Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Fiat Bravo 1.6 16v - търси се проблемът...

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Fiat Bravo 1.6 16v - търси се проблемът...

    Така, здравейте колеги. Накратко - взех едно браво (98г) с което да джиткам известно време, след като един идиот ме сгъна тотално на едни светофар. Колата е с обикновена газова, но проблемът който има е също и на бензин. Паля колата ... докато е студена държи 1000-1100 оборота..тръгвам всичко е 6 ... но загрее ли оборотите падат на около 700-800 и колата не работи равномерно. При отнемане на газта и вкл. на свободна колата драстично губи обороти до 300-400-500 и аха аха да угасне и се вдигат до "нормалните" 700-800 оборота. Това е в 50% от случаите ... в другите 50% колата си гасне. Както казах на студен двигател няма проблеми пали нормално но на загрял двигател... паля и веднага гасне... паля и гасне ... и така 2-3 пъти докато не реши, че ще задържи оборотите и няма да угасне. Имам познат майстор, на който я закарах преди 2-3 дни заедно със колекторите от старата кола (бащата ги беше свалил направо целите нз и аз защо) сменил е кабели, свещи (всичко работещо от старата) стъпков мотор,още някакви датчици покрай тия колектори (не съм много по двигателите), сложил е нов въздушен филтър, тъй като тотално нямаше просто беше "запушено" с някво фолио като са слагали обикновената газова идея си нямам защо. И така проблема си остава... няма никакво подобрение. Само да уточня , че колата е късала агренаж и е правена главата уж пак мой познат я гледа и каза че са добре нещата. Може ли агренажа да не е зацепен правилно и от това да идват тези проблеми... или да смуче въздух от някъде... идеи всякакви приемам за да се търси този досаден проблем. Четейки написаното се надявам, че не само аз си разбирам кво съм искал да кажа.Благодаря предварително на всички отзовали се.п.с. Някой знае ли къде в Стара Загора мога да мина Елкон и дали ще има полза от това ?

    #2
    Аз бих пробвал с друга бобина.
    Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2005 Fulcrum

    Коментар


      #3
      По-скоро е прецакана адаптацията на стъпковия мотор, но не съм сигурен дали при колите от тези години го имаше тоя номер...Каква е газовата?
      "Без сърца, сме просто машини"
      Toyota Prius 1.5 Hybrid
      EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

      Коментар


        #4
        Идея си нямам каква е.... един Бог знае...

        Коментар


          #5
          И на газ и бензин ли ги прави? За толкова време с фиати 3 пъти съм имал някакви проблеми, 3 неща ми минават през ум- стъпков мотор, казваш, че сте го сменяли, бобини смених и веднага се оправи, както и веднъж датчика на коляновия вал.
          Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2005 Fulcrum

          Коментар


            #6
            Да.. и на двете горива.. В случая се опитвам да я оправя на бензин,... и тогава да я карам на газаджия да я настрои,защото предишният ... "собственик" отвивал завивал... сам си я е правил настройката.

            Коментар


              #7
              Закачи я на диагностика и виж дали има опция за самоадаптация.Ако я има, при положение, че сте сменили стъпковия, е съвсем нормално поведението.
              "Без сърца, сме просто машини"
              Toyota Prius 1.5 Hybrid
              EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

              Коментар


                #8
                Стъпковият мотор го сменихме УЖ че може той да е проблемен. Преди да го сменим него проблема все още си беше на лице т.е. не се е появил СЛЕД смяната на моторчето..

                Коментар


                  #9
                  Може да се е омазал от газта.
                  "Без сърца, сме просто машини"
                  Toyota Prius 1.5 Hybrid
                  EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

                  Коментар


                    #10
                    Първо - ако се е омазал от газта - решение ? Второ - Как да проверя дали смуче въздух ?

                    Коментар


                      #11
                      Провери след дебитомера и дросела, за евентуално смучене на въздух, като например маслени пари, спукани въздухопроводи, откачени маркучи и такива неща.
                      Fiat Punto`04 1.2 60hp.
                      Renault Kangoo 1.9 DTI 80hp.
                      ex: FIAT Marea Weekend 1.8 16v ELX; FIAT Brava TD100 SX.

                      Коментар


                        #12
                        То дебитомер няма, а дросела е направо на колекторите.Според мен е от адаптацията, ако няма адаптация, нямам идея.
                        "Без сърца, сме просто машини"
                        Toyota Prius 1.5 Hybrid
                        EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

                        Коментар


                          #13
                          Моля да ми бъде обяснено като на малоумник.... тази адаптация..... как да я "променя" ?п.с. извинявам се за невежеството си !

                          Коментар


                            #14
                            EuforiaSC написа:
                            Моля да ми бъде обяснено като на малоумник.... тази адаптация..... как да я "променя" ?п.с. извинявам се за невежеството си !
                            Става с Мулти ЕКУ скан, кабел и лаптоп най общо казано. Гледам си от Стара Загора.Тия неща ги имам и мога да ти помогна дотолкова, доколкото да я закачим и прочетем грешките и направим адаптацията. Ако има грешки ще ги качим тука, за да може разбиращите колеги да дадат насоки, тъй като нямам големи познания в диагностиката на автомобили.Ако решиш пиши ми на лично да ти дам тел. да се разберем къде да дойдеш.
                            Opel Astra J B14NET LPG / Daihatsu Terios
                            Chevrolet Aveo

                            Коментар


                              #15
                              Айде сега да помислим що не ти стига въдха? 1. Гъба или отрязана бутилка? 2. Мръсен дросел и дренажи? 3. Въздушен филтър?Когато е студена няма проблем зашото дросела стой отворен и влиза въздух, обаче после пластината го затваря и трябва да се храни от байпаса на стъпковото моторче.
                              Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                              (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                              Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                              Коментар

                              Working...
                              X