Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Сериозен проблем с пунто мк2 1.2 60 кс

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Сериозен проблем с пунто мк2 1.2 60 кс

    Здравейте, приятели! Вчера ми се случи нещо много неприятно. Както си карах изведнъж колата загуби мощност, но все пак ме закара до вкъщи. Преди малко отидох до сервиз, за да се види за какво става дума. Само по погледа на майстора разбрах, че проблема е сериозен. Оказа се, че няма компресия на трети цилиндър... Майстора каза, че трябва да се сваля глава, да се пили, гумички, уплътнения и че най-вероятно някой клапан е заминал. Колата е с газово. Сумата за ремонта както можете да се досетите е доста голяма, каза около 600 лв с работата, иначе колата си вървеше прилично. Миналият месец смених и съединител. Това уточнение го правя, защото не знам до колко си струва такъв ремонт. Дали колата ще стане за нещо или не. Сега се намира в София, за момента няма да казвам в кой сервиз, за да не се сметне като реклама, но попринцип искам мнение за него, защото нямам наблюдения от работата им. Благодаря! Поздрави!

    #2
    Каква е компресията? Свещи, кабели как са?Това, че е изгубила изведнъж мощност и да е от клапан е малко съмнително.Що не я закараш в друг сервиз за второ мнение?Ако пък проблема е там, вземи си друга глава за 100-150 лв., сменяй пред блока и продължавай напред
    "Без сърца, сме просто машини"
    Toyota Prius 1.5 Hybrid
    EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

    Коментар


      #3
      Е най-вероятно са мерили компресия. На мен ми мирише на гарнитура.
      Brava 1.6 EL 16V 103 hps '96 ГИ Фобос

      Коментар


        #4
        Искарай колата от този сервиз Мотора тропа ли необичайно, тресе ли се повече от друг път, отзад излиза ли повече пушек от обикновено,нивото на антифриза намалява ли смени свещите с някои които сигурно работят.
        LANCIA Y10 1.1 Bosch monomotronik AGU Zavoli Голф 3 1.8
        ВАЗ 2101-73г-екс ВАЗ 2101-74г.екс, самара-екс заз 965а екс Опел кадет екс

        Коментар


          #5
          Първо искам да благодаря на всички за бързите отговори! Нещата вече са в развой. Веднага след като пуснах темата се обадих и на майстора, при който по принцип поддържам колата и човека ме успокои, че тези 600 лв са пресилени. Та утре Пунтото ще пътува за Кюстендил. Реално на колата не се знае какво и е докато не се отвори и погледне. За компресията не знам дали са мерили, защото сервиза е от тези модерните, в който те молят учтиво да почакаш някъде далече от автомобила си, в което по принцип няма нищо лошо, ако знаеш, че са коректни хора, което аз не знам. Лошо впечатление ми направи и коментара на някакъв служител на сервиза, който с "леко" задоволство каза, че няма да я бъде... Та... беше ясно, че колата няма да се прави там още тогава! Относно самата кола... мотора тресе, отзад излиза черен дим, който преди го нямаше, при вдигане на оборотите се чува едно потропване, което ме наведе на мисълта, че има някакъв механичен проблем. Все пак се надявах да мина с нещо по леко - разкачен кабел, прецакана свещ, но уви.

          Коментар


            #6
            кола

            И аз съм за смяна на сервиза
            КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
            Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
            http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

            Коментар


              #7
              Колега... нещо подобно ми се случи с реното.Загуби мощност почти изведнъж (на магистралата) ... и на място започна да тресе доста неприятно и да се чува нещо като чукане....Ако я изгася, едвам успявах да я запаля.Оказа се, че е прегоряла гарнитурата между 3-ти и 4-ти цилиндър и си прехвърлят компресията.Така както беше (на 70км от нас) реших да продължа. Успях да я закотвя на 100км/ч да не тресе и я дотътрих до сервиза в който си поддържам колите.отваряне, шляйф, нови гарнитурки и тем подобни + нови свещи = 300лв....Само внимавай с прибирането до Кюстендил, че ако е издухала гарнитура м/у два цилиндъра, се натоварват другите и при мен беше останала на косъм да прегори и между 1-ви и 2-ри... Да не те остави по средата на пътя....Успех!
              Fiat Punto 75 SX - 1995, 4 врати

              Коментар


                #8
                Колега bummer цената, която си посочил определено ми смъкна няколко единици от кръвното, но предстои да видим какво ще стане. При мен загубата на мощност наистина е значителна и колата не може да вдигне повече от 35 км/ч. Въобще идеята да пробвам да тръгна с нея ми се вижда немислима. Обмислих и идеята за теглене с въже, но 100 км май са мноого, при положение че има доста изкачвания, спускания, завой, а отделно трябва да ангажирам и още един човек. Всъщност майсторът, при който отива колата, ме свърза с негов приятел, който има платформа, и той каза, че за 100 лв. ще закара колата до Кюстендил, което е много добра цена на фона на пътна помощ, който взимат 2+ лв. на км, а и ще спести моето ходене до там поне на този етап.

                Коментар


                  #9
                  Шлайфането точно на тази глава в София е 25 лева. Толкова е и гарнитурата. И два-три часа труд пред блока..

                  Коментар


                    #10
                    Провери си първо свещите дали имат искра,симптомите са на изгоряла бубина.
                    ex. punto elx 1.2i
                    Lancia Libra 1.6

                    Коментар


                      #11
                      черният пушек е признак на починал мап сензор,за другото,може само да се гадае

                      Коментар


                        #12
                        duri88 написа:
                        Колега bummer цената, която си посочил определено ми смъкна няколко единици от кръвното, но предстои да видим какво ще стане. При мен загубата на мощност наистина е значителна и колата не може да вдигне повече от 35 км/ч. Въобще идеята да пробвам да тръгна с нея ми се вижда немислима. Обмислих и идеята за теглене с въже, но 100 км май са мноого, при положение че има доста изкачвания, спускания, завой, а отделно трябва да ангажирам и още един човек. Всъщност майсторът, при който отива колата, ме свърза с негов приятел, който има платформа, и той каза, че за 100 лв. ще закара колата до Кюстендил, което е много добра цена на фона на пътна помощ, който взимат 2+ лв. на км, а и ще спести моето ходене до там поне на този етап.
                        За Рено 300 лв. е напълно нормално. Там сваляш мотора за да свалиш колектора, ангренажа и главата. Гарнитурата на Мегана е 50лв. Гаранция е спекла и гарнитурата на клапаните, още 15лв. Масло, антифриз, болтове...
                        Brava 1.6 EL 16V 103 hps '96 ГИ Фобос

                        Коментар

                        Working...
                        X