Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

датчик(реле) бензинова помпа мареа 1.6

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    датчик(реле) бензинова помпа мареа 1.6

    Здравейте колеги.. моята кочина пак сдаде багажа и искам да ви питам знаете ли ккъде мога да си намеря датчик на бензинова помпа? Тази бяла плочка която е под черното капаче точно зад двигателя.. Мерси предварително. Не знам проблема какъв е но е или тази плочка или бобината.

    #2
    Колеги, намерих си такова в мегапартс. Реле се е казвало..Сега имам друг въпрос - какви са симптомите на заминал си компютър? Защото преди да изгасне окончателно мареата гаснеше в движение и нулираше километража...

    Коментар


      #3
      кола

      Някъде по инсталацията имаш проблем Губи ти се тока не е кома Виж леглата на бушоните при двигателя масата от акумулатора към купето-двигателяПри кой прави диагностика
      КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
      Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
      http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

      Коментар


        #4
        кола

        Някъде по инсталацията имаш проблем Губи ти се тока не е кома Виж леглата на бушоните при двигателя масата от акумулатора към купето-двигателяПри кой прави диагностика
        КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
        Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
        http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

        Коментар


          #5
          Не съм правил диагностика. Проблема изникна тази вечер.. утре ще меря, пробвам и диатностика..

          Коментар


            #6
            Колеги, днес нямаше как да ида на диагностика и реших да меря и диагностицирам с мултицета... Стигнах до извода, че е релето на помпата е свършило курса защото като дам на контакт не се чува помпата и втората причина е че в релето ходи ток а след него няма...Бушоните са здрави.

            Коментар


              #7
              кола

              Ако дадеш + директно на помпата дали ще тръгне- за проба Не остава ли нещо да свети като си на контакт CODE -ключето гасне ли .
              КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
              Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
              http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

              Коментар


                #8
                krachoff написа:
                Колеги, днес нямаше как да ида на диагностика ис да меря и диагностицирам с мултицета... Стигнах до извода, че е релето на помпата е свършило курса защото като дам на контакт не се чува помпата и втората причина е че в релето ходи ток а след него няма...Бушоните са здрави.
                аре сега да кажеш кой е бушона за помпата?да си провериш и измиеш клемите и да си провериш акумулатора. Не случайно ти го казвам ядох го същия две седмици
                Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                Коментар


                  #9
                  S_BANKOV написа:
                  krachoff написа:
                  Колеги, днес нямаше как да ида на диагностика ис да меря и диагностицирам с мултицета... Стигнах до извода, че е релето на помпата е свършило курса защото като дам на контакт не се чува помпата и втората причина е че в релето ходи ток а след него няма...Бушоните са здрави.
                  аре сега да кажеш кой е бушона за помпата?да си провериш и измиеш клемите и да си провериш акумулатора. Не случайно ти го казвам ядох го същия две седмици
                  Говорех за двете бушончета под черното капаче зад двг.Kluchar, проблема е и че няма искра на свещите. А ми бяха казали, че през тая кутия минава и тока за бибината.. поръчах вече такава джаджа и утре ще я сменя и пак ще пиша пп. CODE-а гасне 2,3 секунди след като съм дал контакт

                  Коментар


                    #10
                    точно за бушоните под капака става дума.провери ги

                    Коментар


                      #11
                      кола

                      Виж бшните до бялото реле и тези до акумулатора под кутята .
                      КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                      Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                      http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                      Коментар


                        #12
                        Гледах, мерих, здрави са. Смених релето.. няма ток в бобината.. мисля си че е някой кабел някъде. Идва едно момче да диагностицира но не можа да се свърже с компа. Програмата му е delphi..

                        Коментар


                          #13
                          krachoff написа:
                          Гледах, мерих, здрави са. Смених релето.. няма ток в бобината.. мисля си че е някой кабел някъде. Идва едно момче да диагностицира но не можа да се свърже с компа. Програмата му е delphi..
                          При Пунтото имах същия проблем . Оказа се ,че компютъра не подава управляваща маса или точно пин 23 които подава сигнал за оборотите на бялото реле на краче 7 не работи. Ако релелето е идентично с това на пунто 1. Подай маса от купето на краче 7 (проследи кабела на краче 7 и го примости с маса) на бялото реле и колата ще ти запали.Или си смени борд компа с нов без емобилайзер ... Като гледам релата са еднакви ... поне на външен вид и по тест ги дават еднакви.Така ,че подай маса на краче 7 виж кабела които отива в релето и му подай маса. Направих сверка в Аутодата . Съмняваме,че ако имаш оборотомер няма да ти работи .Но се пак да видим дали ще запали така.Има начин да се подкара и оборотомера , а може и да си работи дават го ,че е на пин 43 отделен...ОБАЧЕ КАТАЛОЖНИТЕ НОМЕРА СЕ РАЗЛИЧАВАТ НА 2ТЕ РЕЛЕТА ... пък на вид са схема са еднакви ...
                          Прикачени файлове
                          >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

                          Коментар


                            #14
                            Fiat_Punto11 написа:
                            krachoff написа:
                            Гледах, мерих, здрави са. Смених релето.. няма ток в бобината.. мисля си че е някой кабел някъде. Идва едно момче да диагностицира но не можа да се свърже с компа. Програмата му е delphi..
                            При Пунтото имах същия проблем . Оказа се ,че компютъра не подава управляваща маса или точно пин 23 които подава сигнал за оборотите на бялото реле на краче 7 не работи. Ако релелето е идентично с това на пунто 1. Подай маса от купето на краче 7 (проследи кабела на краче 7 и го примости с маса) на бялото реле и колата ще ти запали.Или си смени борд компа с нов без емобилайзер ... Като гледам релата са еднакви ... поне на външен вид и по тест ги дават еднакви.Така ,че подай маса на краче 7 виж кабела които отива в релето и му подай маса. Направих сверка в Аутодата . Съмняваме,че ако имаш оборотомер няма да ти работи .Но се пак да видим дали ще запали така.Има начин да се подкара и оборотомера , а може и да си работи дават го ,че е на пин 43 отделен...ОБАЧЕ КАТАЛОЖНИТЕ НОМЕРА СЕ РАЗЛИЧАВАТ НА 2ТЕ РЕЛЕТА ... пък на вид са схема са еднакви ...
                            Това определено ще го пробвам..но мисля че трябва да хвърля едно око и на датчика на коляновия вал..

                            Коментар


                              #15
                              махни буксата на еку-то и я виж да не се е окислила или да се е разкопчала при други маниполации

                              Коментар

                              Working...
                              X