Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Пунто Гт пуши съвети

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Някой запознат ли е какви пари вземат за рециклиране или то не си струва.И ако някой знае каква турбина става от каква кола на заводския колектор ще е от полза
    Когато правото се превърне в безправие...съпротивата е задължителна!!!

    Коментар


      #17
      Колега от турбото ли се оказа пушенето? Щом питаш за турбини май е от него нали? По запознатите колеги ще кажат каква турбина ще свърши работа, но при всички положения ако не е заводската ще трябват модификации.
      Alfa Romeo 147 1.9 16v JTD 190hp
      Fiat Stilo 1.6 16v 103hp

      Коментар


        #18
        fac3`t0`fac3 написа:
        Някой запознат ли е какви пари вземат за рециклиране или то не си струва.И ако някой знае каква турбина става от каква кола на заводския колектор ще е от полза
        На фона на всички турбосервизи аз предпочетох Турбофорс Русе.Комуникирахме няколко пъти по телефона по време на рециклирането.Сумата първоначално беше 650 лв. ,но нарастна на 750 заради смяната на вала с топлата перка.Сменена е и студената перка с нова малко по-голяма защото турбината на Ланчия Зета 147 к.с. е малко кът.Изпратих демонтирано турбото и после го получих рециклирано с наложен платеж и гаранционна карта.Засега всичко е наред.
        Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
        Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

        Коментар


          #19
          Та от турбото ли се оказа ?Макар и различен мотор и не турбо при мен пушеше точно по същия начин и се оказаха сегменти. В последствие ги сменях 2 пъти...
          Fiat Punto '98 1.1 6Speed.
          Fiat Stilo '02 1.6 16V

          Коментар


            #20
            Tornado написа:
            fac3`t0`fac3 написа:
            Някой запознат ли е какви пари вземат за рециклиране или то не си струва.И ако някой знае каква турбина става от каква кола на заводския колектор ще е от полза
            На фона на всички турбосервизи аз предпочетох Турбофорс Русе.Комуникирахме няколко пъти по телефона по време на рециклирането.Сумата първоначално беше 650 лв. ,но нарастна на 750 заради смяната на вала с топлата перка.Сменена е и студената перка с нова малко по-голяма защото турбината на Ланчия Зета 147 к.с. е малко кът.Изпратих демонтирано турбото и после го получих рециклирано с наложен платеж и гаранционна карта.Засега всичко е наред.
            Доста евтино са ти взели колега! Един колега от работата си рециклира турбото на Фиат Стило (JTD мисля че беше) и му излезе към 900 лв само рециклацията. Аз също се колебая дали да рециклирам мойто или направо да направя ъпгрейд с по голяма чисто нова турбина. Притеснява ме че ако сервиза не си е свършил качествено работата и се наложи след няколко месеца или дори година пак да се сваля да се прави. Пък разликата между рециклиране на старата и закупуването на нова по голяма турбина не е много голяма.
            Alfa Romeo 147 1.9 16v JTD 190hp
            Fiat Stilo 1.6 16v 103hp

            Коментар


              #21
              След като ми изникна работа не ми остана време да обърна внимание на пунтака..е дойде и неговото време.Вчера замервахме компресията за да видим дали не пуши от мотора...10.5 на 4 цилиндъра..явно бе от турбото.Днес свалихме турбината ИХИ утре ще постна снимки да видите за какво иде реч.Видно откъм топлата част няма масло и теч..откъм студената обаче там където се хваща въздушния филтър има масло..перката няма кой знае какви луфтове но част от самата перка е нагъната в крайщата..иначе не опира в корпуса.все пак вече е свалена и трябва да се прави ..или да сложа по-голяма(ако имате идея какви турбини стават на заводския колектор).
              Когато правото се превърне в безправие...съпротивата е задължителна!!!

              Коментар


                #22
                След като се консултирах с 2ма който правят ремонт на турбини се оказа че от тази нестава нищо и ремонта започва от 600лв нагоре.За смяна е средната част както и перката.Има огромен аксиален луфт..радиален почти няма.Ако на някой му трябва топла или студена част да пише,там няма пукнатини.Колата си вървеше до последно преди да я сваля.Съвети за съвместимост на турбо за оригиналния колектор няма да са излишниЕто и снимките
                Когато правото се превърне в безправие...съпротивата е задължителна!!!

                Коментар

                Working...
                X