Така, здравейте колеги. Накратко - взех едно браво (98г) с което да джиткам известно време, след като един идиот ме сгъна тотално на едни светофар. Колата е с обикновена газова, но проблемът който има е също и на бензин. Паля колата ... докато е студена държи 1000-1100 оборота..тръгвам всичко е 6 ... но загрее ли оборотите падат на около 700-800 и колата не работи равномерно. При отнемане на газта и вкл. на свободна колата драстично губи обороти до 300-400-500 и аха аха да угасне и се вдигат до "нормалните" 700-800 оборота. Това е в 50% от случаите ... в другите 50% колата си гасне. Както казах на студен двигател няма проблеми пали нормално но на загрял двигател... паля и веднага гасне... паля и гасне ... и така 2-3 пъти докато не реши, че ще задържи оборотите и няма да угасне. Имам познат майстор, на който я закарах преди 2-3 дни заедно със колекторите от старата кола (бащата ги беше свалил направо целите нз и аз защо) сменил е кабели, свещи (всичко работещо от старата) стъпков мотор,още някакви датчици покрай тия колектори (не съм много по двигателите), сложил е нов въздушен филтър, тъй като тотално нямаше просто беше "запушено" с някво фолио като са слагали обикновената газова идея си нямам защо. И така проблема си остава... няма никакво подобрение. Само да уточня , че колата е късала агренаж и е правена главата уж пак мой познат я гледа и каза че са добре нещата. Може ли агренажа да не е зацепен правилно и от това да идват тези проблеми... или да смуче въздух от някъде... идеи всякакви приемам за да се търси този досаден проблем. Четейки написаното се надявам, че не само аз си разбирам кво съм искал да кажа.Благодаря предварително на всички отзовали се.п.с. Някой знае ли къде в Стара Загора мога да мина Елкон и дали ще има полза от това ?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Fiat Bravo 1.6 16v - търси се проблемът...
Collapse
X
-
По-скоро е прецакана адаптацията на стъпковия мотор, но не съм сигурен дали при колите от тези години го имаше тоя номер...Каква е газовата?"Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
Коментар
-
Закачи я на диагностика и виж дали има опция за самоадаптация.Ако я има, при положение, че сте сменили стъпковия, е съвсем нормално поведението."Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
Коментар
-
То дебитомер няма, а дросела е направо на колекторите.Според мен е от адаптацията, ако няма адаптация, нямам идея."Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
Коментар
-
EuforiaSC написа:Моля да ми бъде обяснено като на малоумник.... тази адаптация..... как да я "променя" ?п.с. извинявам се за невежеството си !Opel Astra J B14NET LPG / Daihatsu Terios
Chevrolet Aveo
Коментар
-
Айде сега да помислим що не ти стига въдха? 1. Гъба или отрязана бутилка? 2. Мръсен дросел и дренажи? 3. Въздушен филтър?Когато е студена няма проблем зашото дросела стой отворен и влиза въздух, обаче после пластината го затваря и трябва да се храни от байпаса на стъпковото моторче.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар