Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

фиат пунто 1.8хгт колянов вал

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Преди три години направих по същата причина основен ремонт на мотора.Сега да взема един втора ръка мотор и да направя основен ремонт - ще имам един резерва и то след основен ремонт.
    Фиат Мареа 1,8 16В, 1999г

    Коментар


      #17
      ivel написа:
      пичове,не говорете глупости.как ще изкарате коляновия вал ,без да махнете маховика.т.е всичко става на смъкнат мотор(останалото е мазохизъм).и на мен не ми задавайте такива подигравателни въпроси от къде излизал коляновия вал,не,че нещо,ама доста съм смъкнал и много добре знам от къде излиза
      Е тъй де, нали това съм написъл излиза отдоле ама го обръша като го свалиш и си работиш нормално
      Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
      (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
      Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

      Коментар


        #18
        Нали някой беше казал, че на 1.8 валовете и лагерите били от кашкавал и затова всичките са разхлопани.

        1.9 JTD 110hp
        Ex: Fiat Marea 1,8 16v 97г. LPGi

        Коментар


          #19
          От долу можеш само да видиш основните шийки и да смениш само биелни лагери
          LANCIA Y10 1.1 Bosch monomotronik AGU Zavoli Голф 3 1.8
          ВАЗ 2101-73г-екс ВАЗ 2101-74г.екс, самара-екс заз 965а екс Опел кадет екс

          Коментар


            #20
            OpenGL написа:
            Нали някой беше казал, че на 1.8 валовете и лагерите били от кашкавал и затова всичките са разхлопани.
            Разхлопват се от калпаво масло, остави и твоя мотор без мазане да видиш дали няма и ти да хвърлиш лагери
            punto HGT

            Коментар


              #21
              всичко е от маслото,сменя ли се редовно лагерите стискат много.виждал съм какво ли не.пасат 4 на около 300к 1,8 бензин със лагери тотална щета и пасат 4 1,9тди на 1милион и 70к,в прекрасно здраве,но и редовно обслужвано,като мотора не е отварян.така,че всичко е от грижите за мотора

              Коментар


                #22
                didich написа:
                OpenGL написа:
                Нали някой беше казал, че на 1.8 валовете и лагерите били от кашкавал и затова всичките са разхлопани.
                Разхлопват се от калпаво масло, остави и твоя мотор без мазане да видиш дали няма и ти да хвърлиш лагери
                Да, така е колега. Но понеже 1.6/16v и дизелите по-малко страдат от лагери (такова мнение битува из форума), то едва ли само на 1.8/16v маслото не се сменя навреме. Подозирам, че преобладаващото мнението във форума по този въпрос не е обективно, но не мога да го докажа. По принцип повече се чува гласа на мнозинството, а всеки си хвали своето.

                1.9 JTD 110hp
                Ex: Fiat Marea 1,8 16v 97г. LPGi

                Коментар


                  #23
                  Ми незнам кой е по здрав, то и аз правих ремонт на моя 1,8 по същата причина, но сега след като го карам само с 5В40 за момента нямам проблеми, като маслото го сменям на 7000-8000км, ако при тази експлоатация пак се окотят лагерите със сигурност ще съм на мнение, че 1,8-цата яде лагери за добро утро и че трябва да се сменят заедно с маслото
                  punto HGT

                  Коментар


                    #24
                    1.6 и дизелите са една идея по-масови, за това така ви се струва.Мотор, кат мотор :/
                    "Без сърца, сме просто машини"
                    Toyota Prius 1.5 Hybrid
                    EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

                    Коментар


                      #25
                      didich написа:
                      Ми незнам кой е по здрав, то и аз правих ремонт на моя 1,8 по същата причина, но сега след като го карам само с 5В40 за момента нямам проблеми, като маслото го сменям на 7000-8000км, ако при тази експлоатация пак се окотят лагерите със сигурност ще съм на мнение, че 1,8-цата яде лагери за добро утро и че трябва да се сменят заедно с маслото
                      Взех да се замислям дали не е така.Има ли във форума някой, който да не е правил основен ремонт при минати над 50 000 км???
                      Фиат Мареа 1,8 16В, 1999г

                      Коментар


                        #26
                        alvanovo написа:
                        didich написа:
                        Ми незнам кой е по здрав, то и аз правих ремонт на моя 1,8 по същата причина, но сега след като го карам само с 5В40 за момента нямам проблеми, като маслото го сменям на 7000-8000км, ако при тази експлоатация пак се окотят лагерите със сигурност ще съм на мнение, че 1,8-цата яде лагери за добро утро и че трябва да се сменят заедно с маслото
                        Взех да се замислям дали не е така.Има ли във форума някой, който да не е правил основен ремонт при минати над 50 000 км???
                        На мойта минах 40 000км преди да изтропа, като я купих на 134 000км по километраж, но дали това са и реалните километри незнам, все пак я купих 2008 г., тогава колата беше само на 8 години, сега кара 15-та.От основния ремонт съм минал може би към 15 000км, ако колата е още при мен като врътна над 50 000км ще пиша
                        punto HGT

                        Коментар


                          #27
                          същия проблем със същия мотор на ’’новата’’ ми барчета но лагера беше завлечен.не се занимавай с разглабяне на мотора и неговия ремонт защото ще ти излезе 2-пъти по скъпо от това да вземеш друг работещ.аз 2 седмици търсих из нета и накрая взех мотор от фиат купе със сменени нов вариатор сегменти биелни лагери шлайф на глава препасване на клапани нови гумички нова водна помпа и нов термостат и още един куп части по него за 360лв.но щом още не е блокирал пробвай със смяна на биелни лагери.
                          fiat bravo 1.6 16v gt
                          fiat marea 1.9 8v jtd
                          fiat punto 1.7 td
                          fiat marea 1.6 16v

                          Коментар


                            #28
                            OpenGL написа:
                            Нали някой беше казал, че на 1.8 валовете и лагерите били от кашкавал и затова всичките са разхлопани.
                            На 250км мигаше лампата на маслото понейе имам лепенка на картера спрях да видя и чух това чукане .Много разбирачи а никой не ме попита как е дошло това чукане

                            Коментар


                              #29
                              didich написа:
                              alvanovo написа:
                              didich написа:
                              Ми незнам кой е по здрав, то и аз правих ремонт на моя 1,8 по същата причина, но сега след като го карам само с 5В40 за момента нямам проблеми, като маслото го сменям на 7000-8000км, ако при тази експлоатация пак се окотят лагерите със сигурност ще съм на мнение, че 1,8-цата яде лагери за добро утро и че трябва да се сменят заедно с маслото
                              Взех да се замислям дали не е така.Има ли във форума някой, който да не е правил основен ремонт при минати над 50 000 км???
                              На мойта минах 40 000км преди да изтропа, като я купих на 134 000км по километраж, но дали това са и реалните километри незнам, все пак я купих 2008 г., тогава колата беше само на 8 години, сега кара 15-та.От основния ремонт съм минал може би към 15 000км, ако колата е още при мен като врътна над 50 000км ще пиша
                              аз моята я имам от 2007г и беше на 8гпреди да изтропа съм минал към 100 000 кмот тогава още 40 000 км
                              Фиат Мареа 1,8 16В, 1999г

                              Коментар


                                #30
                                alvanovo написа:
                                didich написа:
                                Ми незнам кой е по здрав, то и аз правих ремонт на моя 1,8 по същата причина, но сега след като го карам само с 5В40 за момента нямам проблеми, като маслото го сменям на 7000-8000км, ако при тази експлоатация пак се окотят лагерите със сигурност ще съм на мнение, че 1,8-цата яде лагери за добро утро и че трябва да се сменят заедно с маслото
                                Взех да се замислям дали не е така.Има ли във форума някой, който да не е правил основен ремонт при минати над 50 000 км???
                                170х.км. без никакви проблеми по мотора, това обаче е след козметиката
                                Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                                (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                                Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                                Коментар

                                Working...
                                X