Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Фиат брава 1.4 умря.Помощ.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Фиат брава 1.4 умря.Помощ.

    Здравейте колеги фиата на баща ми умрая.Загасна на село и няма палене.Смених му датчика на коляновия вал и температурния датчик и пак не запали.Бензиновата помпа работи все пак е на няколко месеца.Хрумна ми и налях малко бензин през карбуратора и запали за момент.Това ме наведе на мисълта че има проблем с инжектора.Отделих блока с дросела и инжектора като го оставих свързан с ел.инсталацита и завъртях и ми направи впечатление,че инжектора не пръска гориво.Нямах с какво да замеря дали идва ток до инжектора.Та според мен проблема се крие в него или нещо свързано с него въпреки,че изгасва на таблото малко след даване на контакт.Питането ми е следното:-Къде се намира релето за управление на инжектора-Какво трябва да е напрежението което идва до инжектора(къде точно да го измеря)-Какво трябва да е съпротивлението на инжектораДиягностика не съм правил.Помолих двама диягностици да ги закарам до селото ми но ми отказаха.Така,че моля помагайте.

    #2
    Бутона под седалката?100% ли си сигурен, че помпата работи и стига гориво до дюзата?Има ли достатъчно бензин, да не е спряна под наклон и да е избягал от помпата?
    "Без сърца, сме просто машини"
    Toyota Prius 1.5 Hybrid
    EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

    Коментар


      #3
      Този бутон спира помпата.Помпата качва гориво с добър дебит.Проблема е свързан с инжекциона.Мам.а му как се е публикувала 3-ри пъти темата ми.

      Коментар


        #4
        Мерих за съпротивление директно на инжектора на всички възможни вариянти които има мултицета и нищо стои си просто една единица.Никакъв опит да мрне да отчита.Това е при махнат конектор (имам впредвит че меря направо на двете пъпки на инжектора).Като меря през преходника който е от буксата до инжектора,излизат някакви стойности които винаги са различни.С веригометъра не отчита късо.А на моята кола алфа 147 2.0 даде на инжектора които замерих

        Коментар


          #5
          Проследи дали и кабела не е прекъснат виж и букста /има една където е по на вътре.
          КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
          Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
          http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

          Коментар


            #6
            Щом няма съпротивление инжектора, значи е за смяна.

            Коментар


              #7
              до инжектора идва импулс и то точно в определен момент,който ти няма как да замериш с мултицет.според мен ти е починала помпата,нищо ,че е нова,ако е китайска и при смяната не е почистен основно резервоара,блокирва зъбното колело на помпата и ядец

              Коментар


                #8
                ДОбре де махаш маркуча дето идва от помпата даваш контакт - не идва бенз си за помпа , идва бенз дюза, ей ся скоро пак сменях 35 лева от морга, ама щом викаш нема палене начи нямаш газова и може и да бъркам
                Fiat Brava 1.4/12v (96).... ммм бордо !
                Citroen Berlingo 1.4/8v (04)

                Коментар


                  #9
                  Както казах по горе помпата качва гориво.Относно импулсите,при подаване на контакт на буксата на инжектора идва напрежение от 3,65 волта при опит за палене волтажа се повишава.Въпросния инжектор трябва да има някаквосъпротивление което може да се измери с прост мултицет колега.Не смятам че инжектора на бравата е някаква технология от НАСА че да се различава адски мн.от този на алфата ми че да не може да му.се измери съпротивлението му.

                  Коментар


                    #10
                    Както казах по горе помпата качва гориво.Относно импулсите,при подаване на контакт на буксата на инжектора идва напрежение от 3,65 волта при опит за палене волтажа се повишава.Въпросния инжектор трябва да има някаквосъпротивление което може да се измери с прост мултицет колега.Не смятам че инжектора на бравата е някаква технология от НАСА че да се различава адски мн.от този на алфата ми че да не може да му.се измери съпротивлението му.

                    Коментар


                      #11
                      не се надявай да е изгорял,рядко се случва,ама много рядко,иначе да ,съпротивлението му можеш да го измериш.а какво ще рече че качва бензин,измери налягането на бензина,то е важно.

                      Коментар


                        #12
                        http://download.fiat-bg.org/Books/Br..._Manual/Тук в първия файл има доста стойности по електрониката. Може и регулатор на налягането да е.
                        Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

                        Коментар


                          #13
                          Явно на пук на всчки които.си мислят, че инжектора на 1.4 е безсмъртен точно той се оказа проблема.След смяната му колата запали.

                          Коментар


                            #14
                            никой не е казал,че е вечен,но много рядко дефектира,а от дистанция не можем да преценим

                            Коментар


                              #15
                              И компа и той може да направи проблем.Всичко е въпрос на късмет.
                              Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                              Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                              Коментар

                              Working...
                              X