Здравейте колеги,навил съм се да копувам една Multipla с фабричен метан или газ. Моля кажете ми на какво да обърна внимание точно за този двигател. Изчетох темите в нета за колата, ама се пообърках доста... Дизел не ща!!!! Карам Брава от 6-7 години, но ми е нужна по - голяма кола и затова се спрях на Грозила.... Благодаря Ви предварително!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Съвет за Multipla
Collapse
X
-
Нещо конкретно гледал/харесал ли си?По-лесно ще те ориентирам, ако говорим за конкретни коли, че иначе съвсем ще се объркаш"Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
-
http://www.cars.bg/c1162179 - примерно това... Не съм го гледал защото е в София, а аз съм от Варна, но просто ми хвана окото.Говорих с човека по телефона, каза че имала сервизна книжка... Колко може да се вярва на тези книжки и до колко може да се прецени от тях реалните километри на колата?Във Варна нищо читаво за сега не съм гледал... п.п. бюджета ми е малко ограничен та затова старата маска ще да е...Всичко което се затяга с ключ по - малък от №27 е нано технология!!!
Коментар
-
На тея с новата маска им се губи чара Като цяло лови окото. Както виждаш, тази е с оборотомер и индикатор за температурата на антифриза.По-старите 99-01 го нямат, тази трябва да е произведена в края на годината.Другата съществена разлика е, че старите могат да палят директно на метан, а тези задължително палят първо на бензин и след секунди обръщат сами на метан.Километрите със сигурност са върнати с едни 50 000 надолу, но това не трябва да те притеснява, ако колата е в добро състояние.На снимката виждам, че работи на бензин (зелената колонка под индикатора за резервоара свети). Това е малко притеснително. Ако ще я оглеждаш, задължително искай да я пробваш на метан, да не ти минават с номера, че нямало - да заредят.Ако идеш да я гледаш, не се изненадвай, ако повърхността на пластмасите по таблото е мека и лепкава.На 70% от гадините е така, маха се с доста търкане, но не е голям проблем.Абе, тръгне ли студена на метан и работи равномерно, няма проблеми с окачване, съединител или други по-съществени неща, можеш да се хвърлиш в джаза"Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
Коментар
-
u_bo
4-та метанова дюза е ръждясала. Задължително я пробвай на метан, иначе дюзата е по около 80-100 лв. но ги продават само комплект.
Коментар
-
Колеги kal0yanch40 и u_bo направо ме утрепахте с наблюдателност! Точно заради такива като вас и колегата M5kov пиша тук! Благодаря!!!http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi...938852Чудя се тази дали да ходя да я гледам в Добрич, само дето ме притеснява, че ламбата на айрбега свети, до колко е притеснително тва?Всичко което се затяга с ключ по - малък от №27 е нано технология!!!
Коментар
-
На повечето италианки аербега свети, по някаква причина. Това което забелязвам аз, е че седалките са сменяни някога, но не смятам че е проблем. Добрич не ти е далеч, съветвам те да отидеш, да я огледаш и тестваш. Но я огледай щателно и искай колата да е студена когато отидеш, за да видиш как пали и как загрява. Аз като купувах мареата, един тексасец искаше да ми бутне неговата, отидох да я огледам тя гореща, маслото едва близва щеката, антифриз нямаше в разширителният съд, интериора беше захабен, а оправданието за тва беше убийствено (а то ония ден носих едни колчета то за това :D ), не ми даде да я покарам, вика аз ще те повозя, направо му казах чао.Fiat Punto`04 1.2 60hp.
Renault Kangoo 1.9 DTI 80hp.
ex: FIAT Marea Weekend 1.8 16v ELX; FIAT Brava TD100 SX.
Коментар
-
По какво съдиш, че седалките са сменени?Моята е със същата комбинация табло/цвят на седалки.Грешката за еърбега може да иска само да се изтрие, може да има кофти връзка по някоя букса, бе доста неща са.Като цяло цената е доста висока, цвета ми идва малко неугледен :/Забравих да напиша нещо много важно, което ми казаха при техническия преглед!!!Годността на метановите бутилки е 20 години, след това трябвало да се подменят или махнат.Дори сваляха ламарината отдолу, че да видят номерата и датата на производство и ги описаха в прегледа.Та, има си доста време, но при възможност търси по-нова година."Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
Коментар
-
Никак не е приятно да ти свети лампата на еърбега, още повече, ако писука. Ако ще ходиш до Добрич, свържи се с freeman2006, тъкмо е оттам. На Стилото ми я оправи, след като на две места ме отпратиха с думите, че "за тази грешка няма лек"! Предполагам, че Мултиплата не е по различна от Стилото, по отношение на еърбеците.Велосипед да, но ролкови кънки - не! Балканчето е без акумулатор, симсонката е без гуми. Я, падна ми се и фиатче 126! Вече съм с фиат и напреднал шофьор, та чак съм станал маниак, а сега и фанатик!
Коментар
-
Всички мултипли, които съм виждал, са били с еднаква тапицерия на седалките и таблото. За това мисля, че е възможно, някога да са сменяни. Не казвам че съм прав, но съм останал с такова впечатление.Fiat Punto`04 1.2 60hp.
Renault Kangoo 1.9 DTI 80hp.
ex: FIAT Marea Weekend 1.8 16v ELX; FIAT Brava TD100 SX.
Коментар
-
kal0yanch40 написа:Всички мултипли, които съм виждал, са били с еднаква тапицерия на седалките и таблото. За това мисля, че е възможно, някога да са сменяни. Не казвам че съм прав, но съм останал с такова впечатление."Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
Коментар
-
u_bo
Тая дори снимки на двигателя няма. Мисля че е леко клекнала отпред - това е по-скъпо от една ръждясала дюза и то доста по-скъпо.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар