Привет колеги! Проблемът ми е следният - преди 1 седмица смених главата на Бравото ( 1.4 12V - обичайният проблем за тях - разпределителният вал ) . И кара 1 ден и след това няма палене нито със бутане нито с теглене . Закарах го във 1 сервиз 2 дена седя и ми казаха че немогат да го оправят . Вчера го закарах във друг и преди малко отидох и човека ми каза че най - вероятно е датчика на коляновият вал и ще го види утре че имаше много други коли днеска . Някакви други предположения ??? 96 година накрая е колата
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Браво 1.4 12 V НЕ ПАЛИ !
Collapse
X
-
Re: Браво 1.4 12 V НЕ ПАЛИ !
Minimalato написа:Привет колеги! Проблемът ми е следният - преди 1 седмица смених главата на Бравото ( 1.4 12V - обичайният проблем за тях - разпределителният вал ) . И кара 1 ден и след това няма палене нито със бутане нито с теглене . Закарах го във 1 сервиз 2 дена седя и ми казаха че немогат да го оправят . Вчера го закарах във друг и преди малко отидох и човека ми каза че най - вероятно е датчика на коляновият вал и ще го види утре че имаше много други коли днеска . Някакви други предположения ??? 96 година накрая е колата>>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->
-
Не си писал газ има ли, явно не. При мен беше така на бензин, ток има, гориво идваше от помпата - смених дюзата и се оправи - запекла. Тоя датчик преди да сдаде багажа се разбира, започва да не пали на топъл мотор, но пък може и дал фира от веднъж, виж да не е зацапан нещо като са пипали. ПП Мда и ся чак прочетох че нямаш ток на свещите ....Fiat Brava 1.4/12v (96).... ммм бордо !
Citroen Berlingo 1.4/8v (04)
Коментар
-
Има газ колега и нито на бензин иска да пали нито на газ и всичко стана изведнъж след като сменихме главата 1 ден си палеше и работеше без проблеми и на другият ден сутринта си запали и наобяд от 20-ят път сигурно запали едва едва и от тогава като е изгасих и край няма палене . Ще видим утре като ида до сервиза да видим какво ставаFiat Bravo 1.4 12V
Коментар
-
Има и някакъв вариант да не са набили добре някой куплунг при сглобяването и той да се е извадил, например на датчика на коляновия вал, малко на скришно място се пада, под колектора.FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Коментар
-
За съжаление и във вторият сервиз не е оправиха :D Днес е задърпахме колата до нас и един приятел имал познат който се занимавал само със електроники и утре ще дойде направо със компютър да го закача и да видим дали ще стане нещо. А относно за датчика на коляновият вал не се намира някъде от ляво ( като застанеш пред двигателя ) защото така ми казахаFiat Bravo 1.4 12V
Коментар
-
Значи който си разбира - РАЗБИРА ! Дойде днеска този човек и веднага забеляза че ключът свети на таблото и на контакт би трябвало да светне и да изгасне а моят постоянно свети и ми каза да пробвам със кафеникаво-червеният ключ (той се водел главен) и ако не запали с него (което стана) значи имобилайзерът е отишъл впоследствие и компютърът . И сега процедурата е или втора ръка компютър , имобилайзер и други ключове или преправяне на моя си компютър и премахване на имобилайзера . И се чудя кое да направя ама ми казаха че по добре моят компютър да си оправя защото тоя втората ръка не се знае колко ще изкара . Но въпроса във парите е двойно - да преправят моят искат 150 лева а втора ръка всичко е 70Fiat Bravo 1.4 12V
Коментар
-
Колега не че нещо ама трябваше да започнеш че ти свети ключа на таблото, или поне да споменеш за това. Пробвахте ли първо да пръснете с контактен спрей под кората на волана там мисля имаше врътки към имобилайзера, преди да се хвърляш да сменяш ? Преди да сменяш там по главата имал ли си проблем с него , нз защо продължавам да си мисля че някой си е оставил ръцете като са ти пипали по мотора.
Fiat Brava 1.4/12v (96).... ммм бордо !
Citroen Berlingo 1.4/8v (04)
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар