Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Браво 1.2 16v не пали на топло

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Браво 1.2 16v не пали на топло

    Колата си пали без никакъв проблем на студено и на топло, но на топло не всеки път пали. Когато не иска да запали свети постоянно червената дюза на таблото. Върти като побъркана и никакви признаци за палене, ако я бутна на скорост пали веднага. Другият вариант за палене е като я пробваш на стартер и след около 10-на минути опити и вземе та запали. В последно време започна като не иска да запали да затяга мотора от много аванс. Според мен е датчика на КВ но искам да чуя и някое друго мнение.П.С опитвах да се свържа с МЕС но нещо не иска да се свърже и затова не мога да прочета ако има записана грешка.

    #2
    Ако от датчика на коляновия вал и с бутане няма да запали, прочети грешката после е лесно.
    Fiat Brava 1,2 16V SX и колело

    Коментар


      #3
      Я и провери буксата на датчика на разпредеритерния вал. Търси хлабава връзка.
      Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
      (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
      Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

      Коментар


        #4
        Има нещо което по малко умира. От началото го правеше чат пат, сега започва по начесто да го прави и не знам къде ще изгасне пущината. Утре ще кача наново МЕС и ще опитам да се свържа. Кабела съм сигурен, че работи защото онзи ден го пробвах на друг автомобил.

        Коментар


          #5
          според мен провери налягането на горивото когато не пали,също преди това уточни дали не пали от искра или от гориво.вариантите са няколко-предпазител на бобината,предпазител на бенз.помпа(окислени)реле на бенз.помпа,релето,което управлява плюса на бобината,регулатор,бензинова помпа.понякога трябва да се задълбочиш няколко часа над дадена кола ,че да и хванеш магариите.

          Коментар


            #6
            chaveto написа:
            Има нещо което по малко умира. От началото го правеше чат пат, сега започва по начесто да го прави и не знам къде ще изгасне пущината. Утре ще кача наново МЕС и ще опитам да се свържа. Кабела съм сигурен, че работи защото онзи ден го пробвах на друг автомобил.
            С какъв кабел се опитваш да го закачиш,тази кола е с 1.5.5. и трябва да я закачаш с Вагком,с ЕЛМ няма да стане.Хубаво е да видиш каква е грешката,оттам вече ще се ориентираме,и ще помогнем ако може.Щом ти се струва че затяга като на аванс,може да е проблем с датчика на разпределителния вал.
            Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
            Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
            Ventura garage

            Коментар


              #7
              Бензиновата помпа се чува като дам на контакт, затова я изключвам като проблем. А и проблема най често идва след като е престояла няколко минути след загасването, ако я загасиш и веднага тръгнеш да палиш няма никакъв проблем. Кабела е KKL.... с преход. Мотора затяга точно като на много аванс, както върти и направо спира. Тази пущина май няма датчик на РВ, гледах за кабели и нищо не видях. Затова пък май има два датчика на шайбата на КВ. Онзи ден след като ми направи номера и изкривих малко крачетата на датчика на КВ за да влезе малко под напрежение и засега не е правила номера. Трябва да опитам да се вържа отново за да видя грешката.

              Коментар

              Working...
              X