Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с ДВГ на Fiat Marea 1,6; 99г.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с ДВГ на Fiat Marea 1,6; 99г.

    От няколко седмици колата леко прекъсва от време на време, особено при влажно време. Първо смених свещите, че си бяха на доста километри, но ефекта беше незначителен. В понеделник пътувах от Шумен до Хасково (през цялото време валя) и установих, че прекъсва на газ и на бензин при форсиране на ДВГ. И естествено нарочих и кабелите. С помощта на Явор, за което му благодаря, си купих едни кабели Тесла, върнах старите свещи и колата изчисти работата на газ. Това ме навежда на мисълта, че всичко по тоците е добре. На бензин обаче коата продължава да прекъсва над 2-3 хил оборота, отзад започва да мирише на бензин. Току-що изключих ФЕС-а. Нещата, които ми направиха впечатление са: Сигнал на 1-ви цилиндър: pfase incorrect; време на инжекторите - около 7-8 ms. Нещата не изглеждат добре и се чудя от къде да я подхвана. Още повече, че съм в Хасково и нямам много свободно време. ДВГ е с пластмасови колектори, ЕКУ-то е 49Ф... Давайте съвети.
    Stop giving directions, just say "Follow me."
    Shevrolet Captiva LS 2.4/136/2009/ГИ Landy
    Ex: Fiat Marea 1.6/103/1999/ГИ AG Zenit

    #2
    Ламдата какво вика?
    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

    Коментар


      #3
      Време на инж.на бензин на тихи обороти е към 3 - 3,6 ,3,7 мс. Тези 7 8 мс са малко много.

      Коментар


        #4
        Виж наистина сондата, времената пряко се влиаят от нея.
        Карал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
        И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150
        .

        Коментар

        Working...
        X