Колеги, да споделя днес си викам така и така ще взимам кабели, защо да не пробвам да напръскам сегашните с контактен спрей.Извадих от бубината един по един кабелите и напръсках, след което извадих и кабелите от др страна т.е. от към свещите. Хубаво напръсках вътре оставих да се изтече и изпари и върнах вс на мястото му.Оставих колата 1-2ч и я запалих, но не я карах за тест. Преди малко ми се наложи да ида до магазина и я тествах...Всичко е наред при връщане на втора без газ и последващо подаване на газ нема лашкане, а колата върви нормално и плавно.За момента покупката на кабели се отлага наздраве от мен
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
кабели? какви и за какви пари?
Collapse
X
-
Здравейте,Темата за кабели пак е на дневен ред Наложи ми се да ходя до морето и за по-евтинко реших да ходя с газифицираният На тракия трудно можех да разбера, но след като стигнах прехода за Варна през Бургас разбрах, че имаме пак проблем.Много ме ядосваше, защото ми трябваше 3-4 в ниските ама колата прилашква и не върви както си трябва.Въпреки всичко ме върна до София . Днес се сетих, че два пъти не запали след гасене(престой за малко в магазина).Карах на бензин и там не се наблюдава притрисане,придърпване и пак се чудя всичко това от кабели ли е Предполагам, че от работата на мотора и Т, пак са се опекли и за това прави така(ако е кабели проблема)Филтрите са сменени(всички) и е направена настройка на ГИ.Fiat Marea 2.4 JTD+
Fiat Marea 1.6 2000г. + ГИ
Peugeot 406 2.0hdi - once upon a time
Renault 19/1.7mi/ - crash
Коментар
-
Заръчал съм кабели БЕРУ и свещи NGK - еднополюсниДнес ще пристигнат, но вчера позачистих бубината и направих една, две снимки.Нова е на 1-2години е , но не е оригинална. Има едно придърпване в обороти от 2-2.5к сега ще сменя кабели + свещи ,но моля и за мнение относно пукнатината в бубината.На бензин не се наблюдава това придърпванеFiat Marea 2.4 JTD+
Fiat Marea 1.6 2000г. + ГИ
Peugeot 406 2.0hdi - once upon a time
Renault 19/1.7mi/ - crash
Коментар
-
НИщо и няма на бубината колега.Аз бях със същата и даже липсваха парчета а не само пукнатини.А съм я купувал нова.Буклуци.Само да не излезне че не е от кабелите.Моята постоянно имаше проблеми с това придърпване в ниските обороти.Даже и си гърмеше на гас.Сменях кабели бобини както писах по горе.Оправяше се за кратко време и после пак спек,но забравих да спомена че се оправи след ремонт на главата.За да си спокоен измери и компресията на цилиндрите.На моята главата и беше леща.Около клапаните липсваха цели парчета алуминии.На два от цилиндрите показваше 4 и 7 компресия и пак си вървеше но с мъки.След ремонта работеше като часовник в ниските обороти и имаше мощност.Тогава я пробвах и със стари кабели които съм купувал на тесла дето светеха като коледна елха и пак си работеше като часовник.Виж и копресията на цилиндрите за всеки случай.FIAT BRADVA 1,6 с няколко вентила
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар