Здравейте. От скоро Фиата започна да пуши сив дим през ауспуха. Това го прави като вече е загрял до оптималната температура... Интересното е, че не го прави постоянно а "от време на време". Примерно днес минах около 70 километра и изпуши 3-4 пъти за по 15-20 секунди и изчиства след това ...Предположения? Колата е Брава 1.8 16V 1995 година.p.s. Прави го и на газ и на бензин. Газовата е обинковена
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Пуши сив дим като достигне работна температура
Collapse
X
-
stilo_new написа:Как разбираш кога изпушва? Толкова ли много пуши, че го забелязваш дима докато караш?1995 Fiat Brava 1.8 16V Анти Гравитационно Устройство
2007 Opel Corsa 1.3 MultiJet 75HP
Коментар
-
Струва ми се, че подобни наблюдения за пушеци в огледалата могат да имат доста субективен характер. Това припушване и отвреме навреме "изчистване", може да се дължи на пориви на вятъра, понеже наблюдението се води от шофьорското огледало. Още фактори могат да включват висока влажност на въздуха - при мъгла и студ, всички коли (особено бензиновите, а още по-сособено тези на газ) пушат доста повече. Между впрочем, тогава пушат и устите на топлокръвните същества. Това, което се опитвам да кажа е, че гледането на спорадични пушеци в огледата не е от най-обективните оценки.
1.9 JTD 110hp
Ex: Fiat Marea 1,8 16v 97г. LPGi
Коментар
-
Не съм забелязал да се повишава разхода на масло (тя винаги си го е подхарчвала маслото, но не е пушила до сега). Антифриза спада по малко, примерно за 1 седмица пада от максимума до минимума, но пък имам и лек теч на антифриз от пластмасовия тройник на термостата...1995 Fiat Brava 1.8 16V Анти Гравитационно Устройство
2007 Opel Corsa 1.3 MultiJet 75HP
Коментар
-
мислите ли, че това може да се дължи на кофти масло? Струва ми се, че тези магарии започна да ги прави след смяната на маслото. Новото масло е Repsol Multivalvulas 10w40, купено от официалния вносител на Repsol...1995 Fiat Brava 1.8 16V Анти Гравитационно Устройство
2007 Opel Corsa 1.3 MultiJet 75HP
Коментар
-
Явно съм пропуснал нещо много важно... Преди около 2 месеца сменявах ангренажен ремък, а с него и капака на клапаните, защото стария беше счупен на едно място... Новия капак, който купих имаше много нагар от вътрешната страна, който почистих. За съжаление, обаче не съм знаел, че трябва да се свали и масления сепаратор (или там каквото се води...) и да се изчисти хубаво. Четох разни теми в Ланча и Алфа Ромео форумите и попаднах на няколко случая точно като моя и виновник се оказвал именно този сепаратор в капака на клапаните. Днес свалих капака, отвих трите болтчета, които държат сепаратора, "изчегъртах" го от капака на клапаните с отвертка и какво да видя... Затлачен със страшни боклуци...[/img]1995 Fiat Brava 1.8 16V Анти Гравитационно Устройство
2007 Opel Corsa 1.3 MultiJet 75HP
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар