Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

кабели? какви и за какви пари?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Колеги, да споделя днес си викам така и така ще взимам кабели, защо да не пробвам да напръскам сегашните с контактен спрей.Извадих от бубината един по един кабелите и напръсках, след което извадих и кабелите от др страна т.е. от към свещите. Хубаво напръсках вътре оставих да се изтече и изпари и върнах вс на мястото му.Оставих колата 1-2ч и я запалих, но не я карах за тест. Преди малко ми се наложи да ида до магазина и я тествах...Всичко е наред при връщане на втора без газ и последващо подаване на газ нема лашкане, а колата върви нормално и плавно.За момента покупката на кабели се отлага наздраве от мен
    Fiat Marea 2.4 JTD+
    Fiat Marea 1.6 2000г. + ГИ
    Peugeot 406 2.0hdi - once upon a time
    Renault 19/1.7mi/ - crash

    Коментар


      #17
      Щом ти се твори, купи си тефлонова лента-пипидоп, от най дебелата и увий кабелите в 2 слоя. После отгоре навий черно ПВЦ Теса и ще имаш отлични кабели. Нямат фаца...
      Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

      Коментар


        #18
        Здравейте,Темата за кабели пак е на дневен ред Наложи ми се да ходя до морето и за по-евтинко реших да ходя с газифицираният На тракия трудно можех да разбера, но след като стигнах прехода за Варна през Бургас разбрах, че имаме пак проблем.Много ме ядосваше, защото ми трябваше 3-4 в ниските ама колата прилашква и не върви както си трябва.Въпреки всичко ме върна до София . Днес се сетих, че два пъти не запали след гасене(престой за малко в магазина).Карах на бензин и там не се наблюдава притрисане,придърпване и пак се чудя всичко това от кабели ли е Предполагам, че от работата на мотора и Т, пак са се опекли и за това прави така(ако е кабели проблема)Филтрите са сменени(всички) и е направена настройка на ГИ.
        Fiat Marea 2.4 JTD+
        Fiat Marea 1.6 2000г. + ГИ
        Peugeot 406 2.0hdi - once upon a time
        Renault 19/1.7mi/ - crash

        Коментар


          #19
          Свещите на колко километра и какви са?
          "Без сърца, сме просто машини"
          Toyota Prius 1.5 Hybrid
          EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

          Коментар


            #20
            NGK - 12-15KНе повече от 1г като време.
            Fiat Marea 2.4 JTD+
            Fiat Marea 1.6 2000г. + ГИ
            Peugeot 406 2.0hdi - once upon a time
            Renault 19/1.7mi/ - crash

            Коментар


              #21
              Janmor не са китайски кабели. Полски са. И са доста читави за цената си. Сега....читави...да се разбира, че преди да направят едни 30-40 хиляди км, не ми се е случвало да дадат проблем.

              Коментар


                #22
                Заръчал съм кабели БЕРУ и свещи NGK - еднополюсниДнес ще пристигнат, но вчера позачистих бубината и направих една, две снимки.Нова е на 1-2години е , но не е оригинална. Има едно придърпване в обороти от 2-2.5к сега ще сменя кабели + свещи ,но моля и за мнение относно пукнатината в бубината.На бензин не се наблюдава това придърпване
                Прикачени файлове
                Fiat Marea 2.4 JTD+
                Fiat Marea 1.6 2000г. + ГИ
                Peugeot 406 2.0hdi - once upon a time
                Renault 19/1.7mi/ - crash

                Коментар


                  #23
                  Редовно се пукат, най-често в средата, между двете бобини.Карай и не й обръщай внимание.
                  "Без сърца, сме просто машини"
                  Toyota Prius 1.5 Hybrid
                  EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

                  Коментар


                    #24
                    НИщо и няма на бубината колега.Аз бях със същата и даже липсваха парчета а не само пукнатини.А съм я купувал нова.Буклуци.Само да не излезне че не е от кабелите.Моята постоянно имаше проблеми с това придърпване в ниските обороти.Даже и си гърмеше на гас.Сменях кабели бобини както писах по горе.Оправяше се за кратко време и после пак спек,но забравих да спомена че се оправи след ремонт на главата.За да си спокоен измери и компресията на цилиндрите.На моята главата и беше леща.Около клапаните липсваха цели парчета алуминии.На два от цилиндрите показваше 4 и 7 компресия и пак си вървеше но с мъки.След ремонта работеше като часовник в ниските обороти и имаше мощност.Тогава я пробвах и със стари кабели които съм купувал на тесла дето светеха като коледна елха и пак си работеше като часовник.Виж и копресията на цилиндрите за всеки случай.
                    FIAT BRADVA 1,6 с няколко вентила

                    Коментар


                      #25
                      Ще тествам и ще пиша за ефекта След сманат на свещите и кабелите за момента нещата изглеждат перфе ще я тествам тези дни, но след първото каране всичко е ток
                      Fiat Marea 2.4 JTD+
                      Fiat Marea 1.6 2000г. + ГИ
                      Peugeot 406 2.0hdi - once upon a time
                      Renault 19/1.7mi/ - crash

                      Коментар

                      Working...
                      X