От няколко седмици колата леко прекъсва от време на време, особено при влажно време. Първо смених свещите, че си бяха на доста километри, но ефекта беше незначителен. В понеделник пътувах от Шумен до Хасково (през цялото време валя) и установих, че прекъсва на газ и на бензин при форсиране на ДВГ. И естествено нарочих и кабелите. С помощта на Явор, за което му благодаря, си купих едни кабели Тесла, върнах старите свещи и колата изчисти работата на газ. Това ме навежда на мисълта, че всичко по тоците е добре. На бензин обаче коата продължава да прекъсва над 2-3 хил оборота, отзад започва да мирише на бензин. Току-що изключих ФЕС-а. Нещата, които ми направиха впечатление са: Сигнал на 1-ви цилиндър: pfase incorrect; време на инжекторите - около 7-8 ms. Нещата не изглеждат добре и се чудя от къде да я подхвана. Още повече, че съм в Хасково и нямам много свободно време. ДВГ е с пластмасови колектори, ЕКУ-то е 49Ф... Давайте съвети.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с ДВГ на Fiat Marea 1,6; 99г.
Collapse
X
Реклама
Collapse
Коментар