Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

датчик(реле) бензинова помпа мареа 1.6

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Здравейте момчета, махнах буксата на компа(с мисълта да я почистя) разгледах я, нямаше никакви боклуци или нещо което да и пречи. След като я закачих ми изчезна захранването на 12 краче на релето?! Не знам вие какво мислите но аз си мисля за изпушило еку. Иначе кабелите имат връзка като ги проследя от буксата на релето до буксата за еку-то.Имам едно питане - друго еку ще работи ли с моя контактен ключ?Едит: давах маса на 7-мо краче на релето директно, но пак не стана.Реших да си поиграя малко с мултицета отново и установих, че може би кабелите на пинове 55 и 37 от буксата на еку-то са се съединили, защото и двата кабела ходят на 13 краче в буксата на релето. От аутодата разбрах че 13 и 6 крачета от релето са за бобината и са вързани към 55 и 37 пин към еку, но не знам точно кое с кое е.Мисля си, че е стопила някъде кабел тая кошница....Нека някой по - компетентен по темата да изрази мнение.И друго: преди да дам директно маса на релето, като дам контакт ми излизаше ключето с CODE, което гаснеше след секунди, а сега вече го няма?! Дали не съм изгорял компа?Може би тези куп проблеми които правеше по тоците и сега този окончателен са били причина да не може да се върже комп за диагностика?! Може би просто плаче за нов.

    Коментар


      #17
      кола

      Ако си е оставил без бензин се случва тези неща С друго ECU ще работи ако е комплект с иммото и чипа от ключа или ако е махнат кода на компа Виж да прегорели кабели около това реле
      КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
      Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
      http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

      Коментар


        #18
        Re: кола

        kluchar написа:
        Ако си е оставил без бензин се случва тези неща С друго ECU ще работи ако е комплект с иммото и чипа от ключа или ако е махнат кода на компа Виж да прегорели кабели около това реле
        Не съм я оставял без капка бензин. Вярно, светела ми е лампата но не много дълго време. Затова изключвам това да е причината. Нямам прегорели кабели около релето.. може да са прегорели някъде навътре.. в момента мога да взема комп със ключ, без имобилайзер ще работи ли? Аз в момента нямам. Освен ако иммото не е това ключе с надпис CODE на таблото.Ключар, благодаря за бързия отговор.. а знаеш ли 13 и 6 краче и пинове 55 и 37 кое с кое трябва да има връзка? Мога да прекарам нови кабели но ме притеснява това защо CODE-а вече не ми свети? От какво може да е?

        Коментар


          #19
          кола

          CODE първо търбва да светне и после да изгасне Ако не свети въобще трябва да е махнат кода или нямаш захранване на ECU Ако намериш комплект само със слагането трябва а запали ако инсталацията е наред има за 50 лв Днес щях да идвам до Велинград ама се отложи / имам ECU без CODE/ можеше да пробваме.
          КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
          Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
          http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

          Коментар


            #20
            Fiat_Punto11 написа:
            krachoff написа:
            Гледах, мерих, здрави са. Смених релето.. няма ток в бобината.. мисля си че е някой кабел някъде. Идва едно момче да диагностицира но не можа да се свърже с компа. Програмата му е delphi..
            При Пунтото имах същия проблем . Оказа се ,че компютъра не подава управляваща маса или точно пин 23 които подава сигнал за оборотите на бялото реле на краче 7 не работи. Ако релелето е идентично с това на пунто 1. Подай маса от купето на краче 7 (проследи кабела на краче 7 и го примости с маса) на бялото реле и колата ще ти запали.Или си смени борд компа с нов без емобилайзер ... Като гледам релата са еднакви ... поне на външен вид и по тест ги дават еднакви.Така ,че подай маса на краче 7 виж кабела които отива в релето и му подай маса. Направих сверка в Аутодата . Съмняваме,че ако имаш оборотомер няма да ти работи .Но се пак да видим дали ще запали така.Има начин да се подкара и оборотомера , а може и да си работи дават го ,че е на пин 43 отделен...ОБАЧЕ КАТАЛОЖНИТЕ НОМЕРА СЕ РАЗЛИЧАВАТ НА 2ТЕ РЕЛЕТА ... пък на вид са схема са еднакви ...
            Пробвах и това, пак не става. След тази проба изчезна напрежението на 12краче , един оранжев кабел.Този кабел го проследих и се оказа, че захранва и компа(13 краче) изчезна и лампата на ключа. Направих друга връзка , защото не можах да открия от къде идва оранжевият кабел ( отива в една голяма букса точно зад акумолатора. Някой ако знае от къде идва нека да пише.Като подадох ново напрежение на това 12кр. от релето , след контакт релето включва (чува се цъкане) , но на 4, 5, 6, и 13 краче няма напрежение.А при включено реле от 8 краче (12волта , има ги) трябва да прехвърля на тези - 4, 5, 6, и 13.Релето работи на 100% съм сигурен , защото го пробвах с адаптер и прави връзките като има напрежение между 7 и 12 кр.По едно време се появи късо съединение междъ 5 краче и маса, не знам защо. Видях, че това е за ланда сондата. Намерих нейната букса и я изключих, късото съединение изчезна, но пак няма напрежение на тези крачета - 4,5,6 и 13.Някой може ли да ми каже какво става, че вече тотално се побърках.

            Коментар

            Working...
            X