Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Фиат брава 1.4 умря.Помощ.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    При положение,че съм писал,че до инжектора стига напрежение но съпротивлението не мога да отчета е логично да е той.Поне според мен и елементарната ми логика.

    Коментар


      #17
      това,че не можеш да отчетеш съпротивление,ние не знаем с какъв уред ,на какъв обхват мериш и т.н.а сега ми кажи как мери,че стига напрежение.напрежение се мери на стартер,защото тогава еку-то ще подаде сигнал на дюзата и ще я отваря и затваря за работата на всеки цилиндър.

      Коментар


        #18
        Ми прочети цялата тема колега и ще рабереш,че коментарът ти не е на място.

        Коментар


          #19
          аз не виждам какво не е на място

          Коментар


            #20
            Предпоследният ти коментар колега,той не е на място.Ако беше прочел щялата тема щеше да си на ясно къде съм мерил съпротивление с какво съм го мерил и прочие.Щеше да разбереш и колко волта ток съм измерил когато колата е на контакт (3,65v)и че волтажа се повишава при въртене на стартер.И пак ти казвам прочети цялата тема и тогава пиши,че иначе пълним темата само с плява.

            Коментар


              #21
              е,това за въртенето не съм го прочел,признавам си,ама и колко волта ток си измерил трябва да звучи колко волта напрежение си измерил,иначе ,да съгласих се

              Коментар

              Working...
              X