Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Стило 1.6 не пали ?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    lhristov написа:
    И... какво значи " Имобилайзера си гасне"?
    Ми на контакт светва лампичката с катинарче и си изгасва както обикновено.
    Карал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
    И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150
    .

    Коментар


      #17
      Свещите мокри ли са?Пробвай да я запалиш без филтър. Откачи маркуча към дросела и така върти.Въобще огледай отново всички въздушни пътища и маркучи.
      A20DTH ЖТД ама не баш
      1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
      Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

      Коментар


        #18
        При единият от опитите свещите бяха мокри, след това вече не но пък слагам изчистена свещ и след опит за палене я вадя и тя е черна,чистя слагам пак се пробвам да запаля, вадя и те пак черни,което ми говори за преобогатяване.После след работа ще я закача с меса и ще нулирам квото мога, както се казва всичко под ножа.П.пПробвах и с други свещи, същата работа.
        Карал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
        И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150
        .

        Коментар


          #19
          Само искам да те посъветвам да не я мъчиш със слаб акумулатор,защото ниския волтаж много прецаква компа.Имах същия проблем много време с разликата,че на мен ми отчиташе грешка в имобилайзера,която не съществуваше,но от нерви я мъчих АБ падна компа започна да се рестартира на 2 минути и само дето не го стопих.От втория път не запали ли не я мъчи,а продължавай да търсиш проблема.
          Fiat Stilo 1.6 16V (5 dr) (103 Hp)

          Коментар


            #20
            cs_aleksandar написа:
            При единият от опитите свещите бяха мокри, след това вече не но пък слагам изчистена свещ и след опит за палене я вадя и тя е черна,чистя слагам пак се пробвам да запаля, вадя и те пак черни,което ми говори за преобогатяване.После след работа ще я закача с меса и ще нулирам квото мога, както се казва всичко под ножа.П.пПробвах и с други свещи, същата работа.
            Преди 3 дни смених ламбда сонда,колата не държеше обороти,гаснеше,отзад хвърляше пушек все едно я карам на въглища и свещите ми бяха черни.Сондата беше забила на ниски показатели и все лъжеше компа,че сместа е бедна (карам с 100 октана) а той съответно давеше двигателя с бензин.Възможно е абсолютно да е отказала и да къпе мотора с гориво.Пробвай да я откачиш да видиш дали ще има разлика или да я сложиш на кола която пали и да и проследиш показателите.
            Fiat Stilo 1.6 16V (5 dr) (103 Hp)

            Коментар


              #21
              Сашо, пробвали да ми се обадиш? При мен се случи още един път. Бензиновата е проблема при мен. когато не иска да пали, се чува само "цък", а когато запали "бжжжжжж цък".
              ФИАТ- Пътят е само формалност
              ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
              -----------------------------------------------------
              FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)

              Коментар


                #22
                cs_aleksandar написа:
                При единият от опитите свещите бяха мокри, след това вече не но пък слагам изчистена свещ и след опит за палене я вадя и тя е черна,чистя слагам пак се пробвам да запаля, вадя и те пак черни,което ми говори за преобогатяване.После след работа ще я закача с меса и ще нулирам квото мога, както се казва всичко под ножа.П.пПробвах и с други свещи, същата работа.
                Или няма въздух. Примерно си забравил парцал, който е засмукан. Виждал съм го това. За това ми беше и коментара да разкараш целия въздушен тракт и да пробваш да запалиш директно на дросел, без филтър.
                A20DTH ЖТД ама не баш
                1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                Коментар


                  #23
                  Парцали не съм слагал,пробвах и без въздуховода, акумулатори имам 2 ,не я мъча без ток,на клипа беше изключение от нерви,а и зарядно имам.След малко се прибирам и ще и разгоня фамилията.П.пГрешки никакви Пак проверявах като въртя дали има искра, има ! и гориво си пуска. Правих тестове на бубините и на инжекторите, бодито си разпознава ключовете (пробвах и с 2-та ). Сега ми направи впечатление че като въртях в началото все едно нямаше компресия ( явно повдигачите са се източили ) и след малко въртене смени звука и започна да се опитва да пали и пак се стигна до момента на клипа. За утре съм замислил да пусна по малко масло в цилиндрите за да вдигна компресията знам ли, не си го обяснявам.А вариант за бутане в момента няма :/
                  Карал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
                  И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150
                  .

                  Коментар


                    #24
                    Другото което ми идва наум е ниско налягане на горивото ,и тогава симптомите са подобни. Също така гледам че при палене оборотомера не мръдва,може и да съм в грешка ,но това при мен не е така (аз съм с Мареа 1,6 ) Може да имаш проблем с датчик колянов вал без да имаш записана грешка.

                    Коментар


                      #25
                      cs_aleksandar написа:
                      Парцали не съм слагал,пробвах и без въздуховода, акумулатори имам 2 ,не я мъча без ток,на клипа беше изключение от нерви,а и зарядно имам.След малко се прибирам и ще и разгоня фамилията.П.пГрешки никакви Пак проверявах като въртя дали има искра, има ! и гориво си пуска. Правих тестове на бубините и на инжекторите, бодито си разпознава ключовете (пробвах и с 2-та ). Сега ми направи впечатление че като въртях в началото все едно нямаше компресия ( явно повдигачите са се източили ) и след малко въртене смени звука и започна да се опитва да пали и пак се стигна до момента на клипа. За утре съм замислил да пусна по малко масло в цилиндрите за да вдигна компресията знам ли, не си го обяснявам.А вариант за бутане в момента няма :/
                      Саше, а ангренажа там ли е?
                      Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                      (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                      Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                      Коментар


                        #26
                        Малко развитие Взе че запали с газ за запалки а преди това то не бяха стартови спрейове дезодоранти и т.н и днес и дадох последен шанс преди да се обадя на платформата,реших да пръсна с газ за запалки и тя запали, след това палеше от четвърт и на газ и на бензин Каткто винаги има едно "АМА" еми свети ми лапата за маслото , свалих датчика за маслото и го промих с ВД40 ама нищо не стана свети си утре ще мина да взема нов датчик и да го сложа.
                        Карал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
                        И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150
                        .

                        Коментар


                          #27
                          Днес е деня Саше, и аз днес я подкарах най накрая
                          Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                          (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                          Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                          Коментар


                            #28
                            S_BANKOV написа:
                            Днес е деня Саше, и аз днес я подкарах най накрая
                            какво и беше?
                            ФИАТ- Пътят е само формалност
                            ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
                            -----------------------------------------------------
                            FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)

                            Коментар


                              #29
                              Скапани клеми акумулатор първокласник и най вече прекалено много мозак водещ до две смъкмания на помпа и проверка на цялата инсталация
                              Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                              (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                              Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                              Коментар


                                #30
                                S_BANKOV написа:
                                Скапани клеми акумулатор първокласник и най вече прекалено много мозак водещ до две смъкмания на помпа и проверка на цялата инсталация
                                Аз що разбрах, че върти и не пали. Моите клеми, като се прецакаха и почна в движение да цъка някво реле зад волана и цялат аинсталация се побъркваше. Свалям джама и фаровете гаснеха. Гасиш колата, въртиш и няма никой. Ни звук ни картина. Поне не ти е излязло скъпо
                                ФИАТ- Пътят е само формалност
                                ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
                                -----------------------------------------------------
                                FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)

                                Коментар

                                Working...
                                X