Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с неясен произход и решение с Добло 2002 1.6 16V 103

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с неясен произход и решение с Добло 2002 1.6 16V 103

    Здравейте съмишленици.Скоро не съм писал,но имах проблем с регистрацията в сайта.Нуждая се от помощ.От известно време моето Диабло 2002 1.6 16V 103 Панорама .Периодично работи на три цилиндъра като от време на време. се оправя и се изтрелва.Проверихме грешките и смених свещи и бобина на първи цилиндър според прочита за момент пак се влоши_(спря да се оправя). .Фиатката е с газ BRC и наблюдавам че периодично се движа в индикация на междинен режим между газ и бензин.С ремонтирано ЕКУ няколко пъти и се чудя кво ли и стана на тази кола пак.И най странното-като запаля има един пкратък миг вефа работи тихо и в последствие се усилва? Май започвам да полудявам и се чудя дали някой улавя сходна симптоматичност при някой от сходните модели ?Ако ли не препоръчайте някой всемогъщ Фиат-доктор да го лекуваме пак?Благодаря предварително
    Киро леката ръка

    #2
    Дали някой има опит с подобен проблем или има тема която ,пропускам защото прочетох доста,а не видях сходна ?Последната догатка беше избягала центровка ,но аз си мисля че нямаше да има момев.нти на правилна работа ако беше избягала центровката и щеше непрекъснато да си е зле.
    Киро леката ръка

    Коментар


      #3
      И още нещо MAP-а бил висок. Май трябва вещо лице за тези объркани казуси.
      Киро леката ръка

      Коментар


        #4
        Мила моя как ми либсваш ........
        Прикачени файлове
        Киро леката ръка

        Коментар


          #5
          Какви грешки записва ЕКУ-то,защо сменяхте свещи и бобина,имаше мисфайъри,или ел. грешка за бобина ?????? Казуса е интересен,хубаво е да опишеш малко повече нещата,както и предните ремонти.Мога да помогна,но евентуално чак след празниците.
          Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
          Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
          Ventura garage

          Коментар


            #6
            Тази протегната ръка ми изглежда позната от минали батаци.Историята на грешките вече е история и е трудно да се пресъздаде точно но мисля че тя ще си ги нацъка пак.Мястото на срещата все още ли е след Тех-ко?
            Киро леката ръка

            Коментар


              #7
              Ще се опитам да дам точно описание на цялата история на римонтите.1,Прибрахме се миналия януари от Дупница и пъравата реакция на проблемите я описах тук http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...Вторият сервиз на ЕКУ беше при една реакция доста странна-при едно запалване с топъл двигател колата удари 7000 оборота изгори бушон и угасна.Дроселен проблем отново3,Последната преработка беше номври миналата година и отново колата влезе в авариен режим,като поддържащаше грешка,прочетена като високо налягане дадена при изкачване на последния тунел от Пазарджик и след това я изчистихме.Това за миналия сезон като до последно я карам с индикирана грешка(истината е че колата ми е необходима)4,Последната по-сериозна повреда се появи при свършване на газта и минаване на бензин автоматично и след това се пооправяше моментно и така 1000 и км.Не помня номера на грешки,но господин четящия ги отчете в посока -високо налягане и катализатор като грешката интензивно мигаше -нещо свързано с инжектора на първи цилиндър ,което наведе четящия да ни посъветва да сменим първо свещи и евентуално след това бубина,което и направихме -проблемът е концентриран в първи цилиндър надявам се -Коментарът на четящия беше още че МАР-ът бил малко висок ,но имало коли който си работели и така.Пак се сетих за любимата ми стара Шкода и за неината безгрижност и либсата на компютри и ми харчеш е 8л на сто газ в студенстките години и се раделихме с нея на 33 години.Надявам се да предавам достатъчно информативно проблемите си.
              Киро леката ръка

              Коментар


                #8
                С подкрепата на Вентура се справих с няколко бъга и най-накрая се стигна до дежурното-ЕКУ-то не включва от времена време първи цилиндър .Отново екуто е на сервиз-това еку съм го свалял повече пъти от каквото и да е в моята авто кариера..............От 1,5 година собственост 6 месеца ремонти - егати инвестицията ...........Имам 20 годишен опел на който се обслужва само стъпков мотор периодично и до там-VIVA
                Киро леката ръка

                Коментар


                  #9
                  akisada_80 написа:
                  С подкрепата на Вентура се справих с няколко бъга и най-накрая се стигна до дежурното-ЕКУ-то не включва от времена време първи цилиндър .Отново екуто е на сервиз-това еку съм го свалял повече пъти от каквото и да е в моята авто кариера..............От 1,5 година собственост 6 месеца ремонти - егати инвестицията ...........Имам 20 годишен опел на който се обслужва само стъпков мотор периодично и до там-VIVA
                  Ами ако си беше купил ново ЕКУ и го беше сложил на безопасно място,вече щеше да си забравил.
                  Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
                  Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
                  Ventura garage

                  Коментар


                    #10
                    "Ти навярно си прав....." - Спенс ,дай да го взимаме това еку и да приключваме с тази одисея ,МОЛЯ .Че "рака" на Фиат може и да е лечим.......Предложете радикално и крайно решение ако ще и с трансплантация.......Приемам предложения ,МОЛЯ
                    Киро леката ръка

                    Коментар


                      #11
                      Инак стила на тоя строшляк ми харесва мамка му,та даже и нестабилността в завой си има своя чар...........
                      Киро леката ръка

                      Коментар


                        #12
                        Споделен опит с подобна смяна с ВИРГИН ЕКУ няма да ми е излишен ,ще се радвам да чуя мнение на колеги....ако има хора минали по пътя на Сизиф...
                        Киро леката ръка

                        Коментар


                          #13
                          Мотора е същия като при Стило ли? Сменяш екуто и веднага го местиш ето тук>http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=109032
                          "Без сърца, сме просто машини"
                          Toyota Prius 1.5 Hybrid
                          EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

                          Коментар


                            #14
                            Благодаря,но при Доблото там минава един маркуч за въздуха и тази позиция на става,при мене е вертикално под акумулатора - преместен отдавна , преди 6 месеца .....Не помогна....
                            Киро леката ръка

                            Коментар


                              #15
                              Нима няма хора с опит с ВИРГИН ЕКУ ?
                              Киро леката ръка

                              Коментар

                              Working...
                              X