Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Пунто Гт пуши съвети

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Пунто Гт пуши съвети

    Здравейте колеги нов съм във форума и реших да се обърна към вас за моя проблем.Изчетох доста теми но не съм сигурен от какво може да е,а именноКолата е Пунто Гт 96г 1.4т от известно време насам започнах да забелязвам че колата пуши чак като загрее.Когато е студена и я запаля мирише на бензин но не пуши.Маслото намалява и отзад когато карам леко и сменям скоростите пропушва синьо,когато дам газ обаче отзад много пуши.Реших да погледна турбината за луфтове и свалих маркуча който е от нея към дебитомера.Оказа се сцепен на меката част,забелязах че вътре има маслени пари.реших да изолирам картерната вентилация,хванах перката на турбото(заводско е)няма големи луфтове,нормални са.След смяна на маркуча и изолиране на картерната вентилация...пак пуши.Консултирах се с сервиз и майсторите казват че може да е изтървал масления сигмент на турбото и оттам да вкарва маслото в генерацията,други казват че сегментите са заминали(аз съм виждал кола с износени сегменти как пуши)съмняваме да е от това,3ти казват да сменя маслото понеже може да е старо и да не е за тази кола.маслото е yacco 300vx 15w50, и затова да го гори.Мисълта ми е може ли да е от самото масло?Антифриза си е на нормалните нива не го пипа,загрява си в границите иначе колата е стрела нямам проблеми с вървежа ,надува си съвсем нормално.Незнам има ли значение но когато купувах колата човека ми каза че тези свещи не са за тази кола.Понеделник влиза в сервиза да видим компресията как е .Все пак съвети няма да са зле.Благодаря ви предварително
    Когато правото се превърне в безправие...съпротивата е задължителна!!!

    #2
    Я дай една снимка на свещите
    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

    Коментар


      #3
      Свещите са NGK VW AG и има този номер под тях.101905620 r1 japan.3 полюсни.цвета е керемиден според мен има добро изгаряне
      Когато правото се превърне в безправие...съпротивата е задължителна!!!

      Коментар


        #4
        Смени си свещите и гумичките на клапаните.
        Трудно се живее в страна където е модерно да си прост ..

        Коментар


          #5
          fiatara написа:
          Смени си свещите и гумичките на клапаните.
          Колега защо да сменям свещите?И какви да сложа то има 1099594 вида?Какво общо имат свещите със синия пушек?Относно второто не съм специалист но когато са заминали гумичките на клапаните сутринта като палиш пак пуши,а при мен не е така.Пуши само като загрее
          Когато правото се превърне в безправие...съпротивата е задължителна!!!

          Коментар


            #6
            Да правилно ти е твърдението. Причината най-вероятно са сегменти. Ти кога го купи това пунто, че аз гледах едно преди време в София дето така пушеше и причината според собственика беше сегемент на 1ви цилиндър.
            ||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
            // Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //

            Коментар


              #7
              Не колега не е софийското пунто.Принципно когато са заминали сегментите не пуши ли много ама много и постоянно,а при мен като е студена не пуши..като загрее си пуши и като давам газ е много.Доста хора ми казват че може да е от самото масло..да го сменям..ама като се замисля 15в50 го гори па ако сложа 5в40 незнам..може ли да е от маслото да го ева...
              Когато правото се превърне в безправие...съпротивата е задължителна!!!

              Коментар


                #8
                Колега, а обмисляш ли, че може турбото да е тръгнало или бутала? Все пак това са коли, които се карат яко. Моята също пуши, даже постоянно :D . При мен обаче е почти сигурно, че турбината е тръгнала. Моята я карам с масло 10W-40 и не го хапва май много.
                Alfa Romeo 147 1.9 16v JTD 190hp
                Fiat Stilo 1.6 16v 103hp

                Коментар


                  #9
                  fac3`t0`fac3 написа:
                  Не колега не е софийското пунто.Принципно когато са заминали сегментите не пуши ли много ама много и постоянно,а при мен като е студена не пуши..като загрее си пуши и като давам газ е много.Доста хора ми казват че може да е от самото масло..да го сменям..ама като се замисля 15в50 го гори па ако сложа 5в40 незнам..може ли да е от маслото да го ева...
                  Незнам дали ми е правилна логиката, но това масло сутрин на студено си е гъсто, спрямо 5-40 и 10-40 и най вероятно уплътнява по добре, след като загрее мотора и стопли маслото може и да пропуска през сегментите, съответно виждаш пушеци през ауспуха, тоест ако това е проблема и сипеш по рядко масло примерно 5-40, най вероятно и на студено ще ти пропушва, но знам ли може и глупости да говоря, все пак не съм автомонтьор, а любител.
                  punto HGT

                  Коментар


                    #10
                    Ходих при майстор и там на място като изфорсирам пуши бяло с мирис на масло.съмненията са счупен сегмент или нагоряли клапани..какво да правя..някакви идей...тела ми е 0893255033 ако някой има идея
                    Когато правото се превърне в безправие...съпротивата е задължителна!!!

                    Коментар


                      #11
                      От нагорели клапани масло не се губи, а от износени стебла на клапани и водачи на клапани. Износените сегменти с никакво масло няма да компенсираш, отваряй и ремонтирай.Ама при друг майстор...
                      Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

                      Коментар


                        #12
                        Вчера като ходих в сервиза.значи паля колата не е загряла..изфорсирвам докам 3000/3500об след като пусна газта тогава пуши и то не е права струя пушек ами се едно от цигара такъв страничен дим който не се пръска ами се носи,бял на цвят с мирис на маслоДнес решихме в събота да отворим и да сменим флошките както и маслото.Ще сложа 10в40 Мотул както го дават в аутодата,и ще видим какво ще излезе..дано се оправи
                        htp_vesko написа:
                        Колега, а обмисляш ли, че може турбото да е тръгнало или бутала? Все пак това са коли, които се карат яко. Моята също пуши, даже постоянно :D . При мен обаче е почти сигурно, че турбината е тръгнала. Моята я карам с масло 10W-40 и не го хапва май много.
                        Колега гледах турбото откъм входящия маркуч(този който идва от дебитомера)перката е добра няма луфтове..иначе отворих и входящия маркуч към кулера ..няма масло там..съмнявам се да е турбото,а и самото турбо е чисто..иначе е оса върви си колата без проблеми
                        Когато правото се превърне в безправие...съпротивата е задължителна!!!

                        Коментар


                          #13
                          Щом пуши при пускане на газта т.е. при успокояване на мотора, то значи почти е сигурно че е от сегменти! Тогава се получава голям вакум и изчиства маслото по цилиндъра. Съвета ми е изобщо да не даваш пари за хубаво масло, ами направо се ориентирай да правиш мотора! Ако нямаш пари или не ти се занимава в момента слагай някво гъсто и я карай така докато не решиш какво да правиш.
                          ||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
                          // Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //

                          Коментар


                            #14
                            Решихме да сваляме турбина..явно ще е от нея..ще пиша като има резултат
                            Когато правото се превърне в безправие...съпротивата е задължителна!!!

                            Коментар


                              #15
                              fac3`t0`fac3 написа:
                              Решихме да сваляме турбина..явно ще е от нея..ще пиша като има резултат
                              Има много голяма вероятност да е от турбината, все пак колите ни не са първа младост .
                              Alfa Romeo 147 1.9 16v JTD 190hp
                              Fiat Stilo 1.6 16v 103hp

                              Коментар

                              Working...
                              X