Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Съвет за Multipla

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Оффф трудно ще намеря нещо читаво явно... Ходих до Техеран - Добрич да гледам тая бялата... Само си загубих времето, моето и на продавач! Колата е в такова състояние, че и 2000 са им много! Гърнето пърка, явно е пробито някъде, задницата е толкова ръждясала отдолу, че все едно че току що съм я изкопал от земята където е стояла от поне 4-5 години... В сравнение с нея, мойта Брава 98г е като емайлирана отдолу!!! Я кажете нормално ли е след като я запали да се случва това:Колата си пали на бензин първо и след около 10 сек си обърна на метан и нито приехълца нито нищо, след още 10 - 20 секунди обаче почна нещо да прекъсва леко за около дестина секунди през около 2 секунди и след това немаше проблеми.... Не беше палена колата, или поне двигателя беше студен, а навън беше около 18 градуса....Кажете нормално ли е това, за да знам като гледам други занапред?И още едно малко тъпо питане - къде стои резервната гума на тези с фабричен метан и газ, в пода на багажника както е на Бравата или..?
    Всичко което се затяга с ключ по - малък от №27 е нано технология!!!

    Коментар


      #17
      Не би трябвало да прихлъцва така. Щом превключва, сигурно има ядове по токовете.Резервната гума стои в багажника Има една стърчаща шпилка на която се завинтва, че да стои неподвижна. Вътре в нея си държа крушки, компресорче, кабели, спрейове, абе удобно си е Крик и ключове можеш да намериш зад една пластмаса горе, при левия стоп в багажника.Ще ми се да ти предложа моята, ама жената ще ме набучи на кол
      "Без сърца, сме просто машини"
      Toyota Prius 1.5 Hybrid
      EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

      Коментар


        #18
        В багажника или скрита в пода на багажника?
        Всичко което се затяга с ключ по - малък от №27 е нано технология!!!

        Коментар


          #19
          В самият багажник, не е скрита в пода, че там са бутилките )Ако нещо друго те интересува, кажи да ти наснимам довечера?Ей така:
          "Без сърца, сме просто машини"
          Toyota Prius 1.5 Hybrid
          EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

          Коментар


            #20
            Живеех с заблудата, че е скрита..... Кофти....
            Всичко което се затяга с ключ по - малък от №27 е нано технология!!!

            Коментар


              #21
              Такаааа, сдобих се с една Грозила от края на 2000г.... Като цяло съм много доволен, но ми направи впечетление седното:като включа климатика не се вклюва първате степен на вентилатора на радиатора, както на Бравата.Иначе климатика си включва и си работи.... Според мен трябва да се включи веднага! Не мога да преценя дали изобщо работи първата сетепен, защото няма датчик за температурата, за да преценя кога се включва вентилатора, а иначе като загрее в града се включва.Кажете така ли трябва да е или има нещо нередно?
              Всичко което се затяга с ключ по - малък от №27 е нано технология!!!

              Коментар


                #22
                Трябва да проверя, ама май трябва да се включва с климатика или малко след него.Дай повече информация, какво взе?
                "Без сърца, сме просто машини"
                Toyota Prius 1.5 Hybrid
                EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

                Коментар


                  #23
                  Еми Мултипла 12.2000г. BipowerЗапазен салон, със стегнато окачване, като малко задния мост е почнал да раждясва, ама все пак е карана в Германия и е нормално.Смених оптяжните ролки на пистовите ремъци, лагери на динамото и ново масло. Ангренажа е сменян преди 1000 км, отваряхме да го видим, новичък си беше Гейтс. Колата е карана 2 години в БГ от жена, но преди месец получила по новичка кола... Колата сега работи супер тихо и равномерно, преди това имаше виене от динамото. Салона е много запазен, като проблема е, че не се прибира едното дясното огледало, когато натисана копчето за прибиране реагира само лявото и в дете положения на копчето. Предполагам проблема е електрически, но трябва малко време да намеря и да гопоразровя... Возията е стегната без похлопване и потропване...За сега нямам много впечетления от колата защото съм минал около 400 км.Единственото, което ме дразни е че няма оборотомер, но ще си намеря един от Смарт и ще си реща проблема...
                  Всичко което се затяга с ключ по - малък от №27 е нано технология!!!

                  Коментар


                    #24
                    Ми, честито!За оборотомера - свиква се.Не ми и трябва, но си е готинко като бримчиш газта нещо да мърда Бих ти препоръчал да си купиш модулче за диагностика.Ако имаш смартфон, вземай направо едно с блутут за 10 лв., + Alfa OBD и си гледаш обороти, температура, грешки, всичко.Огледалото може и да е сменено с механично, за това да не се прибира.
                    "Без сърца, сме просто машини"
                    Toyota Prius 1.5 Hybrid
                    EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

                    Коментар


                      #25
                      Съвет - не се занимавай с огледалото. СЕРИОЗНО

                      Коментар


                        #26
                        M5kov написа:
                        Ми, честито!За оборотомера - свиква се.Не ми и трябва, но си е готинко като бримчиш газта нещо да мърда Бих ти препоръчал да си купиш модулче за диагностика.Ако имаш смартфон, вземай направо едно с блутут за 10 лв., + Alfa OBD и си гледаш обороти, температура, грешки, всичко.Огледалото може и да е сменено с механично, за това да не се прибира.
                        Я раздуй от каде и какво точно да си взема за диагностиката?За тея ELM327 блутут ли говориш, и трябва ли да има некакъв кабел за преходник като за бравата, че там беше нещо 4 пинов буксата...?
                        Всичко което се затяга с ключ по - малък от №27 е нано технология!!!

                        Коментар


                          #27
                          u_bo написа:
                          Съвет - не се занимавай с огледалото. СЕРИОЗНО
                          защо, кофти начинание ли е?
                          Всичко което се затяга с ключ по - малък от №27 е нано технология!!!

                          Коментар


                            #28
                            Това представлява:Цената е между 10 и 15 лв.Моето си го поръчах от китайците за ~5 долара.Има и някакви уж по-нови, трябва и те да работят.Та, купуваш го това, пишеш ми на ЛС да ти пратя една андроидска програма и си в играта.Има възможност за тестово стартиране на отделни компоненти, в твоя случай първа степен на перката Това са нещата, които можеш да следиш в реално време>
                            Прикачени файлове
                            "Без сърца, сме просто машини"
                            Toyota Prius 1.5 Hybrid
                            EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

                            Коментар


                              #29
                              Супер!!! а трябва ли преходник или направо се бодва ?
                              Всичко което се затяга с ключ по - малък от №27 е нано технология!!!

                              Коментар


                                #30
                                Направо се бодва. Multiplа са директно със 16 пиновата стандартна букса.Тя обаче се намира на едно хитро място, което ми е малко трудно да ти опиша... Малкото "первазче"/жабка което се намира в ляво под волана.>Над него има едно пластмасово капаче, което трябва да го свалиш с ножче (примерно) и те там, под кофти ъгъл се намира голяма, черна букса за диагностика
                                "Без сърца, сме просто машини"
                                Toyota Prius 1.5 Hybrid
                                EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

                                Коментар

                                Working...
                                X