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

      Коментар


        #4
        Не е акумулатор. Смених го, проблема си остана.
        Който нищо не го боли и няма никакви проблеми,значи не е ЖИВ!!!

        Коментар


          #5
          Re: Гасне в движение фиат браво

          tenio hf написа:
          Колеги, помагайте.Става въпрос за фиат браво 2.0 20в ХЖТ. Автомобила пали без проблеми, върви си има мощност, нослед, като загрее, угасва двигателя в движение и няма палене.След, като постои 15- 20 минути и малко изстине, пали, след като отново загрее пак загасва двигателя. Забеляза, че преди да загасне около половин минута работи на много ниски обороти окло 500 и заради ниското налягане присветва лампата на маслото.Моля, ако някой се е сблъсквал с подобен проблем да сподели от какво е.Благодаря, Ви предварително.
          Диагностика трябва ,всичко друго си е чешане на езици
          weekend hlx 2.0 20v

          Коментар


            #6
            1320 мейби.

            Коментар


              #7
              1320 е грешката, която изписва при повреда в ...?
              Който нищо не го боли и няма никакви проблеми,значи не е ЖИВ!!!

              Коментар


                #8
                Re: Гасне в движение фиат браво

                killah_baby написа:
                Диагностика трябва ,всичко друго си е чешане на езици
                Тя няма да хване датчика, поне при мен беше така.
                FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
                Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

                Коментар


                  #9
                  Датчик КВ.

                  Коментар


                    #10
                    Благодаря, ще сменя датчика на коляновия вал и ще постна дали е от него.Само да ме ориентирате, къде да го търся, смятам сам да си направя "манипулацията".
                    Който нищо не го боли и няма никакви проблеми,значи не е ЖИВ!!!

                    Коментар


                      #11
                      Re: Гасне в движение фиат браво

                      NikMar написа:
                      killah_baby написа:
                      Диагностика трябва ,всичко друго си е чешане на езици
                      Тя няма да хване датчика, поне при мен беше така.
                      Всичко хваща . Въпрос на заигравка . Датчика е индуктивен и ако е от този на коляновия вал или на разпределителня ще го хване като загрее колата и прекъсне намотките. Другия вариант е да ги замерите на съпротивление да видите за отклонения от стойностите.Ма като знам датчика на разпр. Вал къде е заврян мъка ми става . Дано не е тоиДатчика на к.в е близо до стартера . С шестограм свалих моя. Проблемно разкачих буксата щото там едвам бръкнах с една ръка . Виж когато не иска да пали извади едната свещ с бубината и опри на блока да видиш има ли искра. Ако е датчика не би трябвало да имаш искра след като прекъсне намотката
                      weekend hlx 2.0 20v

                      Коментар


                        #12
                        tenio hf написа:
                        1320 е грешката, която изписва при повреда в ...?
                        Дава единия от двата датчика Колянов и Разпределитене вал, при коляновия като загасне в движение, като изстине ще запали.При изгорял датчик на разпределителния вал няма да пали никога и оборотомера ще прави така -> http://vbox7.com/play:125eeecd94

                        Коментар


                          #13
                          И друг път сме коментирали такива случаи, ако колегата се беше поразровил нямаше да се повтаряме. При мен след смяната на ДК го тествах с мултицета и сушоара, първоачално си беше в нормите, мисля че те са от 840 до 920 Ом, след загряването си покачваше стойността и в един момент прекъсва, след охлаждане се възстановява нормалното състояние.Това го правих в името на експеримента от спортна страст.
                          FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
                          Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

                          Коментар


                            #14
                            Bane написа:
                            tenio hf написа:
                            1320 е грешката, която изписва при повреда в ...?
                            Дава единия от двата датчика Колянов и Разпределитене вал, при коляновия като загасне в движение, като изстине ще запали.При изгорял датчик на разпределителния вал няма да пали никога и оборотомера ще прави така -> http://vbox7.com/play:125eeecd94
                            Не е баш така. При прекъсната намотка и евентуално при изстиване ако даде контакт намотката ще тръгне( важи и за двата датчика не само за к.в ) при мен точно така беше с датчика на разпр. Вал и веднъж с дат.к.в. Втория път д.к.в умря изведнъж на морето гася колата , след 3 дена опитах да запаля и нямаше никой .
                            weekend hlx 2.0 20v

                            Коментар


                              #15
                              И резултата е-датчик на коляновия вал. Днес го смених покарах я из квартала, вдигна си работна температура и си работеше без проблеми.БЛАГОДАРЯ НА ВСИЧКИ КОЛЕГИ ЗА МНЕНИЯТА И НАСОКИТЕ.
                              Който нищо не го боли и няма никакви проблеми,значи не е ЖИВ!!!

                              Коментар

                              Working...
                              X