Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Браво 1.4 12 V НЕ ПАЛИ !

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Браво 1.4 12 V НЕ ПАЛИ !

    Привет колеги! Проблемът ми е следният - преди 1 седмица смених главата на Бравото ( 1.4 12V - обичайният проблем за тях - разпределителният вал ) . И кара 1 ден и след това няма палене нито със бутане нито с теглене . Закарах го във 1 сервиз 2 дена седя и ми казаха че немогат да го оправят . Вчера го закарах във друг и преди малко отидох и човека ми каза че най - вероятно е датчика на коляновият вал и ще го види утре че имаше много други коли днеска . Някакви други предположения ??? 96 година накрая е колата
    Fiat Bravo 1.4 12V

    #2
    Re: Браво 1.4 12 V НЕ ПАЛИ !

    Minimalato написа:
    Привет колеги! Проблемът ми е следният - преди 1 седмица смених главата на Бравото ( 1.4 12V - обичайният проблем за тях - разпределителният вал ) . И кара 1 ден и след това няма палене нито със бутане нито с теглене . Закарах го във 1 сервиз 2 дена седя и ми казаха че немогат да го оправят . Вчера го закарах във друг и преди малко отидох и човека ми каза че най - вероятно е датчика на коляновият вал и ще го види утре че имаше много други коли днеска . Някакви други предположения ??? 96 година накрая е колата
    Е виж кво няма де ... или искра или гориво ... за да не пали ... Тряа се тръгне от някъде
    >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

    Коментар


      #3
      Има гориво и кабелите и свещите са нови и от първият сервиз казаха че и на бобината нищо и няма
      Fiat Bravo 1.4 12V

      Коментар


        #4
        И след като замериха не стига ток до свещите
        Fiat Bravo 1.4 12V

        Коментар


          #5
          Не си писал газ има ли, явно не. При мен беше така на бензин, ток има, гориво идваше от помпата - смених дюзата и се оправи - запекла. Тоя датчик преди да сдаде багажа се разбира, започва да не пали на топъл мотор, но пък може и дал фира от веднъж, виж да не е зацапан нещо като са пипали. ПП Мда и ся чак прочетох че нямаш ток на свещите ....
          Fiat Brava 1.4/12v (96).... ммм бордо !
          Citroen Berlingo 1.4/8v (04)

          Коментар


            #6
            Има газ колега и нито на бензин иска да пали нито на газ и всичко стана изведнъж след като сменихме главата 1 ден си палеше и работеше без проблеми и на другият ден сутринта си запали и наобяд от 20-ят път сигурно запали едва едва и от тогава като е изгасих и край няма палене . Ще видим утре като ида до сервиза да видим какво става
            Fiat Bravo 1.4 12V

            Коментар


              #7
              имаш една черна кутия с два болта до левия ботуш на амортисьора.развий болтовете и погледни отдолу имаш реле и предпазител за бобината

              Коментар


                #8
                Има и някакъв вариант да не са набили добре някой куплунг при сглобяването и той да се е извадил, например на датчика на коляновия вал, малко на скришно място се пада, под колектора.
                FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
                Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

                Коментар


                  #9
                  За съжаление и във вторият сервиз не е оправиха :D Днес е задърпахме колата до нас и един приятел имал познат който се занимавал само със електроники и утре ще дойде направо със компютър да го закача и да видим дали ще стане нещо. А относно за датчика на коляновият вал не се намира някъде от ляво ( като застанеш пред двигателя ) защото така ми казаха
                  Fiat Bravo 1.4 12V

                  Коментар


                    #10
                    Датчика на коляновия вал е отзадна маховика. От него отива едно кабелче в букса и от тая букса нагоре към компютъра, т.е. търси го от компютъра надолу. А случайно да сте бутали нещо под шофьорската седалка? Да не сте натиснали бутона под нея?
                    Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

                    Коментар


                      #11
                      Тоя един ден колко я карахте? Как зацепихте ангренажа? Провери всички вакум маркучи, дето се откачат и закачат по дрогела и регулатора.
                      Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                      (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                      Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                      Коментар


                        #12
                        Значи който си разбира - РАЗБИРА ! Дойде днеска този човек и веднага забеляза че ключът свети на таблото и на контакт би трябвало да светне и да изгасне а моят постоянно свети и ми каза да пробвам със кафеникаво-червеният ключ (той се водел главен) и ако не запали с него (което стана) значи имобилайзерът е отишъл впоследствие и компютърът . И сега процедурата е или втора ръка компютър , имобилайзер и други ключове или преправяне на моя си компютър и премахване на имобилайзера . И се чудя кое да направя ама ми казаха че по добре моят компютър да си оправя защото тоя втората ръка не се знае колко ще изкара . Но въпроса във парите е двойно - да преправят моят искат 150 лева а втора ръка всичко е 70
                        Fiat Bravo 1.4 12V

                        Коментар


                          #13
                          Колега не че нещо ама трябваше да започнеш че ти свети ключа на таблото, или поне да споменеш за това. Пробвахте ли първо да пръснете с контактен спрей под кората на волана там мисля имаше врътки към имобилайзера, преди да се хвърляш да сменяш ? Преди да сменяш там по главата имал ли си проблем с него , нз защо продължавам да си мисля че някой си е оставил ръцете като са ти пипали по мотора.
                          Fiat Brava 1.4/12v (96).... ммм бордо !
                          Citroen Berlingo 1.4/8v (04)

                          Коментар


                            #14
                            кола

                            Нещо по токовете си объркал след смяната виж буксата на компютъра масата на двигателя ,,Да не си е въртял да палиш и на акумулатора е паднал тока тогава може да ти светне CODE - ключето
                            КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                            Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                            http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                            Коментар


                              #15
                              Ами колега честно да ти кажа тоя ключ ама изобщо не съм го забелязал Yellow_Flash_Colorz_PDT_37 . Иначе не съм имал проблем преди смяната на главата
                              Fiat Bravo 1.4 12V

                              Коментар

                              Working...
                              X