Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с лампата на маслото Stilo 1.6 16V

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с лампата на маслото Stilo 1.6 16V

    Проблема се изразява в това,че при обороти на празен ход лампата на маслото си светва и то стабилно си свети,при подаване на газ лампата изгасва.Маслото е сменено и е на 200км. също и датчика за маслото е нов,но ефект няма,някой имал ли е подобен казус?Предполагам че проблема е или в коляновия вал или в маслената помпа,но знам ли?Колата иначе работи перфектно,няма чукания и други шумове.

    #2
    кола

    Така става ако има боклуци по всмукателя на маслената помпа щом си сменил маслото и датчика .Не се ли мереше и някъде налягане на маслото .
    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

    Коментар


      #3
      Как се мери налягането на маслото,монометъра се монтира на мястото на датчика или има друг начин?

      Коментар


        #4
        смъкни картера и огледай помпата докато не е станало късно.

        Коментар


          #5
          а преди смяната на маслото светеше ли лампата
          fiat bravo 1.6 16v gt
          fiat marea 1.9 8v jtd
          fiat punto 1.7 td
          fiat marea 1.6 16v

          Коментар


            #6
            Да,то маслото даже беше на 5-6к. ама си викам айде да го сменя,но не,ефект няма.

            Коментар


              #7
              bobiuzunov написа:
              Да,то маслото даже беше на 5-6к. ама си викам айде да го сменя,но не,ефект няма.
              а какво масло слагаш и с какво беше преди смяната.
              fiat bravo 1.6 16v gt
              fiat marea 1.9 8v jtd
              fiat punto 1.7 td
              fiat marea 1.6 16v

              Коментар


                #8
                Днес сменихме маслената помпа,но проблема остава.След като загрее хубаво малото лампата светва на обороти на празен ход,лагерите са перфектни нямат следи от износване по тях.Маслото е Selenia Gold

                Коментар


                  #9
                  Тъкмо бях решил като сменям маслото да е такова, но май няма да е. 5w40 или 10w40 е?

                  Коментар


                    #10
                    10W40 е колега,маслото е хубаво,така че не се притеснявай да сипваш такова,при мен има проблем,но все още немога да разбера какъв.

                    Коментар


                      #11
                      кола

                      Не трябва да завиди толкова от маслото светенето а налягането .да не е запушено някъде .
                      КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                      Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                      http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                      Коментар


                        #12
                        Знам ли вече,почва да свете само на обороти на празен ход и то след като маслото позагрее добре,тогава явно пада налягането,но защо?

                        Коментар


                          #13
                          Защото нмаслото става рядко и пада налягането-сипвай гъсто масло 15 ве, 20 ве. Лагерите само ги разглеждахте или ги мерихте с микрометър?
                          LANCIA Y10 1.1 Bosch monomotronik AGU Zavoli Голф 3 1.8
                          ВАЗ 2101-73г-екс ВАЗ 2101-74г.екс, самара-екс заз 965а екс Опел кадет екс

                          Коментар


                            #14
                            кола

                            Пише че налягането на маслото се мери / На мястото на датчика, навиваш един манометър с по-дълъг маркуч, обикновено спирачен и друго от нета /да не би оборотите на празен ход да са прекалено ниски//но проблема за ниското налягане се оказаха два броя гарнитури за по 12лв. намиращи се между двата кожуха на разпределителните валове и главата точно там на всеки от тях има по един отвор за качване на масло за валовете и хидравличните повдигачи, около тях има полуокръжност с каналче да връща преминалото масло между гарнитурата на кожуха и главата обратно вътре, няма видимо изпускане на налягането по гарнитурата или теч извън двигателя!!! след замяната им налягането на маслото при 87 градуса и един час работа на място замерено с манометър показва точно една атмосфера при 900 оборота.
                            КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                            Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                            http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                            Коментар


                              #15
                              Не не сме ги мерили с микрометър,а само ги огледахме.Оборотите са си в норма не са по ниски от нормалното и това го изключвам като вариант.Това с гарнитурите за каква кола иде реч,дай малко повече инфо?

                              Коментар

                              Working...
                              X