Здравейте колеги фиата на баща ми умрая.Загасна на село и няма палене.Смених му датчика на коляновия вал и температурния датчик и пак не запали.Бензиновата помпа работи все пак е на няколко месеца.Хрумна ми и налях малко бензин през карбуратора и запали за момент.Това ме наведе на мисълта че има проблем с инжектора.Отделих блока с дросела и инжектора като го оставих свързан с ел.инсталацита и завъртях и ми направи впечатление,че инжектора не пръска гориво.Нямах с какво да замеря дали идва ток до инжектора.Та според мен проблема се крие в него или нещо свързано с него въпреки,че изгасва на таблото малко след даване на контакт.Питането ми е следното:-Къде се намира релето за управление на инжектора-Какво трябва да е напрежението което идва до инжектора(къде точно да го измеря)-Какво трябва да е съпротивлението на инжектораДиягностика не съм правил.Помолих двама диягностици да ги закарам до селото ми но ми отказаха.Така,че моля помагайте.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Фиат брава 1.4 умря.Помощ.
Collapse
X
-
Бутона под седалката?100% ли си сигурен, че помпата работи и стига гориво до дюзата?Има ли достатъчно бензин, да не е спряна под наклон и да е избягал от помпата?"Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
-
Мерих за съпротивление директно на инжектора на всички възможни вариянти които има мултицета и нищо стои си просто една единица.Никакъв опит да мрне да отчита.Това е при махнат конектор (имам впредвит че меря направо на двете пъпки на инжектора).Като меря през преходника който е от буксата до инжектора,излизат някакви стойности които винаги са различни.С веригометъра не отчита късо.А на моята кола алфа 147 2.0 даде на инжектора които замерих
Коментар
-
Както казах по горе помпата качва гориво.Относно импулсите,при подаване на контакт на буксата на инжектора идва напрежение от 3,65 волта при опит за палене волтажа се повишава.Въпросния инжектор трябва да има някаквосъпротивление което може да се измери с прост мултицет колега.Не смятам че инжектора на бравата е някаква технология от НАСА че да се различава адски мн.от този на алфата ми че да не може да му.се измери съпротивлението му.
Коментар
-
Както казах по горе помпата качва гориво.Относно импулсите,при подаване на контакт на буксата на инжектора идва напрежение от 3,65 волта при опит за палене волтажа се повишава.Въпросния инжектор трябва да има някаквосъпротивление което може да се измери с прост мултицет колега.Не смятам че инжектора на бравата е някаква технология от НАСА че да се различава адски мн.от този на алфата ми че да не може да му.се измери съпротивлението му.
Коментар
-
http://download.fiat-bg.org/Books/Br..._Manual/Тук в първия файл има доста стойности по електрониката. Може и регулатор на налягането да е.Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар