Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Съвет за Multipla

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Съвет за Multipla

    Здравейте колеги,навил съм се да копувам една Multipla с фабричен метан или газ. Моля кажете ми на какво да обърна внимание точно за този двигател. Изчетох темите в нета за колата, ама се пообърках доста... Дизел не ща!!!! Карам Брава от 6-7 години, но ми е нужна по - голяма кола и затова се спрях на Грозила.... Благодаря Ви предварително!
    Всичко което се затяга с ключ по - малък от №27 е нано технология!!!

    #2
    Нещо конкретно гледал/харесал ли си?По-лесно ще те ориентирам, ако говорим за конкретни коли, че иначе съвсем ще се объркаш
    "Без сърца, сме просто машини"
    Toyota Prius 1.5 Hybrid
    EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

    Коментар


      #3
      http://www.cars.bg/c1162179 - примерно това... Не съм го гледал защото е в София, а аз съм от Варна, но просто ми хвана окото.Говорих с човека по телефона, каза че имала сервизна книжка... Колко може да се вярва на тези книжки и до колко може да се прецени от тях реалните километри на колата?Във Варна нищо читаво за сега не съм гледал... п.п. бюджета ми е малко ограничен та затова старата маска ще да е...
      Всичко което се затяга с ключ по - малък от №27 е нано технология!!!

      Коментар


        #4
        На тея с новата маска им се губи чара Като цяло лови окото. Както виждаш, тази е с оборотомер и индикатор за температурата на антифриза.По-старите 99-01 го нямат, тази трябва да е произведена в края на годината.Другата съществена разлика е, че старите могат да палят директно на метан, а тези задължително палят първо на бензин и след секунди обръщат сами на метан.Километрите със сигурност са върнати с едни 50 000 надолу, но това не трябва да те притеснява, ако колата е в добро състояние.На снимката виждам, че работи на бензин (зелената колонка под индикатора за резервоара свети). Това е малко притеснително. Ако ще я оглеждаш, задължително искай да я пробваш на метан, да не ти минават с номера, че нямало - да заредят.Ако идеш да я гледаш, не се изненадвай, ако повърхността на пластмасите по таблото е мека и лепкава.На 70% от гадините е така, маха се с доста търкане, но не е голям проблем.Абе, тръгне ли студена на метан и работи равномерно, няма проблеми с окачване, съединител или други по-съществени неща, можеш да се хвърлиш в джаза
        "Без сърца, сме просто машини"
        Toyota Prius 1.5 Hybrid
        EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

        Коментар


          #5
          Мерси! :P
          Всичко което се затяга с ключ по - малък от №27 е нано технология!!!

          Коментар


            #6
            4-та метанова дюза е ръждясала. Задължително я пробвай на метан, иначе дюзата е по около 80-100 лв. но ги продават само комплект.

            Коментар


              #7
              На мен, антифриза ми се вижда, да е доста под минимума!
              Fiat Punto`04 1.2 60hp.
              Renault Kangoo 1.9 DTI 80hp.
              ex: FIAT Marea Weekend 1.8 16v ELX; FIAT Brava TD100 SX.

              Коментар


                #8
                Колеги kal0yanch40 и u_bo направо ме утрепахте с наблюдателност! Точно заради такива като вас и колегата M5kov пиша тук! Благодаря!!!http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi...938852Чудя се тази дали да ходя да я гледам в Добрич, само дето ме притеснява, че ламбата на айрбега свети, до колко е притеснително тва?
                Всичко което се затяга с ключ по - малък от №27 е нано технология!!!

                Коментар


                  #9
                  На повечето италианки аербега свети, по някаква причина. Това което забелязвам аз, е че седалките са сменяни някога, но не смятам че е проблем. Добрич не ти е далеч, съветвам те да отидеш, да я огледаш и тестваш. Но я огледай щателно и искай колата да е студена когато отидеш, за да видиш как пали и как загрява. Аз като купувах мареата, един тексасец искаше да ми бутне неговата, отидох да я огледам тя гореща, маслото едва близва щеката, антифриз нямаше в разширителният съд, интериора беше захабен, а оправданието за тва беше убийствено (а то ония ден носих едни колчета то за това :D ), не ми даде да я покарам, вика аз ще те повозя, направо му казах чао.
                  Fiat Punto`04 1.2 60hp.
                  Renault Kangoo 1.9 DTI 80hp.
                  ex: FIAT Marea Weekend 1.8 16v ELX; FIAT Brava TD100 SX.

                  Коментар


                    #10
                    По какво съдиш, че седалките са сменени?Моята е със същата комбинация табло/цвят на седалки.Грешката за еърбега може да иска само да се изтрие, може да има кофти връзка по някоя букса, бе доста неща са.Като цяло цената е доста висока, цвета ми идва малко неугледен :/Забравих да напиша нещо много важно, което ми казаха при техническия преглед!!!Годността на метановите бутилки е 20 години, след това трябвало да се подменят или махнат.Дори сваляха ламарината отдолу, че да видят номерата и датата на производство и ги описаха в прегледа.Та, има си доста време, но при възможност търси по-нова година.
                    "Без сърца, сме просто машини"
                    Toyota Prius 1.5 Hybrid
                    EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

                    Коментар


                      #11
                      Никак не е приятно да ти свети лампата на еърбега, още повече, ако писука. Ако ще ходиш до Добрич, свържи се с freeman2006, тъкмо е оттам. На Стилото ми я оправи, след като на две места ме отпратиха с думите, че "за тази грешка няма лек"! Предполагам, че Мултиплата не е по различна от Стилото, по отношение на еърбеците.
                      Велосипед да, но ролкови кънки - не! Балканчето е без акумулатор, симсонката е без гуми. Я, падна ми се и фиатче 126! Вече съм с фиат и напреднал шофьор, та чак съм станал маниак, а сега и фанатик!

                      Коментар


                        #12
                        Всички мултипли, които съм виждал, са били с еднаква тапицерия на седалките и таблото. За това мисля, че е възможно, някога да са сменяни. Не казвам че съм прав, но съм останал с такова впечатление.
                        Fiat Punto`04 1.2 60hp.
                        Renault Kangoo 1.9 DTI 80hp.
                        ex: FIAT Marea Weekend 1.8 16v ELX; FIAT Brava TD100 SX.

                        Коментар


                          #13
                          И на мен цвета не ми допада много, но ако е читава няма проблем....А колкото до цвета на таблото и седалките, аз май не съм виждал Грозила със сиви седалки....
                          Всичко което се затяга с ключ по - малък от №27 е нано технология!!!

                          Коментар


                            #14
                            kal0yanch40 написа:
                            Всички мултипли, които съм виждал, са били с еднаква тапицерия на седалките и таблото. За това мисля, че е възможно, някога да са сменяни. Не казвам че съм прав, но съм останал с такова впечатление.
                            Тц, има си и различни Както казах, моята е със същите сини седалки и сиво табло, кори и прочие.
                            "Без сърца, сме просто машини"
                            Toyota Prius 1.5 Hybrid
                            EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

                            Коментар


                              #15
                              Тая дори снимки на двигателя няма. Мисля че е леко клекнала отпред - това е по-скъпо от една ръждясала дюза и то доста по-скъпо.

                              Коментар

                              Working...
                              X