Колата си пали без никакъв проблем на студено и на топло, но на топло не всеки път пали. Когато не иска да запали свети постоянно червената дюза на таблото. Върти като побъркана и никакви признаци за палене, ако я бутна на скорост пали веднага. Другият вариант за палене е като я пробваш на стартер и след около 10-на минути опити и вземе та запали. В последно време започна като не иска да запали да затяга мотора от много аванс. Според мен е датчика на КВ но искам да чуя и някое друго мнение.П.С опитвах да се свържа с МЕС но нещо не иска да се свърже и затова не мога да прочета ако има записана грешка.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Браво 1.2 16v не пали на топло
Collapse
X
-
според мен провери налягането на горивото когато не пали,също преди това уточни дали не пали от искра или от гориво.вариантите са няколко-предпазител на бобината,предпазител на бенз.помпа(окислени)реле на бенз.помпа,релето,което управлява плюса на бобината,регулатор,бензинова помпа.понякога трябва да се задълбочиш няколко часа над дадена кола ,че да и хванеш магариите.
Коментар
-
chaveto написа:Има нещо което по малко умира. От началото го правеше чат пат, сега започва по начесто да го прави и не знам къде ще изгасне пущината. Утре ще кача наново МЕС и ще опитам да се свържа. Кабела съм сигурен, че работи защото онзи ден го пробвах на друг автомобил.Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
Ventura garage
Коментар
-
Бензиновата помпа се чува като дам на контакт, затова я изключвам като проблем. А и проблема най често идва след като е престояла няколко минути след загасването, ако я загасиш и веднага тръгнеш да палиш няма никакъв проблем. Кабела е KKL.... с преход. Мотора затяга точно като на много аванс, както върти и направо спира. Тази пущина май няма датчик на РВ, гледах за кабели и нищо не видях. Затова пък май има два датчика на шайбата на КВ. Онзи ден след като ми направи номера и изкривих малко крачетата на датчика на КВ за да влезе малко под напрежение и засега не е правила номера. Трябва да опитам да се вържа отново за да видя грешката.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар