Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Каква гранитура на главата да си купя?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Каква гранитура на главата да си купя?

    Здравейте колеги,Имам нужда от Вашите мнения каква гарнитура на главата да купя.Темпрата ми издуха гарнитурата на главата (за втори път за последните 4 години) и сега е при майстор. Понеже имам приятел, който ми продава частите с прилична отстъпка няма да разчитам на това, какво ще достави майстора, а ще ги купя сам. От разходките из Интернет видях цени от 17.80 до 65.00 лв. Двигателят е 1.4 i.e. моноинжекция 69 коня, а колата е 1993 г. Ще трябват и гарнитури на всмукателни и изпускателни колектори, както и гарнитура на картера.При предишния ремонт не знам какво са ми сложили, но нещо не ми пасна колата след него. Вървеше по-спънато и работеше малко като трактор, регулирах клапани, но не се подобри и ето, че сега, без да я прегрявам, почна да дуе маркучите, а от разширителния съд силно мирише на бензин и изгорели газове. Първо реших, че е от изпарителя и спрях притока на газ от бутилката, но пак си беше същото. Закарах я с надут вече маркуч при майстора и той каза, че е гарнитурата, а ако като свалят главата и няма видими следи от прегаряне ще я надуят да се види дали главата е здрава. Надявам се да е здрава, защото тогава ремонта става безсмислен. Едва ли някой ще я купи, а от моргата дават 270 лв.Благодаря!
    Не остана време за подпис ...

    #2
    Ако всичко е наред с главата аз бих поставил гарнитура Елринг.Гарнитури всякакви се изработват в Г.О.При интерес давам повече информация на лични.
    Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
    Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

    Коментар


      #3
      вземи си елринг или пайен.проверете блока да не е крив също.при мен имаше подобен проблем,само,че се оказа,че блока и главата са си прави,главата здрава,обаче старата гарнитура е боклук.марката иначе беше кортеко и издържа 1 година.просто в случая е отдала много и болтовете охлабват

      Коментар


        #4
        ivel написа:
        вземи си елринг или пайен.проверете блока да не е крив също.при мен имаше подобен проблем,само,че се оказа,че блока и главата са си прави,главата здрава,обаче старата гарнитура е боклук.марката иначе беше кортеко и издържа 1 година.просто в случая е отдала много и болтовете охлабват
        Леле колега и ти спориш,че ги разбираш нещата .Как може уж компетентен човек,който си изкарва хляба с това да препоръча Испанския евтин боклук "Пайен",който за нищо не става,освен лидерите Виктор-Рейнц и Елринг? И да ти кажа,аз лично за крив блок не съм виждал как може теоретически и практически как да стане при положение,че чугуна започва да свети червено около 800 градуса и от там нагоре да почне да се криви и отдава.Алуминия се топи на около 650 градуса,т.е вече отдавна буталата,ще ти са повлекли преди да се е укривил блока.Виж,ако е бил каран дълго време мотора с твърда вода и тя е била сменяна често се получават едни язвички,понякога доста големи в диаметър,за да не може да ги уплътни гарнитурата.Тогава вече се налага шлайф на блока.
        EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ

        Коментар


          #5
          Не знам какво ги хвалите тея Елринг, бях сменил моята с такава преди 4-5г, но преди година като прескочи зъб и удари клапани се наложи пак да я сменя, елринга беше ръждясал и почти нищо не беше останало от него.От АутоПлюс я бях взел, с холограмни стикери и т.н. към 60лв беше.
          Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

          Коментар


            #6
            колега,хайде да не спорим ,че виктор ренца,особено е голямо менте(отдава),аз пък не знам как така я харесваш.не знам и какво и има на пйена(не съм имал оплакване).що се отнася до кривия блок си прав ,но само принципно.пример;крив блок на фолксваген транспортер т5 2007 г помпа-дюза говори ли ти нещо ,а и им е слабо място.а все пак,че се изказваш неподготвен ,ще се радвам Жоро специалиста да ти пише как на неговата темпра и беше крив и блока 3 десети.просто винаги има изключение,а има и правила,а едно от тях е задължителната проверка на блока.

            Коментар

            Working...
            X