Преди три години направих по същата причина основен ремонт на мотора.Сега да взема един втора ръка мотор и да направя основен ремонт - ще имам един резерва и то след основен ремонт.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
фиат пунто 1.8хгт колянов вал
Collapse
X
-
ivel написа:пичове,не говорете глупости.как ще изкарате коляновия вал ,без да махнете маховика.т.е всичко става на смъкнат мотор(останалото е мазохизъм).и на мен не ми задавайте такива подигравателни въпроси от къде излизал коляновия вал,не,че нещо,ама доста съм смъкнал и много добре знам от къде излизаКара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
didich написа:OpenGL написа:Нали някой беше казал, че на 1.8 валовете и лагерите били от кашкавал и затова всичките са разхлопани.
1.9 JTD 110hp
Ex: Fiat Marea 1,8 16v 97г. LPGi
Коментар
-
Ми незнам кой е по здрав, то и аз правих ремонт на моя 1,8 по същата причина, но сега след като го карам само с 5В40 за момента нямам проблеми, като маслото го сменям на 7000-8000км, ако при тази експлоатация пак се окотят лагерите със сигурност ще съм на мнение, че 1,8-цата яде лагери за добро утро и че трябва да се сменят заедно с маслотоpunto HGT
Коментар
-
didich написа:Ми незнам кой е по здрав, то и аз правих ремонт на моя 1,8 по същата причина, но сега след като го карам само с 5В40 за момента нямам проблеми, като маслото го сменям на 7000-8000км, ако при тази експлоатация пак се окотят лагерите със сигурност ще съм на мнение, че 1,8-цата яде лагери за добро утро и че трябва да се сменят заедно с маслотоФиат Мареа 1,8 16В, 1999г
Коментар
-
alvanovo написа:didich написа:Ми незнам кой е по здрав, то и аз правих ремонт на моя 1,8 по същата причина, но сега след като го карам само с 5В40 за момента нямам проблеми, като маслото го сменям на 7000-8000км, ако при тази експлоатация пак се окотят лагерите със сигурност ще съм на мнение, че 1,8-цата яде лагери за добро утро и че трябва да се сменят заедно с маслотоpunto HGT
Коментар
-
същия проблем със същия мотор на ’’новата’’ ми барчета но лагера беше завлечен.не се занимавай с разглабяне на мотора и неговия ремонт защото ще ти излезе 2-пъти по скъпо от това да вземеш друг работещ.аз 2 седмици търсих из нета и накрая взех мотор от фиат купе със сменени нов вариатор сегменти биелни лагери шлайф на глава препасване на клапани нови гумички нова водна помпа и нов термостат и още един куп части по него за 360лв.но щом още не е блокирал пробвай със смяна на биелни лагери.fiat bravo 1.6 16v gt
fiat marea 1.9 8v jtd
fiat punto 1.7 td
fiat marea 1.6 16v
Коментар
-
didich написа:alvanovo написа:didich написа:Ми незнам кой е по здрав, то и аз правих ремонт на моя 1,8 по същата причина, но сега след като го карам само с 5В40 за момента нямам проблеми, като маслото го сменям на 7000-8000км, ако при тази експлоатация пак се окотят лагерите със сигурност ще съм на мнение, че 1,8-цата яде лагери за добро утро и че трябва да се сменят заедно с маслотоФиат Мареа 1,8 16В, 1999г
Коментар
-
alvanovo написа:didich написа:Ми незнам кой е по здрав, то и аз правих ремонт на моя 1,8 по същата причина, но сега след като го карам само с 5В40 за момента нямам проблеми, като маслото го сменям на 7000-8000км, ако при тази експлоатация пак се окотят лагерите със сигурност ще съм на мнение, че 1,8-цата яде лагери за добро утро и че трябва да се сменят заедно с маслотоКара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар