Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Fiat punto 1.2 16v - проблеми след смяна на гарнитура

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Fiat punto 1.2 16v - проблеми след смяна на гарнитура

    Сменях гарнитура на главата /не аз, а майстор/ и сега след ремонта се появиха няколко проблема:1. Двигателя от време на време почва да трака. Като го изфорсирам на 5-6 хиляди оборота и се оправя. След време, като покарам на по ниски обороти или като престои пак почва, пак форсирам и се оправя. От какво може да е това? Имам подозрения за маслена помпа....2. Осезаема загуба на мощност. Преди ремонта вървеше доста повече, все едно е колата е с 20кс по-малко. От какво може да е това? Имам подозрения за неправилно зацепен ангренажен ремък. 3. Неравномерни ниски обороти. Понякога са добре но в повечето случаи играят между 500 и 1000. Нямам идея от какво може да е. Преди ремонта пак играеха ама от порядъка на 700-800....Ще се радвам на всеки съвет. Колата е Фиат Пунто МК2 - 1.2 16в 80 кс - 2000г.

    #2
    тракането може би е от хидроповдигач,а липсата на мощност от неправилно зацепен ремък.при зацепването на този мотор буталата трябва да са на кантар(в една равнина),слагат се 2 чопа на разпределителните валове и тогава се монтира ремъка.

    Коментар


      #3
      А свещи сменяни ли са скоро? На същия двигател за 2 седмици започна при мен да играят оборотите от 600 до 1100 на празен ход особенно докато загрееше. Обвинявах новопоставения газов инжекцион.Преди 1 година сменях свещите 2 седмици преди да правя и аз главата на мотора че погорваше вода. След това си карах явно с прецакана една свещ. На Бензин почти не ми правеше впечатление да има разлика овен че преди ремонта както казваш колата каточели вървеше повече до 180 си ги вдигаше едва ли не с лекота. След ремонта 150-60 със зор. От газовата явно сега даде откат и най- слабото свено тотално умря и се появи големия проблем с играенето на оборотите и както казваш все едно карам пунто 1.1 55 коня. Даже сигурно здраво пунто 1.1 щеше да върви повече. Вчера смених свещите с чисто нови NGK и проблема се реши няма трептене на оборотите нито на бензин нито на газ а колата върви едва ли не 2 пъти повече.

      Коментар


        #4
        Свещи не са сменяни, а в сервиза казаха че били добре.... Ще ходя до някой друг сервиз да проверят ремъка дали е добре

        Коментар


          #5
          Здравейте имам проблем със същия мотор на пунтото на всеки 10 000км. духа гарнитурата главата е сменяна и няма пукнато или криво блока също е в добро състояние някой знае ли на какво може да се дължи този проблем и слагал ли е метална гарнитура
          Subaru B9 tribeca 3.0
          Peugeot 307 04
          Ex:Alfa Romeo 1,4 T.Spark 103hp 98''
          Fiat Brava 1.6 16V 103

          Коментар


            #6
            трябва ви правилно зацепване на моторите на първо място и тогава всичко останало

            Коментар


              #7
              По правилно от това с дорници ?
              Subaru B9 tribeca 3.0
              Peugeot 307 04
              Ex:Alfa Romeo 1,4 T.Spark 103hp 98''
              Fiat Brava 1.6 16V 103

              Коментар


                #8
                аз,например,мога този мотор да го зацепя и без дорници и то правилно.когато човек знае какво прави,нещата се случват.

                Коментар


                  #9
                  Смени поне свеща на издухания цилиндър
                  LANCIA Y10 1.1 Bosch monomotronik AGU Zavoli Голф 3 1.8
                  ВАЗ 2101-73г-екс ВАЗ 2101-74г.екс, самара-екс заз 965а екс Опел кадет екс

                  Коментар


                    #10
                    Може ли да ми препоръчате някой който да провери ремъка в София /без Лисан и Дани от дружба/ ?

                    Коментар


                      #11
                      е,добре,де как така си карате колите на ремонт,вземате ги с дефект и си мълчите.ами бягайте в сервиза дето са ви осрали колата и да си я оправят,какви са тия монтьори и от къде ги намирате не знам

                      Коментар


                        #12
                        Dikata_BG написа:
                        Здравейте имам проблем със същия мотор на пунтото на всеки 10 000км. духа гарнитурата главата е сменяна и няма пукнато или криво блока също е в добро състояние някой знае ли на какво може да се дължи този проблем и слагал ли е метална гарнитура
                        А старите болтове ли ползвате?
                        Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                        (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                        Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                        Коментар


                          #13
                          ivel по някой път така става за съжаление ..... оставят си ръцете в колата и това

                          Коментар


                            #14
                            Колата си е за нормална рекламация само не казвай че е духана до 6 000 оборота.
                            LANCIA Y10 1.1 Bosch monomotronik AGU Zavoli Голф 3 1.8
                            ВАЗ 2101-73г-екс ВАЗ 2101-74г.екс, самара-екс заз 965а екс Опел кадет екс

                            Коментар


                              #15
                              Болтовете са нови а гарнитурите който са сменени са общо 4 и 1 глава колата ще заминава в германия и ако там духне не само че няма да я върна ами и пари трябва да дам че ще бъде отпадък
                              Subaru B9 tribeca 3.0
                              Peugeot 307 04
                              Ex:Alfa Romeo 1,4 T.Spark 103hp 98''
                              Fiat Brava 1.6 16V 103

                              Коментар

                              Working...
                              X